Jump to content
pablitos

BRZ a GT86

Recommended Posts

Podobno są to prawie identyczne auta, ale jak wiadomo, "prawie" robi różnicę.

Czy jest coś co odróżnia te auta (oprócz oczywiście ceny, gdyż ta potrafi się nieco wahać)?

Może jakieś dodatkowe wyposażenie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego co ja kojarzę w Subaru w lepszej wersji była szpera i lepsze zawieszenie niż w gt86.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Polsce ostatnie wersje różnią się:

 

1. Zderzaki przednie

2. System audio i nav, w tym możliwość audio JBL

3. Przednie reflektory

4. Lusterko wewnętrzne

5. Inne nastawy zawieszenia

6. Podłokietnik między fotelami (dostępny w opcji, podobnie jak inne gadżety.)

7. Kolory - BRZ ma WRB na wyłączność , a GT86 pomarańcz

8. Opcjonaly pakiet TRD w gt86, STI niedostępny

9. GT86 chyba tańsza

10. Listwy ozdobne przednich nadkoli.

11. Kierownica

12.Produkcja: gt86 jest więcej.

 

 

 

W starszych egzemplarzach

1. GT86 miała skórę w opcji

2. BRZ miał srebrną listwe wewnątrz, a gt86 karbonową

3. GT86 chyba miał wcześniej antenę płetwę rekina.

 

Więcej różnic jest między frs a brz.

 

Pewnie coś pominąłem. 

Edited by Sebastian32

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie się wydaje że szpera jest w każdej wersji GT86, a tylko BRZ w najtańszej nie ma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru jakoś nigdy w swojej historii nie rozdawało szper na lewo i prawo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Polsce BRZ jest tylko w jednej wersji. Ze szperà.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Polsce BRZ jest tylko w jednej wersji. Ze szperà.

na początku nie było przypadkiem dwóch wersji? sport / active czy jakoś tak? Może się mylę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie, wersja "tańsza" nie miała szpery i kilu dodatków, np. lusterek w kolorze nadwozia - w sumie same duperele, poza szperą ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie... czyli miałem racje :)  Kupując na rynku wtórnym używany egzemplarz warto o tym pamiętać ;)

Edited by MarcinK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasugerowalem sie pierwszym postem. Myslalem ze odnosi sie do terazniejszosci i nowych aut. Od kilku lat jest jedna wersja. Tansza nie szla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primi kupil takiego bez szpery i potem szpere dokupowal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primi kupil takiego bez szpery i potem szpere dokupowal ;)

Dokładnie tak  ;) mam Active ze szperą  :D

Szpera kosztuje grosze, a wymiana P&P, reszta to duperele tylko grzanych foteli mi trochę brakuje bo się przyzwyczaiłem przez kilka aut  :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
grzanych foteli mi trochę brakuje

 

Hmmm ja ich tez nie mam... :rolleyes:  

Edited by Than_Junior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grzane fotele nie sa dostepne w Polsce w zadnej wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grzane fotele można dość łatwo ogarnąć, ale moje auto i w domu i w pracy stoi w garażu wiec sytuacji kiedy bym skorzystał jest niezbyt wiele, co nie zmienia faktu, że za każdym razem mi tego brakuje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ciekawości - jaka to szpera jest w BRZ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Z ciekawości - jaka to szpera jest w BRZ?

Torsen

 

Nice B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nice

 

yhy :mrgreen:

 

Edited by Than_Junior
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ło to się zszokowałem, myślałem, że w takim aucie szpera to standardowe wyposażenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ło to się zszokowałem, myślałem, że w takim aucie szpera to standardowe wyposażenie.

 

chcialbys :P

 

zas co do BRZ vs GT86: lepiej Toyota z silnikiem od Subaru, niz Subaru z napedem od Toyoty, imho ;):D

 

Subaru bez AWD to jak przednionapedowe BMW :th_dash::krecka_dostal:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Subaru bez AWD to jak przednionapedowe BMW
 

 

Z punktu widzenia "ideologii" marki pewnie tak, ale pod względem frajdy z jazdy to już chyba niekoniecznie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, chciałem zapytać znawców Brz i Toyoty czy sa to dobre samochody żeby uzmysłowić sobie podstawy prowadzenia RWD ? Sjs ma chyba w swojej ofercie Brz i chciałem sobie nim pojeździć żeby poczuć klasykę napędu ,pytanie czy magiczne stwierdzenie "klasyczne RWD" pasuje do nich czy np, lepiej jakąć beemke zorganizować w prostych słowach chodzi o uzmysłowienie laikowi czym jest tył napęd które auto do tego sie najlepiej nadaje? I czy jest nim Brz ? Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem takie auta jak BRZ/GT86, MX5, RX8, s2000 mają bardzo blisko do "klaszycznego RWD", chociaż tu by się można pewnie kłócić godzinami co to jest klasyczne RWD i jak to ma się do obecności bądź braku torsena na tyle i jak do umieszczenia silnika z porzdu przed/na/za przednią osią ale wiele to do tematu nie wniesie :)

 

Innymi słowy jak chcesz pojeździć i pobawić się RWD to szukaj w miarę lekkiego auta z napędem na tył, silnikiem wolnossącym, z brakiem ESP lub możliwością jego wyłączenia oraz mile widzianym torsenem na pokładzie.

Edited by Tinuviel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19 września 2017 o 21:07, Tinuviel napisał:

Moim zdaniem takie auta jak BRZ/GT86, MX5, RX8, s2000 mają bardzo blisko do "klaszycznego RWD", chociaż tu by się można pewnie kłócić godzinami co to jest klasyczne RWD i jak to ma się do obecności bądź braku torsena na tyle i jak do umieszczenia silnika z porzdu przed/na/za przednią osią ale wiele to do tematu nie wniesie :)

 

Innymi słowy jak chcesz pojeździć i pobawić się RWD to szukaj w miarę lekkiego auta z napędem na tył, silnikiem wolnossącym, z brakiem ESP lub możliwością jego wyłączenia oraz mile widzianym torsenem na pokładzie.

Dzieki Tinuviel straciłem juz nadzieje ze ktoś podejmie temat ;) pojechałem do naszego SJS pojeździć BRZ przez prawie cały dzień sie bawiłem, wersję z automatem tam mają, troche irytowało ze po każdym bączku pompa odcina paliwo i auto gaśnie, ale może to dla bezpieczeństwa jest tak ustawione, naczytałem się o łatwości prowadzenia GT i BRZ ale kurde znowu tak łatwo nie było, zabawy bylo mega dużo, masz racje wydaje mi sie ,ze wolnossący silnik to podstawa w takim aucie, musiałbym jeszcze dla porównania jednego z tych klasyków dorwać o których pisałeś ,dzieki i pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...