swlabr Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Witajcie, dostałem wycenę wymiany uszczelki pod głowicą w OBK 2.5 AT H4 z 2006 na poziomie 3000zł razem z częsciami. Po poszukiwaniach na różnych forach pojawiały się raczej ceny 1400-2000. Czy możecie podzielić się za ile i gdzie wymienialiście, lub wiecie, że można wymienić? Nie jest to pilna sprawa, uszczelka lekko się poci, ale chciałbym się przygotować i zrobić z wyprzedzeniem. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Nie pomyliłeś uszczelki pod głowicą z uszczelką pod deklem? UPG pocić się raczej nie będzie, w odróżnieniu do tej pod deklem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 UPG pocić się raczej nie będzie eeeeeeeeeeeeeee, nie może sie pocić? np z olejowego na zewnątrz? raczej ceny 1400-2000 no raczej to niz 3000. Chociaż za 3k też się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 No przeważnie puszczają "między sobą" olejowe z chłodzącymi, dlatego użyłem słowa "raczej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 UPG też może się pocić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 To prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 W wolnych ssakach 2.5 to właśnie najczęstsze objawy ulg. Puszcza między kanałem olejowym i cieknie sobie na zewnątrz. 3 tys to chyba dobra cena. Tylko czy ten koszt zawiera wszystkie czynności, które należałoby zrobić przy okazji. Tzn dwie uszczelki, dwie uszczelki pokryw zaworów, uszczelnienia zaworów, może ich regulacja, usczelki świec, szpilki no i planowanie głowicy a może i ....bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 W wolnych ssakach 2.5 to właśnie najczęstsze objawy ulg. Puszcza między kanałem olejowym i cieknie sobie na zewnątrz. 3 tys to chyba dobra cena. Tylko czy ten koszt zawiera wszystkie czynności, które należałoby zrobić przy okazji. Tzn dwie uszczelki, dwie uszczelki pokryw zaworów, uszczelnienia zaworów, może ich regulacja, usczelki świec, szpilki no i planowanie głowicy a może i ....bloku. Na szpilki ARP może zabraknąć z tych 3tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 kuzwa, w outbackowym wolnossacym szpilki chcesz zmieniać? po jaki czort? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 W wolnych ssakach 2.5 to właśnie najczęstsze objawy ulg. Puszcza między kanałem olejowym i cieknie sobie na zewnątrz. 3 tys to chyba dobra cena. Tylko czy ten koszt zawiera wszystkie czynności, które należałoby zrobić przy okazji. Tzn dwie uszczelki, dwie uszczelki pokryw zaworów, uszczelnienia zaworów, może ich regulacja, usczelki świec, szpilki no i planowanie głowicy a może i ....bloku. Na szpilki ARP może zabraknąć z tych 3tys. ARP, do wolnego ssaka ? Trochę przerost formy nad treścią, ale kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 kuzwa, w outbackowym wolnossacym szpilki chcesz zmieniać? po jaki czort? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Ja nie, ale kolega wyżej je wskazał na liście do wydatków. Z doświadczenia wiem, że w Wawie 3tys. za UPG to dobra/rosądna cena. Za 1,4 tyś.to raczej u Pana Mietka w garage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Znajomy właśnie robi w Legacy 2.5 UPG, koszt 2000 zł ale to cena w okolicach JG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorevell Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Zgodnie ze sztuką wymienia się jednocześnie obie uszczelki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 3.5k na ARP w 2.5 turbo w Warszawie płaciłem w marcu (silnik z lpg więc nieco więcej roboty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) To albo była "wielka promocja" w warsztacie, albo mały remoncik silnika. Co było wymieniane podczas tego remontu, bo ja ostatnio (kwietniu) również "przeszedłem" remont silnika (Wawa) i "trochę" więcej mnie to kosztowało. Jeszcze docieram serducho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) Obawiam się, że sprowadzamy temat do rozmowy: - Kupiłem samochód! - Ty, ja też! Za ile kupiłeś? - Za 100 koła. - Ależ Ty głupi ja kupiłem za 5 koła. To remont i to remont, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Ludzie zwolnijcie troszkę ja za remont kapitalny całego silnika zapłaciłem prawie 6 kpln, więc jeśli jedna uszczelka pod głowicę kosztuje 3 kpln to remont mam w gratisie a zapłaciłem sobie za wymianę kompletu uszczelek w głowicach (obu) To albo była "wielka promocja" w warsztacie, albo mały remoncik silnika. Co było wymieniane podczas tego remontu, bo ja ostatnio (kwietniu) również "przeszedłem" remont silnika (Wawa) i "trochę" więcej mnie to kosztowało. Jeszcze docieram serducho Promocji nie było żadnej sam wszystko robiłem z wyjątkiem obróbki cylindrów wału i głowic, cała reszta czyli pasowanie, składanie skręcanie i głaskanie we własnym zakresie. W zakres tego małego remonciku wchodziło : szlif wału + winklowanie korbowodów, szlif głądzi cylindrów + nowe tłoki, wszystkie uszczelki i uszczelniacze, rozrząd kompletny, świece, kabelki WN, filtry cały zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Promocji nie było żadnej sam wszystko robiłem z wyjątkiem obróbki cylindrów wału i głowic Mechanik zwykle za kasę pracuję. Uważam,że nie można mówić o kosztach remontu nie wspominając, że się samemu go robiło. Większość rozsądnych ludzi bez doświadczenia i warsztatu jednak sama się na takie poważne roboty nie zdecyduje. Ja widziałem jaka to praca i uważam, że należy się godna zapłata. Przy remoncie silnika czasami trzeba jeszcze kilka kosztownych rzeczy wymienić i wtedy bardzo łatwo przekraczamy 10 tyś zł. Wszystko zależy jaki remont np. po awarii czy "tylko" rewizja silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Wszystko zależy jaki remont np. po awarii czy "tylko" rewizja silnika. Kuracja odwykowa bo mój obk stał się nałogowcem i potrafił 2-3 l. oleju na 1000 km wychlać i to tak po cichu bez awantur i tym podobnych, zawsze był gotowy do jazdy ale mnie taka jazda nie interesowała !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Witajcie, dostałem wycenę wymiany uszczelki pod głowicą w OBK 2.5 AT H4 z 2006 na poziomie 3000zł razem z częsciami. Po poszukiwaniach na różnych forach pojawiały się raczej ceny 1400-2000. Czy możecie podzielić się za ile i gdzie wymienialiście, lub wiecie, że można wymienić? Nie jest to pilna sprawa, uszczelka lekko się poci, ale chciałbym się przygotować i zrobić z wyprzedzeniem. Z góry dzięki za pomoc. Zapytaj o zakres prac i napraw. Zgodnie ze sztuką wymienia się obie uszczelki, a więc trzeba zdjąć obie głowice, obie sprawdzić, splanować, etc. Resztę uszczelnień wymienia się przy okazji, nikt starych nie zakłada. Pytanie czy przy okazji będzie robiony rozrząd (a z reguły jest), więc jak tak sobie policzysz, to te 3 tysie może być w promocji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się