Holix Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Witam wszystkich zgromadzonych Przymierzam się do wymiany tarcz i klocków na przód w swoim legacy 4 . Próbowałem coś znaleźć na forum na temat tarcz wentylowanych bo takie chce założyć (nie chce gładkich wole wentylowane/nacinane ) Ale niestety większość TEMATÓW jest o tarczach gładkich (zazwyczaj BREMBO). Znalazłem fajny zestaw tarcz + klocki ZIMMERMANN,cena przyzwoita, około ( 520 zl za komplet,tarcze +klocki ). Miał już ktoś może do czynienia z ta firmą ,może ktoś montował u siebie taki sam zestaw ? A może doradzicie coś lepszego w podobnych kosztach. I czy ma ktoś może jakieś większe zastrzeżenia do tarcz wentylowanych ( wady ) ? I czy klocki do takich tarcz też powinny być z lepszego tworzywa (jakieś sugestie) ? Dziękuje i pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Cos tanie te tarcze, jak za tarcze(gladkie) i klocki zimmerman zapłaciłem w granicach 800zl. Sugeruje sprawdzić autentyczność tarcz(zapewne z alledrogo) oraz model. Za te pieniądze nic dobrego to nie będzie Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Próbowałem coś znaleźć na forum na temat tarcz wentylowanych bo takie chce założyć (nie chce gładkich wole wentylowane/nacinane ) Mylisz pojęcia. Z przodu masz seryjnie tarcze wentylowane. Gładkie, wentylowane. Nacinanie/nawiercanie to co innego. I zdecydowanie bez sensu. Poza wyższymi kosztami zakupu, krótszą żywotnością klocków hamulcowych, to jeszcze ... +10 do respektu na dzielni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Klocki zimmerman mam we wszystkich subarakach zalożone, nacinamych tarcz nie ma sensu brac, z gladkimi tarczami brembo bardzo dobrze się sprawują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Holix weź gładkie tarcze + porządne klocki, będzie lepszy efekt niż przy nacinanych tarczach (mówi to posiadacz nacinanych tarcz Brembo Max). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holix Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Mylisz pojęcia. Z przodu masz seryjnie tarcze wentylowane. Gładkie, wentylowane. Nacinanie/nawiercanie to co innego. I zdecydowanie bez sensu. Poza wyższymi kosztami zakupu, krótszą żywotnością klocków hamulcowych, to jeszcze ... +10 do respektu na dzielni. Dokładnie kolego ,chodzi mi o tarcze nawiercane .Ja zawsze uzywalem dla nich terminu ( wentylowane ) . Ale dziękuje że czuwasz ,przecież nie chcemy nikogo tu w błąd wprowadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matias Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Ja w Imprezie z przodu mam tarcze Zimmermann SportCoat i klocki Ferodo Premier, różnica w hamowaniu in plus... Edytowane 30 Maja 2016 przez matias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holix Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Cos tanie te tarcze, jak za tarcze(gladkie) i klocki zimmerman zapłaciłem w granicach 800zl. Sugeruje sprawdzić autentyczność tarcz(zapewne z alledrogo) oraz model. Za te pieniądze nic dobrego to nie będzie Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka No sam się troche zdziwiłem ceną ale sprawdziłem i wszystko jest ok . A numer seryjny to : ZIMMERMANN 530.2457.52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 nacinane/nawiercane strasznie mecza klocki, bardziej brudza felge, na plus mocniejsze hamulce, ale czy naprawde az tak Ci hebli brakuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Holix weź gładkie tarcze + porządne klocki, będzie lepszy efekt niż przy nacinanych tarczach (mówi to posiadacz nacinanych tarcz Brembo Max).dokładnie tak . Kup gładkie jakie tylko tam chcesz + dobry klocek typu ferrodo ds czy hawk hps hp+ i bedziesz mega szczesliwy. Te nawiercane tarcze to nic nie warte sa ( naciencia osłabiaja strukture tarczy) podczas mocnego upalania robia sie peknięcia wokół nawiertów, szybko zjadają klocki i potrafią być głośne podczas hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 W 2011 zalozylem taki zestaw: - klocki Zimmermann 23865.180.1 137x18x56.8 - tarcze Zimmermann Sport 530.2457.50 (oryginał 26300AE070 i 26300AE071) 277x24x56.7, grubość min. 22mm calosc kosztowala wtedy ~630zl, zestaw przejechal 63.000 km, zapewne dotoczylby sie do 70.000km. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 mialem taki dylemat ale mniej gotowki nie dalo sie znalesc speedmaxow - marka interpartsu jak sie nie myle, pare osob ma i sie sprawdza nawet w mocnych imprezach wiec stanelo na komplecie boscha, gladkie tarcze 294 + plus klocki, przy oponkach 294 abs nie musi pracowac a auto prawie deba staje, przejscie z dwutloczka 277 na 294 uwazam za baaardzo pozytywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się