Jump to content

Impreza GH 2,5 problem z P0420


wojak

Recommended Posts

Witam Impreza GH 2500 ,170KM wyświetla check P0420 ,autem szarpie , jest słabe i przy zwiększaniu prędkości buczy. Zdemontowałem kolektor wydechowy i ten za nim. Trochę dla mnie jest dziwne to ,że pomiędzy 2 sondami nie ma w środku katalizatora ,wygląda bardzo ładnie tak jakby nigdy wcześniej go tam nie było. Czy w tym aucie kat jest tylko za sondami w środkowej rurze obudowany osłonami ? Dokładnie chodzi mi o to ,że w tym miejscu co na rys nr 19 i opisie front cat converter ja tam mam całkowity przelot.

post-25497-0-13540300-1463590257_thumb.png

post-25497-0-95369700-1463590263_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

To jest drugi katalizator. Powinny być dwa. Pierwszy między sondami, drugi właśnie ten.

 

Ja też nie mam tego pierwszego kata, stopił się dosłownie i podejrzewam, że u Ciebie mogło być podobnie:

5bwp77.jpg

Edited by Jumpman
Link to comment
Share on other sites

U mnie był odczuwalny spadek osiągów przy zatkanym katalizatorze, ale bez jakiegoś kosmicznego dramatu. Teraz tuleja przed 2 sondą i jest ok.

Link to comment
Share on other sites

Ok problem rozwiązany ,domyślam się ,że pierwszy kat się rozleciał/wypalił i zatkał ten drugi który przez około 2godz czyściłem kompresorem. Po zaspawaniu i zamontowaniu w samochodzie różnica jest odczuwalna. Auto przyspiesza i nie buczy podczas obciążenia przy przyspieszaniu. Jeszcze zostało oddalić 2 sondę i mam nadzieje ,że będzie dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...