Skocz do zawartości

Ogólna trwałość xv, istotne naprawy


FanSub

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, Blixten napisał:

Mniej się rysowała czy pod jakim innym względem była lepsza ? 

 

Tak, zdecydowanie bardziej odporna była. Tamta szyba OEM w Foresterze była jak z plasteliny, każdy większy kamyk to był pajączek na szybie. Teraz jest z tym dużo lepiej. Mniejsz kąt nachylenia szyby też może trochę robić różnicę    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bmbm napisał:

Mhm. 

Nie chciałem zapeszać, ale znowu jestem wkur****. Wyłapałem kamień w przednią szybę, jest do wymiany. 

 

Sprawa zgłoszona do ubezpieczalni, zgoda na wymianę, robimy z AC. 

 

Czas oczekiwania na nową szybę minimum 2 tygodnie. Kilka dni już mija. 

 

Z auta nie mogę korzystać, bo jak coś zabierają dowód rejestracyjny + mandat.

 

Szyba będzie - kiedyś. W Europie nie ma, w sumie nigdzie nie ma, nikt nic nie wie, Pan z SIP miał dzwonić, ale nie oddzwania, bo po co.

 

Auta zastępczego też nie ma, bo to taka niszowa marka, że o ja pi***.

 

Cała przyjemność użytkowania auta idzie się przejść, bo NIE MA SZYBY PRZEDNIEJ - POWTARZAM - SZYBA PRZEDNIA. Już kij ile to kosztuje, że trzeba kalibrować EyeSight i inne. 

 

DO SUBARU NIE MA CZĘŚCI - KOMPRESOR KLIMATYZACJI - PONAD 4 TYGODNIE - TAK PODSTAWOWA CZĘŚĆ JAK SZYBA PRZEDNIA - NIE MA NA MAGAZYNIE - KIEDYŚ BĘDZIE.

 

Jestem wyleczony z Subaru. 

 

@Dyrekcja - paranoja. I nie, sytuacja covidowa nie jest absolutnie tłumaczeniem. Brak TAK PODSTAWOWYCH części jak przednia szyba, w Polsce, jest żenująca. 

Z jednej strony paranoja, ale z drugiej... w całej Europie nie ma? No, to już jest kompletna paranoja do kwadratu. Ja rozumiem, że u nas sprzedaje się "kilka" sztuk Subaru rocznie, ale w całej Europie chyba już nieco więcej. Czyli to nie jest wina SIPu, tylko... No, właśnie, czyja? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, GREGG napisał:

 

Kiedyś miałem wymienioną szybę OEM na Nordglass i była zdecydowanie lepsza

W Imprezie miałem to "szczęście", że dwa razy. Oba tydzień przed Plejadami. I chyba faktycznie NordGlass był lepszy, niż OEM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, radix99 napisał:

Z jednej strony paranoja, ale z drugiej... w całej Europie nie ma? No, to już jest kompletna paranoja do kwadratu. Ja rozumiem, że u nas sprzedaje się "kilka" sztuk Subaru rocznie, ale w całej Europie chyba już nieco więcej. Czyli to nie jest wina SIPu, tylko... No, właśnie, czyja? 

 

 

Nie wiem, dziś miał oddzwonić do mnie Pan Bartek z SIP, ale nie oddzwonił, bo po co, który twierdzi, że nawet w Japonii nie ma i w sumie czekają, aż się pojawią, a jak się pojawią, to w 10 dni będą, ale nie wiadomo kiedy będą, więc nic nie wiadomo. 

 

W Polskich salonach nie ma, ale nie sprawdził, bo nie ma jak, ale tak zakłada, bo widzi, kiedy i gdzie były wysyłane. W sumie sam mogę dzwonić do każdego salonu i pytać. Miał coś się dowiedzieć w sprawie auta zastępczego, ale jutro piątek, w weekend nie pracują, więc gramy na czas.

 

Paranoja & abstrakcja. Nikt nic nie wie, nikomu nic się nie chce, trzeba czekać, o co Ci człowieku chodzi. Kupiłeś auto, a co dalej, to Twój problem, elo.

Edytowane przez bmbm
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bmbm napisał:

 

Nie wiem, dziś miał oddzwonić do mnie Pan Bartek z SIP, ale nie oddzwonił, bo po co, który twierdzi, że nawet w Japonii nie ma i w sumie czekają, aż się pojawią.

 

Paranoja & abstrakcja. Nikt nic nie wie, nikomu nic się nie chce, trzeba czekać, o co Ci człowieku chodzi. Kupiłeś auto, a co dalej, to Twój problem, elo.

Generalnie tak jest w całym handlu - chciałeś coś kupić i kupiłeś to spadaj i nie pokazuj się zanim nie zachcesz kupić następne. To trwa już od dziesięcioleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Szürkebarát napisał:

Generalnie tak jest w całym handlu - chciałeś coś kupić i kupiłeś to spadaj i nie pokazuj się zanim nie zachcesz kupić następne. To trwa już od dziesięcioleci.

 

Ale ja doskonale wiem jak jest w handlu i tym bardziej się nie zgadzam na to, co się dzieje.

 

To, że nie ma tych szyb, no to faktycznie może się zdarzyć, ale to, że wszyscy mają w d**** i nikt nawet minimalnie nie sili się na jakąkolwiek formę rozwiązania problemu, to paranoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, bmbm napisał:

 

Ale ja doskonale wiem jak jest w handlu i tym bardziej się nie zgadzam na to, co się dzieje.

 

To, że nie ma tych szyb, no to faktycznie może się zdarzyć, ale to, że wszyscy mają w d**** i nikt nawet minimalnie nie sili się na jakąkolwiek formę rozwiązania problemu, to paranoja.

Kolega, który mnie namówił na Subaru, pamiętam jak mówił w kwestii serwisu "ale on się NIE psuje" :biglol: . PS. No może nie namówił, podpowiedział do rozważenia.

Edytowane przez Szürkebarát
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Szürkebarát napisał:

Generalnie tak jest w całym handlu - chciałeś coś kupić i kupiłeś to spadaj i nie pokazuj się zanim nie zachcesz kupić następne. To trwa już od dziesięcioleci.

Tutaj się nie zgodzę - nie wszędzie jest tak łatwo. 

Od 20 lat moja rola polega właśnie na tym aby klienta tak obsłużyć, żeby sam chciał wrócić.

Przemysł okrętowy nie należy do tych najprostszych, nikt nie jest doskonały a rzeczy martwe bywają złośliwe, więc zdobytą przez lata wiarygodność trzeba czasem odbudowywać od początku, a to jest znacznie trudniejsze niż pozyskać klienta. 

Czasy kiedy żartowało się z zależności na poniższej grafice dawno minęły, dzisiaj o klienta trzeba walczyć - pozyskać i nie stracić,  a w innym przypadku "ostatni gasi światło". 

 

Wracając do tematu, wszystkie cewki wymienione, przednie hamulce rozebrane, wyczyszczone, przesmarowane i ... chociaż chwilowo nie trzeszczą jak stary tapczan... :) Wczorajsza wizyta należy do tych przyjemniejszych. 

  

1_yGTnI8X1u7zp7DzMb6Fu7g.png

Edytowane przez Blixten
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na prawdę to wszystko zależy od człowieka. Jeżeli odpowiedni gość jest na odpowiednim stanowisku to wszystko się da załatwić czy przyspieszyć. Jeżeli jest gość któremu nie zależy , ma w nosie bo jutro weekend to jest jak jest. Nie wierze że takiej podstawowej rzeczy jak szyba do XV II nie ma nigdzie w Polsce czy Europie. To jest nie możliwe.  Auta cały czas ulegają wypadkom czy kolizjom a na pewno trochę tych XV po całej EU smiga

Edytowane przez Karas
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Karas napisał:

Jeżeli odpowiedni gość jest na odpowiednim stanowisku to wszystko się da załatwić czy przyspieszyć

Ta zasada dotyczy obu stron - przy identycznym zakresie prac można mieć różne efekty - w zależności czy klient chce współpracować czy nie. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Blixten napisał:

Wracając do tematu, wszystkie cewki wymienione, przednie hamulce rozebrane, wyczyszczone, przesmarowane i ... chociaż chwilowo nie trzeszczą jak stary tapczan... :) 

Heh, ja byłem w czwartek na cewkach, dobrze, że nie zacząłem chwalić, że hamulce nie piszczą (co generalnie było prawie faktem, przez ostatnie 1kkm pisk się nie pojawił, ale robiłem krótsze trasy), bo po zrobieniu 150km cudowne piszczenie wróciło i ma się dobrze. Generalnie czekam aż mi zrobią zdjęcie i powieszą na tablicy "Tych klientów nie obsługujemy" ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, moominko napisał:

Heh, ja byłem w czwartek na cewkach, dobrze, że nie zacząłem chwalić, że hamulce nie piszczą (co generalnie było prawie faktem, przez ostatnie 1kkm pisk się nie pojawił, ale robiłem krótsze trasy), bo po zrobieniu 150km cudowne piszczenie wróciło i ma się dobrze. Generalnie czekam aż mi zrobią zdjęcie i powieszą na tablicy "Tych klientów nie obsługujemy" ;) 

Ja jadę z akcjami we wtorek i tylko klimę zgłosiłem do sprawdzenia bo nie jestem pewny czy daje radę przy 35 stopniach na zewnątrz. Hamulce tym razem im odpuściłem choć skrzypią tak, że czasem na parkingu ludzie się oglądają. Najgłośniejszy koncert jest wtedy gdy na skręconych kołach zjeżdżam do tyłu z chodnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Szürkebarát napisał:

tylko klimę zgłosiłem do sprawdzenia bo nie jestem pewny czy daje radę przy 35 stopniach na zewnątrz.

Mam świeżo po przeglądzie i nabitą... nie jest łatwo schłodzić auto przy takiej temperaturze. Nawet zasłonięte od słońca (otwarty garaż podziemny) ale ciągle przy wysokiej temperaturze 34°C jak auto stoi to ledwo, ledwo daje radę. Jak jedzie to jednak kompresor lepiej pracuje. Ogólnie wydajność chłodzenia nie dotrzymuje kroku staremu Mercedesowi W124... ale w tamtym klima generuje takie obciążenie dla silnika, że ten w korku przy takich upałach często lubił się przegrzewać :)

Z drugiej strony w naszych XV jest i tak lepiej niż w e-Boxer w trybie [I], gdzie start-stop co chwilę wyłącza silnik i w kabinie robi się duszno. W trybie [S] zdecydowanie lepiej stoi się w korkach ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr premium (zielony) warto mieć - potem można łatwo wymieniać wkłady na inne, np. MANN FP1828. Ramka ze standardowego filtra wymaga nieco więcej zabawy - cięcie, klejenie itp.

Eee tam…raz wytniesz a później wymieniasz wkłady, nawet nie trzeba kleić ( co pierwszy raz zrobiłem ), bo ładnie MANN pasuje. ..do góry nie poleci i na dół nie spadnie nie ma potrzeby klejenia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

15 godzin temu, aflinta napisał:

Filtr premium (zielony) warto mieć - potem można łatwo wymieniać wkłady na inne, np. MANN FP1828. Ramka ze standardowego filtra wymaga nieco więcej zabawy - cięcie, klejenie itp.

Znajomy polecił mi filtr kabinowy  kamoka ultra pure 9. Czy jakos tak . Właśnie zamówiłem wkleję  fote jak to wygląda. Zdam relacje bo wygląda jak ten Subaru premium...

 

https://kamoka.pl/pl/products/3_filtry/106_nowosc_filtry_kabinowe_9in1_ultra_pure.html

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Znajomy polecił mi filtr kabinowy  kamoka ultra pure 9. Czy jakos tak . Właśnie zamówiłem wkleję  fote jak to wygląda. Zdam relacje bo wygląda jak ten Subaru premium...
 
https://kamoka.pl/pl/products/3_filtry/106_nowosc_filtry_kabinowe_9in1_ultra_pure.html

Jaki nr filtra?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...