Skocz do zawartości

Tygodnik MOTOR a napędy 4x4!


Tiger

Rekomendowane odpowiedzi

A propos trzech rolek, braku tylnej szpery i systemu kontroli trakcji. Próbowałem naśladować ją naciskając lewą nogą hamulec oraz w następnej próbie zaciągając hamulec ręczny. Nie udało mi się podjechać, bo ostatecznie dusiłem i gasiłem silnik, ale na filmiku nakręconym przez mojego syna widać, że auto trochę podjeżdża. Podejrzewam, że na płaskim by się udało. :)

 

 

coprawda probowalem podonej konfiguracji ale na lodzie (jedno tyle kolo mialo przyczepnosc) i wlasie pomagajac sobie recznym - wyjecham tyle ze u mnie automat i silnika nie zdusisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby zima tylko dopisała, bo ostatnia kiepska była.

Dokładnie to ostatnie 3 zimy były słabe, wiem, bo 4 lata temu nie miałem już pod domem gdzie śniegu składować i ośką męczyłem się, żeby pod dom podjechać. Kupiłem 4x4 i od tej pory zimy z dużym śniegiem brak.

Edytowane przez Korton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to ostatnie 3 zimy były słabe, wiem, bo 4 lata temu nie miałem już pod domem gdzie śniegu składować i ośką męczyłem się, żeby pod dom podjechać. Kupiłem 4x4 i od tej pory zimy z dużym śniegiem brak.

Spokojnie. Ja sprzedałem 4x4 i kupiłem RWD więc zima będzie na 100% :rolleyes:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A propos trzech rolek, braku tylnej szpery i systemu kontroli trakcji. Próbowałem naśladować ją naciskając lewą nogą hamulec oraz w następnej próbie zaciągając hamulec ręczny. Nie udało mi się podjechać, bo ostatecznie dusiłem i gasiłem silnik, ale na filmiku nakręconym przez mojego syna widać, że auto trochę podjeżdża. Podejrzewam, że na płaskim by się udało. :)

 

 

coprawda probowalem podonej konfiguracji ale na lodzie (jedno tyle kolo mialo przyczepnosc) i wlasie pomagajac sobie recznym - wyjecham tyle ze u mnie automat i silnika nie zdusisz

 

 

Podejrzewam, że gdybym trochę poćwiczył to by się udało. ;) Albo gdyby rampa nie była nachylona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Od testów minęło kilka dni.

W trakcie kolega nakręcił filmik pokazujący wjazd na dość wysoki krawężnik. Ot tak, nie cały czas testowaliśmy :)

Umieścił filmik na stronie FB  SIP-u. https://www.facebook.com/SubaruPolska/videos/1372513752763756/

 

To wszystko nie zasługuje na jakąś specjalną wzmiankę.

 

Ale do dziś filmik miał ponad 60.000 odsłon !

 

 

Przyznam, że .... nie rozumiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Całkiem sympatyczny test. Wyniki na rolkach pokrywają się z naszym doświadczeniem ( choć my stosujemy jeszcze utrudnioną wersję testu na 3 rolkach ).

Ciekawe było też porównanie de facto sprawności przekładni. Spodziewałem się, że pomimo prostszej skrzyni o tylko 4 przełożeniach starszy 2.0 turbo dzięki wyższemu momentowi i mniejszej masie własnej będzie miał większą przewagę nad aktualnym 2.5 N/A

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to 60tys odsłon może wynikać z tego że odpowiednio ustawiony Facebook wyświetla każdy film przy przewijaniu i nawet jak go się całego nie ogląda to zalicza odsłonę :) film spoko ale faktycznie trudno mówić o złotych globach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...