Jump to content
szczypior

Do właścicieli S turbo

Recommended Posts

Mam na oku Forestera S turbo. I stąd pytanie:czy one wszystkie tak szumią na tylnym siedzeniu???

 

Zacznę od tego że furka jest u handlarza odpicowana (cokolwiek to znaczy).

Napewno wymieniana tylna szyba, pod kołem zapasowym pełno potłuczonego szkła.

Kawałki szkła w klapie co słychac na zakrętach.

Po krótkim ale wnikliwym oglądaniu wygląda na niezłego ulepa.

ALE już kilka moddeli oglądałem i naprawdę ten mi się podoba od środkaa.

Kwestia malowania zewnątrz pozostawia dużo do życzenia. Klapa też się tłucze na wybojach ale

z tym bym chyba zawalczył.

automatyczna skrzynia biegów ładnie pracuje i silnik też w miarę. Wiadomo że spalania oleju

nie ocenię ale rura przed i po jeździe czysta, moze trochę zapocony przy turbo ale chyba

nie ma dramatu.

 

Najważniejsze to to że wrzucone różne koła na osie i spodziewam się ze to jest problem

- myślałem jeszcze o sprawdzeniu geometrii przed zakupem.

- Proszę o komentarze w sprawie szumów

-jak bym mógł się spotkać z kimś kto by mi pokazał jak się zachowuje w pełni sprawny egzemplarz

byłbym wdzięczny(nie musi być za darmo)

-Gdyby było bliżej to Dzierżaniowa...

-Jest też prośba jeśli by ktoś zechciał ze mną się wybrać po furkę to zapraszam

-nie pozostanę dłużny- może być osoba która pomoże przy oględzinach za kasiurkę

-mieszkam w okolicy Ząbkowic Śląskich a do furki ma około 120 km.

 

 

Na codzień jeżdżę outbackiem stąd moje pytanie o szumy bo u mnie w furce jest naprawdę cicho...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outbacki są zdecydowanie lepiej wyciszone niż Forki, natomiast wystarczy, źle spakowana klapa, czy słabo dociagana szyba do uszczelki i już masz jak w Cabrio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Najważniejsze to to że wrzucone różne koła na osie
 

 

Tzn?

Różny bieżnik (model opon) czy różny rozmiar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam na myśli różny bieżnik(rozmiar sprawdzałem na słupku bodajże 215-65-16)wszystkie opony w tym wymiarze.

Pewnie podczas jakiegoś tam zdażenia opona i klapa oberwała a zaradny handlarz wymienił obie opony z tyłu.

Zwracałem na to uwagę, że w takim aucie różne koła na osi to skucha ale on z częstotliwością mantry że wszystko gra, ża są

pary;).

Jedyne pocieszenie że auto na pewno nie zrobiło na takich kołach wiele kilometrów.

bo ze Szwajcarji- zapomniałem dodać....bite ze Szwajcarji-śmieje się trochę...bo jeszcze nie kupiłe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczekaj troche, predzej czy pozniej na forum trafi sie cos ciekawego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tymi małymi przebiegami w Szwajcarii to trochę nie do końca prawda. Jeśli tamtejszy właściciel np pracował w Zurychu a mieszkał w innym regionie (co jest standardem) to codzienne dojazdy do pracy nabijały mu sporo kilometrów a do tego często w korkach :/ Same dojazdy o pracy to spokojnie 20 kkm rocznie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prawda, że forester jest bardzo głośny na tylnej kanapie. Pomaga wyciszenie drzwi tylnych i podłogi bagażnika.

Jeśli chodzi o przebiegi, to ja kupiłem szesnastoletni z przebiegiem 195kkm, ale sprawdziłem w serwisie i okazał się prawdziwy.

Co do różnych bieżników, to handlarz szuka frajera, bo nie każdy wie, że powinny być identyczne. Przepisy mówią i identycznych na każdej osi i tego się trzymają. Radzę omijać takiego handlarza z daleka.

Edited by lojszczyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem że z tymi oponami to fanaberie handlarza, który założył cokolwiek tam miał w budzie.

(bo tył musiał być jakoś uszkodzony w tym opony)

Jeśli chodzi o przebieg to jest niebagatelny bo coś około 250 tysi.

Chodziło mi o to, że auto poprostu nie jeździło pewnie w Szwajcarji na takich opoonach.

Musiało być dobrze serwisowane bo te wszystkie schowki z tyłu są jak nowe, lewarek, klucze

- na bank handlarz tego nie dotykał bo jak z oponami zrobił przypał to takich szczegółów by nie wyłapał.

Pozatym, że auto na pewno picowane to silnik a zwłaszcza skrzynia w automacie jest w takim stanie że mi kopara opadła.

Sam mam manuala ale już kilka forków oglądałem i powiem że jestem pod wrażeniem tego automatu, żadnego szarpnięcia-naprawdę

Poza tym że wskazówka obrotościomierza opada przy przejściu na wyższy bieg to nie czuć zmiany biegu.POWER DZIAŁA

No i środek jest naprawdę zadbany

 

Boję się tylko tych szumów- czy to nie jakiś feler w dyfrze ale jeździłem kółka po asfalcie i było ok, zero skakania

czy inne niepokojace odgłosy.

Lakierniczo do poprawek ale to nie jest dla mnie najważniesze

 

Szumy i kwestia wyciszenia-nie mam porównania bo z tyłu nigdy nie siedzę

Wiem Ayo -dobrze piszesz ale już naprawdę chwile czekam a tu turbo dziadów jak nie byłlo tak nie ma.

Było kilka xt-ków ale pod względem wyciszeniei materiałów wykończenieowych wnętrza to nie to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj ogłoszenie w kupię → pojazdy. 

Wiele osób nie chce wystawiać, niemniej nieco uważniej "prześwietlaj" takie ogłoszenia :^)

 

Na kresce jest s turbo 2001, ale czerwony :rolleyes:

Edited by Panther

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem Ayo -dobrze piszesz ale już naprawdę chwile czekam a tu turbo dziadów jak nie byłlo tak nie ma.

Było kilka xt-ków ale pod względem wyciszeniei materiałów wykończenieowych wnętrza to nie to...

 

Bo ostatniego forka turbo ja niedawno kupiłem  :yahoo: i to od forumowicza z W-wy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owszem natrafiłem na dwa forki które były wcześniej w posiadaniu forumowiczów.

Wystarczyło żeby zmieniły właścicieli na dwa lata i nie warto ich oglądać.

Są ludzie którzy myślą że jak subaru to nie trzeba nic robić bo są niezniszczalne...się nie psują..

Na kresce jest s turbo 2001, ale czerwony

 

podeślij link

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Było kilka xt-ków ale pod względem wyciszeniei materiałów wykończenieowych wnętrza to nie to...

 

Sugerujesz, że XT jest gorzej wykończony i wyciszony niż S-turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Sugerujesz, że XT jest gorzej wykończony i wyciszony niż S-turbo?  

 

Nie, nie znam się aż tak, chcę tylko powiedzieć że gdybym miał  do wyboru wybrałbym s turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znasz się a piszesz że XT gorzej wykonany i wyciszony? :D Miałem i S-turbo i obecnie mam XT. Nie ma przepaści, ale XT zdecydowanie przyjemniejszy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wierzę ci na słowo szukam s turbo


Powiedz lepiej czy w s turbo był słyszalny szum z tylnego mostu...bo to w sumie dla mnie najważniejsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli tylny dyfer szumi to coś z nim jest nie tak. Z fabryki z takim na pewno nie wyjechał. Ale po opisie stanu tego auta, ja bym się na Twoim miejscu nie napalał :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli o egzemplarzu, który rozpatrujesz, piszesz: niezły ulep, pełno szkła pod podłogą bagażnika, szumi na tylnej kanapie, szumi z tylnego mostu, to lepiej sobie to auto odpuść i poczekaj na takie w dobrym stanie.

 

w innym przypadku będę podejrzewał, że to prowokacja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wezmę te wasze uwagi pod B)  uwagę


macie rację -po co ryzykować w takiej kwestii, skutki takiej prowokacji mogłyby być nie przyjemne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekaj cierpliwie aż na forum pojawi się coś ciekawego do sprzedania. Jak oglądam tutejsze ogłoszenia to naprawdę ciekawe samochody ludzie sprzedają. A jeszcze trafisz na kogoś kto wszystko dokumentował zdjęciami na forum bardzo dokładnie i będzie git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Wszystkim za uwagi.

Już trochę ochłonąłem ;)

Szukamy dalej, Może rzeczywiście coś młodszego typu xt....Do zamknięcia

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

...gorzej wyciszone i wykończone niż S-turbo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Wiem Ayo -dobrze piszesz ale już naprawdę chwile czekam a tu turbo dziadów jak nie byłlo tak nie ma.

cierpliwosc poplaci,

ja na swoja pierwsza sztuke z pol roku czekalem,

na druga troche dluzej.

subaru to mocno specyficzne samochody i od Mirka ktory hurtowo odpicowuje szwajcarkie tedeiki na pewno bym Subaraka nie kupil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...