ketivv Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Koledzy, a napisali chociaż, że Subaru jest z 2005 (tego numeru nie kupiłem) ? Jeśli nie, to żegnaj "Motorze"! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Filmik z tegorocznych Palejad: Forek w manualu "walczy" o trakcje: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Filmik z tegorocznych Palejad: Forek w manualu "walczy" o trakcje co tam Forek, człowiek w niebieskim - to dopiero jest walka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Dzięki Ketivv za zdjęcie, zatem dla Motoru "wyrok" z zawieszeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Z dzisiejszego Motoru: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Tłumaczenie jest ... mało fachowe. Dziwnym trafem ani słowa o systemach kontroli trakcji, które do pewnego stopnia zastępują szpery dyferencjałów. Obawiam się, że panowie dziennikarze nie do końca rozumieją zasady działania napędu wszystkich kół... Cóż, może pokuszę się o zorganizowanie bardziej miarodajnego testu ( stanowisko mamy ). Chętni ? Pozdrowienia 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 ja ja ja ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Dziwnym trafem ani słowa o systemach kontroli trakcji, które do pewnego stopnia zastępują szpery dyferencjałów dlatego warto by było "na rolki" wstawić nowe Subaru z MT bo elektronika może wiele zmienić o czym wcześniej w tym wątku wspominałem do takich testów "dopinane osie" będą miały ta przewagę, że łatwo można sztywno spinać przód z tyłem tyle tylko, ze to jest jedna konkretna sytuacja "drogowa" po górskiej krętej drodze już ze spiętymi osiami za bardzo nie pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ja mam dwa auta bez kontroli trakcji, które chętnie bym przetestował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Tłumaczenie jest ... mało fachowe. Dziwnym trafem ani słowa o systemach kontroli trakcji, które do pewnego stopnia zastępują szpery dyferencjałów. Obawiam się, że panowie dziennikarze nie do końca rozumieją zasady działania napędu wszystkich kół... Cóż, może pokuszę się o zorganizowanie bardziej miarodajnego testu ( stanowisko mamy ). Chętni ? Pozdrowienia Chętnie. Dawno nie byłem w Krakowie. Piękne miasto. Miło będzie spotkać się. Mogę pożyczyć Q5 Quattro. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ale wtedy koniecznie rowniez z dwunastoletnim Outbackiem - albo przynajmniej z dziesiecioletnim Legacy Spec.B (nawet wiem skad takie wziac! ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Czy 10 letnia impreza 2.5 NA może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Ale wtedy koniecznie rowniez z dwunastoletnim Outbackiem - albo przynajmniej z dziesiecioletnim Legacy Spec.B (nawet wiem skad takie wziac! ) Ok. Outback 2006 może być? 2,5 l NA, MT. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ale wtedy koniecznie rowniez z dwunastoletnim Outbackiem - albo przynajmniej z dziesiecioletnim Legacy Spec.B (nawet wiem skad takie wziac! ) A może być AT i nie spec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 po górskiej krętej drodze już ze spiętymi osiami za bardzo nie pojedzie a czy przypadkiem nie jest tak ze elektronika w tych dolaczanych napedach dozuje odpowiednio moment na tylnia os a nawet potrafi dozowac pomiedzy poszczególne tylne kola ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Mysle ze fajnie by bylo zrobic jakas liste aut to rolkowania... od tych starszych, MT, AT, VDC, Bez VDC, z lsd z tylu i bez jakiegos OBK H6 ktory ma chyba najlepszy naped. do nowych, jak np nowy OBK ktory nie ma lsd ale ma Torque Vectoring bo to tez pewnie bylo by ciekawe. o forkach nic nie wiem to nie pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 nawet potrafi dozowac pomiedzy poszczególne tylne kola ?? raczej tego nie potrafi tzn. można by to było zrobić układem hamulcowym tak działa ATV w Subaru czy XDS w VW ale realizowane jest przez koła przedniej osi (tu mogę się mylić) na poszczególne koła tylne - są takie rozwiązania np. Nissan Juke (brak dyfra w tylnej osi za to dwa osobne sprzęgła dla lewej i prawej półosi) lub Focus RS w Subaru jest zwykły dyfer + e-LSD a czy przypadkiem nie jest tak ze elektronika w tych dolaczanych napedach dozuje odpowiednio moment na tylnia os brak centralnego mechanizmu różnicowego, jest trwale podłączony przód oraz mechanizm mokrego sprzęgła międzyosiowego, olej jest w nim też elementem roboczym, żeby pozwolić na różnice obrotów trzeba to sprzęgło mniej lub bardziej rozłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Mysle ze fajnie by bylo zrobic jakas liste aut to rolkowania... od tych starszych, MT, AT, VDC, Bez VDC, z lsd z tylu i bez jakiegos OBK H6 ktory ma chyba najlepszy naped. do nowych, jak np nowy OBK ktory nie ma lsd ale ma Torque Vectoring bo to tez pewnie bylo by ciekawe. o forkach nic nie wiem to nie pisze To można zrobić na Plejadach: np. jeden ze sprawdzianów podczas BK albo zaraz po BK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jak myslicie? Czy to wiekowe subaru przejdzie testy? https://www.youtube.com/watch?v=4aJfQpHt9lY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 za rok ?! Skoro Dyrekcja tutaj wyraza checi i tak dalej tam tego owego to trzeba dzialac juz predziutko szybciutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 są takie rozwiązania np. Nissan Juke i chyba w Hondzie SH-AWD żeby pozwolić na różnice obrotów trzeba to sprzęgło mniej lub bardziej rozłączyć czyli w takich napedach ( w Subaru z CVT tez) elektronika nigdy nie pozwoli na pelne spiecie osi przedniej z tylna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 @dzioba, phi, kazde subaru przejdzie ten test* *polowicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 czyli w takich napedach ( w Subaru z CVT tez) elektronika nigdy nie pozwoli na pelne spiecie osi przedniej z tylna ? Jak coś jest ...cierne, działa na zasadzie poślizgu itd. to nigdy nie zepnie na 100%. Chyba że pełna, mechaniczna blokada. Ale to wtedy mamy takie "coś" jak z filmu parę postów wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 ok jasne rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jak się chce komuś oglądać to tutaj różne sprzęty na różnym ustawieniu rolek. Wniosek: do offroadu najlepszy jest traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się