Jump to content

Koszty wymiany uszczelki pod głowicą


swlabr
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

 

dostałem wycenę wymiany uszczelki pod głowicą w OBK 2.5 AT H4 z 2006 na poziomie 3000zł razem z częsciami.

Po poszukiwaniach na różnych forach pojawiały się raczej ceny 1400-2000. Czy możecie podzielić się za ile i gdzie wymienialiście, lub wiecie, że można wymienić?

 

Nie jest to pilna sprawa, uszczelka lekko się poci, ale chciałbym się przygotować i zrobić z wyprzedzeniem.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

 

 

UPG pocić się raczej nie będzie

 

eeeeeeeeeeeeeee, nie może sie pocić? np z olejowego na zewnątrz?

 

 

 

raczej ceny 1400-2000

no raczej to niz 3000. Chociaż za 3k też się da.

Link to comment
Share on other sites

W wolnych ssakach 2.5 to właśnie najczęstsze objawy ulg. Puszcza między kanałem olejowym i cieknie sobie na zewnątrz. 3 tys to chyba dobra cena. Tylko czy ten koszt zawiera wszystkie czynności, które należałoby zrobić przy okazji. Tzn dwie uszczelki, dwie uszczelki pokryw zaworów, uszczelnienia zaworów, może ich regulacja, usczelki świec, szpilki no i planowanie głowicy a może i ....bloku.

Link to comment
Share on other sites

W wolnych ssakach 2.5 to właśnie najczęstsze objawy ulg. Puszcza między kanałem olejowym i cieknie sobie na zewnątrz. 3 tys to chyba dobra cena. Tylko czy ten koszt zawiera wszystkie czynności, które należałoby zrobić przy okazji. Tzn dwie uszczelki, dwie uszczelki pokryw zaworów, uszczelnienia zaworów, może ich regulacja, usczelki świec, szpilki no i planowanie głowicy a może i ....bloku.

Na szpilki ARP może zabraknąć z tych 3tys.

Link to comment
Share on other sites

kuzwa, w outbackowym wolnossacym szpilki chcesz zmieniać? po jaki czort?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

W wolnych ssakach 2.5 to właśnie najczęstsze objawy ulg. Puszcza między kanałem olejowym i cieknie sobie na zewnątrz. 3 tys to chyba dobra cena. Tylko czy ten koszt zawiera wszystkie czynności, które należałoby zrobić przy okazji. Tzn dwie uszczelki, dwie uszczelki pokryw zaworów, uszczelnienia zaworów, może ich regulacja, usczelki świec, szpilki no i planowanie głowicy a może i ....bloku.

Na szpilki ARP może zabraknąć z tych 3tys.

 

ARP, do wolnego ssaka ?

Trochę przerost formy nad treścią, ale kto bogatemu zabroni  ;) 

Link to comment
Share on other sites

kuzwa, w outbackowym wolnossacym szpilki chcesz zmieniać? po jaki czort?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Ja nie, ale kolega wyżej je wskazał na liście do wydatków. Z doświadczenia wiem, że w Wawie 3tys. za UPG to dobra/rosądna cena. Za 1,4 tyś.to raczej u Pana Mietka w garage.

Link to comment
Share on other sites

Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) 

Link to comment
Share on other sites

Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) 

To albo była "wielka promocja" w warsztacie, albo mały remoncik silnika. Co było wymieniane podczas tego remontu, bo ja ostatnio (kwietniu) również "przeszedłem" remont silnika (Wawa) i "trochę" więcej mnie to kosztowało. Jeszcze docieram serducho :(

Link to comment
Share on other sites

Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) 

Obawiam się, że sprowadzamy temat do rozmowy:

- Kupiłem samochód!

- Ty, ja też! Za ile kupiłeś?

- Za 100 koła.

- Ależ Ty głupi ja kupiłem za 5 koła.

 

To remont i to remont, co? :)

Link to comment
Share on other sites

 

Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) 

To albo była "wielka promocja" w warsztacie, albo mały remoncik silnika. Co było wymieniane podczas tego remontu, bo ja ostatnio (kwietniu) również "przeszedłem" remont silnika (Wawa) i "trochę" więcej mnie to kosztowało. Jeszcze docieram serducho :(

 

Promocji nie było żadnej sam wszystko robiłem z wyjątkiem obróbki cylindrów wału i głowic, cała reszta czyli pasowanie, składanie skręcanie i głaskanie we własnym zakresie. W zakres tego małego remonciku wchodziło : szlif wału + winklowanie korbowodów, szlif głądzi cylindrów + nowe tłoki, wszystkie uszczelki i uszczelniacze, rozrząd kompletny, świece, kabelki WN, filtry cały zestaw.  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Promocji nie było żadnej sam wszystko robiłem z wyjątkiem obróbki cylindrów wału i głowic

 

Mechanik zwykle za kasę pracuję. ;)

Uważam,że nie można mówić o kosztach remontu nie wspominając, że się samemu go robiło. Większość rozsądnych ludzi bez doświadczenia i warsztatu jednak sama się na takie poważne roboty nie zdecyduje.

Ja widziałem jaka to praca i uważam, że należy się godna zapłata.

Przy remoncie silnika czasami trzeba jeszcze kilka kosztownych rzeczy wymienić i wtedy bardzo łatwo przekraczamy 10 tyś zł. Wszystko zależy jaki remont np. po awarii  czy "tylko" rewizja silnika.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Wszystko zależy jaki remont np. po awarii  czy "tylko" rewizja silnika.

 

Kuracja odwykowa bo mój obk stał się nałogowcem i potrafił 2-3 l. oleju na 1000 km wychlać i to tak po cichu bez awantur i tym podobnych, zawsze był gotowy do jazdy ale mnie taka jazda nie interesowała !!

Link to comment
Share on other sites

Witajcie,

 

dostałem wycenę wymiany uszczelki pod głowicą w OBK 2.5 AT H4 z 2006 na poziomie 3000zł razem z częsciami.

Po poszukiwaniach na różnych forach pojawiały się raczej ceny 1400-2000. Czy możecie podzielić się za ile i gdzie wymienialiście, lub wiecie, że można wymienić?

 

Nie jest to pilna sprawa, uszczelka lekko się poci, ale chciałbym się przygotować i zrobić z wyprzedzeniem.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Zapytaj o zakres prac i napraw.

Zgodnie ze sztuką wymienia się obie uszczelki, a więc trzeba zdjąć obie głowice, obie sprawdzić, splanować, etc. Resztę uszczelnień wymienia się przy okazji, nikt starych nie zakłada.

Pytanie czy przy okazji będzie robiony rozrząd (a z reguły jest), więc jak tak sobie policzysz, to te 3 tysie może być w promocji ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...