Skocz do zawartości

Mrygająca kontrolka CRUISE i


ted58

Rekomendowane odpowiedzi

W czasie normalnej jazdy zaczęła mrugać kontrolka CRUISE i zapaliła się kontrolka serwisowa. Auto zachowuje się normalnie, czy może już się ktoś spotkał z takim objawem ? Proszę o info. Forester 2,0 wolnossący MY07. I Jeszcze kontrolka nie reaguje na włącznik przy tempomacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, przejdzie jej :) Jak nie dziś to jutro. Już z pięć razy tak miałem, nie zauważyłem związku z tankowaniem.  


EDIT: Ah nie, przepraszam, u mnie tylko CRUISE zaczyna mrugać, serwisowa się świeci. Jak serwisowa nie zgaśnie, to bym sczytal/wymrugał błędy.
EDIT2: Miało być oczywiście: serwisowa się NIE świeci.

Edytowane przez bvb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, przejdzie jej :) Jak nie dziś to jutro. Już z pięć razy tak miałem, nie zauważyłem związku z tankowaniem.  

EDIT: Ah nie, przepraszam, u mnie tylko CRUISE zaczyna mrugać, serwisowa się świeci. Jak serwisowa nie zgaśnie, to bym sczytal/wymrugał błędy.

Sprawdziłem błędy wyświetliło dotyczące oprogramowania skrzyni automatycznej. Na razie skasowałem i zobaczę co się będzie działo dalej. Ale faktycznie mam wrażenie ,że skrzynia biegów nie tak pracuje jak powinna. Mam jak na razie nie wielkie doświadczenie z tym autem i zupełnie nie mogę się przyzwyczaić się do tej skrzyni. Poprzednio miałem Lexusa GS i tam jak wdepnąłem gaz przy wyprzedzaniu to auto rwało jak marzenie a tu depcze do dechy ,redukuje mi bieg na niski i obroty walą do góry obroty a auto stoi w miejscu. Nie zmienia mi płynnie i szybko biegów. Jestem jak na razie rozczarowany , być może to wina oprogramowania skrzyni biegów. albo tu jest potrzebna jakaś inna technika jazdy. Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy był wymieniany olej w skrzyni i filtry? Dyskusje należy rozpocząć od tego właśnie pytania.

 

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Wymiana oleju i filtra była zrobiona 12 tkm wcześniej , tak ,że tu nie ma chyba przyczyny. Po skasowaniu błędów samochód jest sprawny i jedzie w zasadzie dobrze ale pojawiły się nowe problemy ponieważ mi już kilkakrotnie zgasł przy hamowaniu lub dodawaniu gazu. Może to jednak mieć przyczynę w tym ,że miałem przerwę w zasilaniu i jak się zorientowałem po wpisach forumowiczów to właśnie może być ta przyczyna. Przejadę trochę kilometrów i zobaczę co się będzie dalej działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...