Jump to content

Legacy III 2.5 - Pierwsze 4x4 w rodzinie


Jakub Sobich

Recommended Posts

Witam kolegów jak i koleżanki.

 

Jestem nowy na forum, chociaż subaru użytkuje już od sierpnia 2015 roku, postanowiłem założyć temat o własnym dupowozie coby powymieniac się opiniami i ewentualnymi poradami/radami na przyszłość co i jak zmienić  :P

 

A więc pacjentem tematu jest Legacy III Kombi 1999 rok przedlift.

Wersja GX 2.5 b+lpg współpracująca z 4 biegowym automatem (który z tego co słyszałem jest naprawdę pancerny).

Przebieg tego wozidła to 211 500 km, jestem drugim właścicielem w Polsce. 

Moja rodzina prowadzi warsztat samochodowy i auto było pojazdem naszego dobrego klienta, który sprowadził je w grudniu 2013 roku ze Szwajcarii z oryginalnym przebiegiem 186k, co istotne, cały czas miał prowadzoną książke serwisową z paragonami  :D

Z wyposażenia to chyba ma wszystko, aut klima, skóra, 2 szyberdachy i inne pierdoły jak tempomat czy halogeny.

Auto kupiłem już z instalacją gazową Lovato która całkiem daje rade bo prędkość maksymalna na gazie dochodziła do prawie 220 km/h :P Co jak na 4 biegowego staruszka ze stałym napędem na 4 koła jest ciekawym wynikiem.

 

Jest to moje pierwsze auto, musze przyznać , iż gdybym nie miał własnego warsztatu to napewno nie byłoby mnie na niego stać :P

 

Do tej pory wymienione:

Rozrząd Kpl przy 203 000

Oleje filtry i płukanka silnika przy 202000

Tylne tuleje podpory mostu a także jeden pneumatyczny amortyzator (niestety je posiadam :P ) przy 205000 km  

Natomiast teraz przy około 211 000 km zmuszony byłem do wymiany uszczelek pod głowicą  :(

 

Od siebie dodałem też nowe radyjko JVC z Bluetoothem, oddałem auto do wygłuszenia przednich drzwi do wujowej firmy car Audio, a także wymieniłem seryjne głośniki z puszki po piwie, na głośniki 165mm Helix przód oraz tył, gra bardzo porządnie, aczkolwiek niedługo wlatuje soobwoofer  B)

 

 

W wakacje mam zamiar wrzucić Kolektory UE oraz jakieś porządniejsze felgi 18" :D


Odrazu leci pierwsze i drugie pytanie, wie ktoś u kogo idzie takie kolektory przerobić? A także jak wygląda sprawa pneumatyki przy 18 calowej feldze, nie będzie za duży prześwit? 

 

Dodaje pare fotek, jeśli źle je wklejam to prosze o pouczenie bo to mój pierwszy post na forum  ;)

 

 

post-25815-0-73919600-1462202388_thumb.jpgpost-25815-0-75273500-1462202425_thumb.jpgpost-25815-0-20828000-1462202446_thumb.jpgpost-25815-0-85751800-1462202449_thumb.jpgpost-25815-0-47428500-1462202452_thumb.jpg

Pozdrawiam i szerokiej drogi  :lol:

 

Link to comment
Share on other sites

:yahoo:  Yuppii. Następny Kolega. ;)

Odnośnie pneumatyki to wg. mnie to skaranie boskie. Pewnie z tytułu podeszłego wieku tegoż systemu. Mam z tym nieraz akcje, bo np. zimą przy mrozach to nie chciał się przez tydzień opuścić z HIGH na NORMAL. Wszystko byłoby cacy gdyby ten system oferował jeszcze trzecią opcję - LOW. Ja już powziąłem decyzję o przesiadce na zawias sprężynowy. Przód już mam (+ sprężyny -35mm od Bug'a WRX), zamierzam jeszcze ustrzelić tył z Legacy IV kombi, najlepiej Spec.B.

Felga 18" na fabrycznej pneumatyce będzie wg. wyglądać kiepsko. Są dni że nie mogę patrzeć na swojego na 17"-kach z tym kozowatym zawiasem :biglol:

 

Z wyposażenia to mi nie działa tylko podgrzewanie foteli. A u Ciebie wszystko gra? Masz VDC? Pewnie masz. ;)

Link to comment
Share on other sites

:yahoo:  Yuppii. Następny Kolega. ;)

Odnośnie pneumatyki to wg. mnie to skaranie boskie. Pewnie z tytułu podeszłego wieku tegoż systemu. Mam z tym nieraz akcje, bo np. zimą przy mrozach to nie chciał się przez tydzień opuścić z HIGH na NORMAL. Wszystko byłoby cacy gdyby ten system oferował jeszcze trzecią opcję - LOW. Ja już powziąłem decyzję o przesiadce na zawias sprężynowy. Przód już mam (+ sprężyny -35mm od Bug'a WRX), zamierzam jeszcze ustrzelić tył z Legacy IV kombi, najlepiej Spec.B.

Felga 18" na fabrycznej pneumatyce będzie wg. wyglądać kiepsko. Są dni że nie mogę patrzeć na swojego na 17"-kach z tym kozowatym zawiasem :biglol:

 

Z wyposażenia to mi nie działa tylko podgrzewanie foteli. A u Ciebie wszystko gra? Masz VDC? Pewnie masz. ;)

U mnie działa cała pneumatyka aż miło, miałem strasznie sztywny przód - wina lewego amora, kupiona używka za 200 z wysyłką i teraz jeździ aż miło :P

Działa u mnie wszystko, vdc mam, na następną zime robie sobie jego wyłącznik w kokpicie :P Jedyne co to klapa tył do malowania, jakiś rzeźbiarz ją robił i wyszło :P 

Link to comment
Share on other sites

Miło słyszeć, że komuś to zawieszenie działa jak należy. ;)

Gdyby nie było takiego zadartego przodu to bym to sobie jeszcze zostawił. Ale wizualnie mi się to nie podoba, bo wychodzi taki reverse-rake.

Co by nie mówić - auto jest mega. Niezależnie czy ma nadrdzewiałą tylną klapę czy nie. Zgadza się? ;)

Przyciemnij tylne szyby. Przy jasnym lakierze będzie wyglądać ekstra.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...