sebekian Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Są filmiki na fejsie jak by co Edytowane 16 Lipca 2016 przez sebekian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Ja żałuje jak jasna cholera. Wlasnie wróciłem ze ślubu z którego nie udało mi sie jednak nijak wywinąć. Ehhhhh. I ze jeszcze raz powiem ehhhhhh ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Dziękuję za miłe spotkanie. Forek II poszedł pod górę w 3 próbach w tym 3 koła na rolkach i jedno na twardym.Napęd działa. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmastal Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Na fejsie to nie są wszystkie zmagania jakie były tego dnia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Podrzućcie jakieś filmiki, bo na fejsie niewiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 a mozna to jakos usystematyzowac: 1. specyfikacja testu a) auto - rodzaj napedu/skrzynia/pomagacze w stylu vdc, tv... coby byl jakis sensowny obraz sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Była próba z rolkami pod przednią osią oraz próba z rolkami pod trzema kołami, przednimi i jednym tylnym. Rampa była lekko nachylona pod górkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Próby były trzy - jeszcze rolki pod tylną osią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 To w tej próbie moje auto nie brało udziału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woocash2 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Są filmiki na fejsie jak by co A gdzie ten fejs? Mógłbyś podlinkować? Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmastal Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Próby wynikały z zaleceń Ojca Dyrektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 17 Lipca 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 1. Przednia oś na rolkach, tylna na "twardym" - pozwala np. ocenić, czy w starszych egzemplarzach działa wiskoza. 2. Przednia oś na rolkach, tylna twardym z utrudnieniem ( tylne koła muszą podjechać na ok. 15 centymetrowej wysokości podjazd ). Pozwala ocenić , czy przy systemach z centralnym sprzęgłem wystarczająca siła może być przekazana na tylną oś ( dla aut z bezpośrednim napędem tylnej osi powinno się robić odwrotnie, czyli tylne na rolkach ) 3. 3 koła na rolkach, jedno na twardym 4. Jak 3 z utrudnieniem jak w 2 Wersji 3 ( tym bardziej 4) nie da się pokonać bez ograniczenia poślizgu dyferencjału danej osi ( blokada, wiskoza, klasyczna "szpera", system kontroli trakcji. Wszystkie auta pokonały 1 2 było za trudne dla Suv-ów 2 japońskich marek. Wcześniej w podobnych testach także reprezentanci 2 innych japońskich marek wykazali ograniczenia przeniesienia napędu przez sprzęgło wielopłytowe. Oprócz naszych aut także nowe Suzuki Vitara spisało się b.dobrze. Test 3 wykazał słabość systemu z elektrycznym napędem drugiej osi. Także starsze modele Subaru bez ograniczenia poślizgu tylnego dyferencjału i bez systemu kontroli trakcji nie miały szans. Test 4 wymagał w przypadku Subaru wyłączenia systemu kontroli trakcji, aby nie było ograniczenia momentu ( jak wiemy system działa dalej, ale bez ograniczania dawki paliwa ). Także Vitara spisała się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 A propos trzech rolek, braku tylnej szpery i systemu kontroli trakcji. Próbowałem naśladować ją naciskając lewą nogą hamulec oraz w następnej próbie zaciągając hamulec ręczny. Nie udało mi się podjechać, bo ostatecznie dusiłem i gasiłem silnik, ale na filmiku nakręconym przez mojego syna widać, że auto trochę podjeżdża. Podejrzewam, że na płaskim by się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Dziekuje za dokladny opis. Oczywiscie obowiazkowe pytanko Test 3 wykazał słabość systemu z elektrycznym napędem drugiej osi. Także starsze modele Subaru bez ograniczenia poślizgu tylnego dyferencjału i bez systemu kontroli trakcji nie miały szans. Tzn, auta z "dolaczanym" tylnym napedem? W "" dlatego ze o ile wiem nawet w tych z wieloplytkowym sprzeglem rozdzial napedu jest jakos 90/10 zdajsie. Czy taki wlasnie egzemplaz posiadajacy lsd z tylu i vdc zalicza te probe? W zasadzie jakos mnie to az tak nie nurtuje bo zdaje sobie sprawe ze w "zyciu" raczej nie czesto mamy doczynienia z zaparkowaniem auta na 3 rolkach.... niemniej jestem po prostu ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 17 Lipca 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Nasze samochody ze sprzęgłem wielopłytowym mają 60:40. Zaliczają próbę. Subaru z wiskozą na centralnym dyferencjale i lsd na tylnym zaliczyło. Egzemplarza ze sprzęgłem wielopłytowym i lsd na tylnym dyferencjale nie mieliśmy, więc nie mogę potwierdzić wyniku; teoretycznie powinien test zaliczyć, jeżeli wszystko technicznie sprawne. Sformułowanie "z elektrycznym napędem tylnej osi" było dosłowne - niekórzy producenci stosują takie rozwiązanie w hybrydach. Edytowane 17 Lipca 2016 przez Dyrekcja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 No to piknie Szanowna dyrekcjio, za organizacje i podejscie do tematu i jak juz poslodzilem to na deser pytanie upierdliwe... 60:40 w przypadku nowszych aut? wydawalo mi sie ze moj my09 obk a wiec juz starsze auto ma 90:10 (2.5, 4EAT, VDC) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Ale piszesz zdaje się o początkowym rozdziale, a ten się przecież w czasie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Lipca 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 wydawalo mi sie ze moj my09 obk a wiec juz starsze auto ma 90:10 Nie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Ale piszesz zdaje się o początkowym rozdziale, a ten się przecież w czasie zmienia. Tak, dokladnie chodzilo mi o poczatkowy ale jak widac... Nie. Bylem w bledzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Napęd, napędem, a tak naprawdę rozchodzi się nam wszystkim o to, czy na śniegu (lub innym śliskim) pójdziemy powerslidem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 O, i w tym momencie jest juz temat kolejnego spotkania.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Oby zima tylko dopisała, bo ostatnia kiepska była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Lipca 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Dzisiaj umieściliśmy filmik z najtrudniejszej próby ( koła przednie na rolkach, jedno tylne na rolkach, jedno na "twardym", ale z dodatkową przeszkodą ). https://www.facebook.com/SubaruPolska/videos/1374151475933317/ Pozdrowienia 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Poszło! A tak z ciekawości to był manual czy CVT? Czy to miałoby jakieś znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Poszło! A tak z ciekawości to był manual czy CVT? Czy to miałoby jakieś znaczenie? FXT występuje obecnie tylko jako CVT Ja odnoszę wrażenie, że w takiej konkretnie próbie manual radzilby sobie gorzej (zakładając że różnica to tylko rodzaj napędu, reszta jest taka sama jak np. ESP realizujace e-LSD) tapatalk Edytowane 18 Lipca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się