Jump to content

Ogólna trwałość xv, istotne naprawy


Recommended Posts

+8,99 pln jeśli nie jest się Smart 

Nawet jak to dodasz do ceny, to po podzieleniu przez 4 (no bo jeszcze te 4 lata wytrzymają ) to wyjdą grosze. Ciekawe jaka cena w ASO by wyszła


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

To zrozumiałe, skoro obecne się nie zużywa - po co nowe kupować? 

Projekt "pomarańcza" dawno zamknięty     Nie mogłeś dać po całej długości tej gumki ? lepiej by to wyglądało IMHO.  ...a może w ten deseń ? przed kamyczkami też ochroni...  

Takich tu nie znajdziesz. Ci co chcieli premium już się wynieśli dawno temu na forum skody 

Posted Images

odkopuje padł kolejny czujnik w kole...

Wniosek jak padnie jeden lepiej wymienić wszystkie bo za chwile padną kolejne. Nie wiem jak u was ale we Wro wymiana koła 17 cali z wyważeniem około 100 pln więc przy okazji wymiany ogumienia dobrze to zrobic. 

Link to post
Share on other sites

jednak nie czujnik :mrgreen: Po prostu ten system działa w Subaru z takim lagiem że dopiero dzisiaj po wczorajszym dopompowaniu kół i przejechaniu dzisiaj z 10 km lampka zgasła... 

Edited by Karas
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 26.09.2020 o 09:09, Karas napisał:

jednak nie czujnik :mrgreen: Po prostu ten system działa w Subaru z takim lagiem że dopiero dzisiaj po wczorajszym dopompowaniu kół i przejechaniu dzisiaj z 10 km lampka zgasła... 

Hahaha no właśnie już miałem się pytać czy to nie lag systemu, jak mało jeździsz (szczególnie po pierdnięciu w oponkę) to czujnik ma opóźnienie jak miło. U mnie zaskoczył mniej więcej po 20-30km dopiero. Dobrze, że w drugą stronę działa szybciej ;) 

Link to post
Share on other sites
W dniu 26.09.2020 o 09:09, Karas napisał:

jednak nie czujnik :mrgreen: Po prostu ten system działa w Subaru z takim lagiem że dopiero dzisiaj po wczorajszym dopompowaniu kół i przejechaniu dzisiaj z 10 km lampka zgasła... 

 

@Karas to musi być wrocławskie powietrze mam tak samo :P

Edited by orm
Link to post
Share on other sites
W dniu 26.09.2020 o 09:09, Karas napisał:

jednak nie czujnik :mrgreen: Po prostu ten system działa w Subaru z takim lagiem że dopiero dzisiaj po wczorajszym dopompowaniu kół i przejechaniu dzisiaj z 10 km lampka zgasła... 

 

W Outbacku jak założyłem koła bez czujników, to system zorientował się, że te letnie koła zostały u gumiarza mniej więcej po pół godzinie jazdy.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, spawalniczy napisał:

 

W Outbacku jak założyłem koła bez czujników, to system zorientował się, że te letnie koła zostały u gumiarza mniej więcej po pół godzinie jazdy.

Nic specjalnego. W Aygo mojej lubej system widział za każdym razem zmianę kół na inne (bez czujników) po dwóch-trzech tygodniach :biglol:

 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 19.09.2020 o 21:53, radix99 napisał:

119453011_3511882515536934_2357525288078

 

A u mnie tylne łożyska wymianapo 100k.

Ostatnio zakleilem lampke od tpms bo myślałem że w zimowkach nie mam czujników. A wczoraj u gumiarza okazało się żejednak mam czujniki :rolleyes:. Ciekawe ile kosztuje programowanie w asobo gumiarze chyba nie mogą....?

Link to post
Share on other sites

U minie to samo : ) nie wiedziałem nawet ze mam w drugim kpl. W ASO 50 zł. wczytanie w kompa. Niektórzy gumiarze już robią TMPS bo przeważnie to klony więc wystarczy wczytać kody na danym kole i w to samo miejsce klona.

Link to post
Share on other sites

Cześć.

Może ktoś podpowie jak rozwiązać problem, że fotel kierowcy grzeje a nie świeci się lampka? U pasażera i grzeje i się świeci.

Co trzeba wymienić?

Jak to naprawić, bo mnie denerwuje...

Jestem totalnym laikiem.

Dziękuję

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, pianchi napisał:

Cześć.

Może ktoś podpowie jak rozwiązać problem, że fotel kierowcy grzeje a nie świeci się lampka? U pasażera i grzeje i się świeci.

Co trzeba wymienić?

Jak to naprawić, bo mnie denerwuje...

Jestem totalnym laikiem.

Dziękuję

 

Kiedy ostatnio mierzyłeś temperaturę ? ;)

Link to post
Share on other sites

Od zakupu używki przy 100k przez dalsze 65k: klocki przód po 60k, pięć piast, dwa sworznie wahacza, siedem razy olej i filtry w silniku, po dwa razy w skrzyni i dyfrze tył. Kabinowy czasem też. Opon nie wliczam. Plus jedna pseudoawaria czujnika ciśnienia oleju (po wykręceniu i sprawdzeniu manometrem ciśnienia czujnik wystraszył się złomowania i zaczął działać). Pomimo wielu wad (przyspiesza jak dziadkowóz , w zakrętach pekaes, brak reduktora lub krótkiej 1, wyciszony jak żuk) nie psuje się i jest w gruncie rzeczy bezawaryjnym darmowozem zwłaszcza na lpg. Dodatkowo na piasku, w błocie i na śniegu ciągnie jak mało co... Tylko kiepskie serwisy na mazowszu, polecam dłubać samemu.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, buc niskopienny napisał:

Od zakupu używki przy 100k przez dalsze 65k: klocki przód po 60k, pięć piast, dwa sworznie wahacza, siedem razy olej i filtry w silniku, po dwa razy w skrzyni i dyfrze tył. Kabinowy czasem też. Opon nie wliczam. Plus jedna pseudoawaria czujnika ciśnienia oleju (po wykręceniu i sprawdzeniu manometrem ciśnienia czujnik wystraszył się złomowania i zaczął działać). Pomimo wielu wad (przyspiesza jak dziadkowóz , w zakrętach pekaes, brak reduktora lub krótkiej 1, wyciszony jak żuk) nie psuje się i jest w gruncie rzeczy bezawaryjnym darmowozem zwłaszcza na lpg. Dodatkowo na piasku, w błocie i na śniegu ciągnie jak mało co... Tylko kiepskie serwisy na mazowszu, polecam dłubać samemu.

5 piast??? Jakim cudem? Wymieniane na oem czy zamienniki? 

 

Ta 5ta to zapasówka? :P

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

To ciekawa historia. Jedna piasta tył wymagała wymiany. Wymieniłem niestety w jednym z lepszych serwisów od razu na dwie nowe oryginalne tył. Po kilku miesiącach zaczęło huczeć i myślałem, że to przód. Kupiłem testowo jeden zamiennik,  gsp za 140pln, przełożyłem sam lewą przód i huczało dalej. Kupiłem na prawy przód taką samą i huczało dalej. Okazało się, że padł nowy oryginał tył po mniej niż 10kkm:). Założyłem zamiennik za 300pln i jest ok od 30kkm. Przy okazji musiałem poprawić sporo po montażu oryginałów bo serwis nie zrobił nic w kwestii oczyszczenia z rdzy i chyba wbijał nowe piasty młotem w zwrotnice:) Na pewno nie używał też sprawnego klucza dynamometrycznego. Ubaw po pachy aż się nabiera ochoty na karne podpalenie... Pocieszam się, że stare piasty przód może jeszcze włożę jak padną zamienniki.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...