Jump to content

BRZ a GT86


pablitos

Recommended Posts

Podobno są to prawie identyczne auta, ale jak wiadomo, "prawie" robi różnicę.

Czy jest coś co odróżnia te auta (oprócz oczywiście ceny, gdyż ta potrafi się nieco wahać)?

Może jakieś dodatkowe wyposażenie?

 

Link to comment
Share on other sites

W Polsce ostatnie wersje różnią się:

 

1. Zderzaki przednie

2. System audio i nav, w tym możliwość audio JBL

3. Przednie reflektory

4. Lusterko wewnętrzne

5. Inne nastawy zawieszenia

6. Podłokietnik między fotelami (dostępny w opcji, podobnie jak inne gadżety.)

7. Kolory - BRZ ma WRB na wyłączność , a GT86 pomarańcz

8. Opcjonaly pakiet TRD w gt86, STI niedostępny

9. GT86 chyba tańsza

10. Listwy ozdobne przednich nadkoli.

11. Kierownica

12.Produkcja: gt86 jest więcej.

 

 

 

W starszych egzemplarzach

1. GT86 miała skórę w opcji

2. BRZ miał srebrną listwe wewnątrz, a gt86 karbonową

3. GT86 chyba miał wcześniej antenę płetwę rekina.

 

Więcej różnic jest między frs a brz.

 

Pewnie coś pominąłem. 

Edited by Sebastian32
Link to comment
Share on other sites

W Polsce BRZ jest tylko w jednej wersji. Ze szperà.

na początku nie było przypadkiem dwóch wersji? sport / active czy jakoś tak? Może się mylę ;)

Link to comment
Share on other sites

No właśnie... czyli miałem racje :)  Kupując na rynku wtórnym używany egzemplarz warto o tym pamiętać ;)

Edited by MarcinK
Link to comment
Share on other sites

Primi kupil takiego bez szpery i potem szpere dokupowal ;)

Dokładnie tak  ;) mam Active ze szperą  :D

Szpera kosztuje grosze, a wymiana P&P, reszta to duperele tylko grzanych foteli mi trochę brakuje bo się przyzwyczaiłem przez kilka aut  :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Grzane fotele można dość łatwo ogarnąć, ale moje auto i w domu i w pracy stoi w garażu wiec sytuacji kiedy bym skorzystał jest niezbyt wiele, co nie zmienia faktu, że za każdym razem mi tego brakuje ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ło to się zszokowałem, myślałem, że w takim aucie szpera to standardowe wyposażenie.

 

chcialbys :P

 

zas co do BRZ vs GT86: lepiej Toyota z silnikiem od Subaru, niz Subaru z napedem od Toyoty, imho ;):D

 

Subaru bez AWD to jak przednionapedowe BMW :th_dash::krecka_dostal:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Subaru bez AWD to jak przednionapedowe BMW
 

 

Z punktu widzenia "ideologii" marki pewnie tak, ale pod względem frajdy z jazdy to już chyba niekoniecznie. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Witajcie, chciałem zapytać znawców Brz i Toyoty czy sa to dobre samochody żeby uzmysłowić sobie podstawy prowadzenia RWD ? Sjs ma chyba w swojej ofercie Brz i chciałem sobie nim pojeździć żeby poczuć klasykę napędu ,pytanie czy magiczne stwierdzenie "klasyczne RWD" pasuje do nich czy np, lepiej jakąć beemke zorganizować w prostych słowach chodzi o uzmysłowienie laikowi czym jest tył napęd które auto do tego sie najlepiej nadaje? I czy jest nim Brz ? Pozdro

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Moim zdaniem takie auta jak BRZ/GT86, MX5, RX8, s2000 mają bardzo blisko do "klaszycznego RWD", chociaż tu by się można pewnie kłócić godzinami co to jest klasyczne RWD i jak to ma się do obecności bądź braku torsena na tyle i jak do umieszczenia silnika z porzdu przed/na/za przednią osią ale wiele to do tematu nie wniesie :)

 

Innymi słowy jak chcesz pojeździć i pobawić się RWD to szukaj w miarę lekkiego auta z napędem na tył, silnikiem wolnossącym, z brakiem ESP lub możliwością jego wyłączenia oraz mile widzianym torsenem na pokładzie.

Edited by Tinuviel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dnia 19 września 2017 o 21:07, Tinuviel napisał:

Moim zdaniem takie auta jak BRZ/GT86, MX5, RX8, s2000 mają bardzo blisko do "klaszycznego RWD", chociaż tu by się można pewnie kłócić godzinami co to jest klasyczne RWD i jak to ma się do obecności bądź braku torsena na tyle i jak do umieszczenia silnika z porzdu przed/na/za przednią osią ale wiele to do tematu nie wniesie :)

 

Innymi słowy jak chcesz pojeździć i pobawić się RWD to szukaj w miarę lekkiego auta z napędem na tył, silnikiem wolnossącym, z brakiem ESP lub możliwością jego wyłączenia oraz mile widzianym torsenem na pokładzie.

Dzieki Tinuviel straciłem juz nadzieje ze ktoś podejmie temat ;) pojechałem do naszego SJS pojeździć BRZ przez prawie cały dzień sie bawiłem, wersję z automatem tam mają, troche irytowało ze po każdym bączku pompa odcina paliwo i auto gaśnie, ale może to dla bezpieczeństwa jest tak ustawione, naczytałem się o łatwości prowadzenia GT i BRZ ale kurde znowu tak łatwo nie było, zabawy bylo mega dużo, masz racje wydaje mi sie ,ze wolnossący silnik to podstawa w takim aucie, musiałbym jeszcze dla porównania jednego z tych klasyków dorwać o których pisałeś ,dzieki i pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...