Dan_gl Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Witam, Dziś wyskoczyły mi dwie kontrolki w środę podjadę od razu do serwisu. Jakieś sugestie co to może być? pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcza1 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 na górze błąd silnika, dolna kontrola trakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Jakieś sugestie co to może być? Bez diagnostyki raczej będzie zgadywanie,ten zestaw kontrolek sygnalizuje wiele błędów,jeśli kontrolki znikną po 3-4 uruchomieniach silnika,to też warto podpiąć kompa żeby wiedzieć co w trawie piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan_gl Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 W środę jadę podpiąć do komputera i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brownstone Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Hej, Witam, i co słychać w temacie? Moje autko ma przebieg 112 tys. km, Forester 2.0 D 2010 r. Generalnie sprawuje się super, tylko: U mnie zapaliły się te dwie kontrolki jakiś miesiąc temu, autko jeździło bez żadnych zmian czy też objawów wymagających naprawy. Po trzech dniach zgasły same, a właściwie to zgasły w dniu, w którym byłem umówiony na diagnostykę komp. W serwisie po podpięciu do kompa wyskoczył błąd P2565 - wysoki sygnał obwodu "A" czujnika VGT. Poinformowano mnie że to czujnik związany z położeniem łopatek w turbinie i nie występuje jako część zamienna. (dziwne - jeśli jest inaczej to proszę o uwagi). Jak się będzie powtarzał to trzeba będzie wysłać całą turbinę do ewentualnego serwisu Po skasowaniu błędu, przeczyszczeniu styków, spokój był do dzisiaj, znowu się zapaliły. Auto jeździ jak jeździło Czekać aż zgasną, czy grzać na serwis? Dodam, że nie wydaje mi się, aby turbina padała, auto nie traci na mocy itd... Oba przypadki mają jeden wspólny mianownik, kontrolki zapaliły się dzień po zrobieniu tzw. żabki na jedynce hehehe. (zgasł silnik z powodu zbyt niskich obrotów - gapiostwo użytkownika) Czy takie szarpnięcie może być przyczyną pojawienia się błędów na tym czujniku? Pozdrawiam, Kamil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Te kontrolki sygnalizują błędy,ale błędy przeróżne,nie ma pewności,że to znów ten sam błąd,warto odczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brownstone Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Ok, dzięki, będę obserwować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy92t Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Dnia 1.6.2016 o 21:39, Brownstone napisał: Ok, dzięki, będę obserwować. Witam, co było powodem błędu? Czy udało się rozwiązać problem? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baerni Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu zawsze palą się u mnie te kontrolki. Błąd na komputerze to właśnie P2565 (załączam zdjęcie). Usuwanie błędu nic nie daje bo od razu potem znowu się zapala. Powiedzcie co można zrobić, czy trzeba wymienić turbo czy można sprawdzić jeszcze coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baerni Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Witajcie. Znajomy stwierdził, że turbina raczej jest okej, czy ktoś miał podobny problem? Może to jakiś zaworek albo czujnik ciśnienia wystarczy wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Hej podpinam się pod temat bo wcześniej nie znalazłem taga i załozyłem drugi. Mam identyczny problem tylko mi geometria turbiny płata figle i przeważnie auto nie ma mocy. Ktoś coś już wie jak sobie z tym poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
level6102 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 hej udalo sie wam rozwiazac problem? ja mam 2010 outback 2.0D. blad wyskakuje jako P2564 ( Niski sygnał obwodu "A" czujnika VGT ). w servisie powiedzieli zebym szukal uzywanego turbo i wymienil z niego sam czujnik VGT bo nie da sie go kupic oddzielnie. co do samych objawow to samochod na moje oko calkowicie stracil turbo. stal sie niczym wolnossacym dieslem. jezdzil tydzien bez mocy (okolo 1000km) zanim zapalily sie kontrolki i wyskoczyl blad P2564. bede wdzieczny za info jak poradziliscie sie z problemem utraty mocy i czujnikiem VGT. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się