camel00 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Myślę że to bardziej uraz, który wyszedł po zakupie OBKa.. Urazy szybko się goją. Jedyne auto za którym tęsknię i które kupiłbym ponownie wciągało 25 l. Ale fakt, że u mnie rozstanie wynikało ze zwyczajnej chęci zmiany a nie traumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Im więcej czasu mija tym mniej negatywnych aspektów się pamięta. Tak już jest ale za marzeniami też trzeba podążać z rozsądkiem. Tym bardziej tymi motoryzacyjnymi. Wysłane z 1+2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) O.t. Camel jak ustawiasz na motostacie, że pokazuje Ci po te 2,5 l PB na 100 km? Nie wiem, jak to połączyć żeby pokazywało faktyczne spalanie PB razem z lpg ... :-/ ? Statystyki dla danego paliwa pokazują się po zatankowaniu dwa razy pełnego zbiornika Tak robię, tylko jak określasz dystans przejechany na PB? Sumujesz ilość km na lpg czy jak? Żeby nie było tak całkiem o.t. mój n/a forek pali 12,5l na 100km w cyklu mieszanym, naprawy w odniesieniu do innych marek także do najtańszych nie należą, co do satysfakcji z jazdy najwolniejszym z subaru ... Edytowane 5 Maja 2016 przez Panther Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Tak robię, tylko jak określasz dystans przejechany na PB? Sumujesz ilość km na lpg czy jak? Wpisujesz tankowanie, podajesz ilość zatankowanych litrów, koszt paliwa, aktualny przebieg. Cena za litr oblicza się sama, dystans od ostatniego tankowania uzupełnia automatycznie. Im więcej czasu mija tym mniej negatywnych aspektów się pamięta. Tak już jest ale za marzeniami też trzeba podążać z rozsądkiem. Tym bardziej tymi motoryzacyjnymi. Pewnie, że trzeba. Chciałem V8 - miałem; chciałem Subaru - mam. Co prawda myślałem o WRX, ale przejechałem się i stwierdziłem, że jest zbyt ciasne. Od Forka z wiertarką odstraszył mnie wypowiedzi o padających silnikach. Skończyło się na SG (na zasadzi - niech przynajmniej nie ma ramek ) Nadal chodzi mi po głowie Impreza z turbo (dźwięk + kurnik na masce) ale staram się nie kupować dwa razy tej samej marki, więc z "marzeń" został mi tylko Defender... ale na Twisted SW T-80 v8 mnie jeszcze nie stać. ew. Gelenda ale ceny są absurdalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się