vielebny Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 masz LPG ? LPG brak Tylko etylina Od zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 I jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) na razie wydaje się że uszczelka kolektora wydechowego przegnila + uszkodzony kabel na sondzie. czekamy na części. przy okazji wymieniamy świece (miałem to w planach)Z telefonu A więc dla potomnych: nagłe wypadanie zapłonów na 3 cylindrach w H6 to może być nieszczelnosc kolektora wydechowego. U mnie była to rzeźba poprzedniego mechanika/właściciela, który naprawiał wydech ładując dużo pasty a wcześniej zrywając gwintyw głowicy. Na szczęście jedyne słuszne nie-ASO w Gdańsku szybko wykryło szkodnika i obecnie auto znów straszy na Gdańskich drogach Przy okazji wymieniona sonda po drugiej stronie bo chyba nie grzała i świeczuszki. Do zobaczenia na drodze Edytowane 10 Czerwca 2016 przez vielebny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ciężko mi powiedzieć czy ten rocznik ma, to wygląda u mnie tak jak na zdjęciu. Z tyłu są dwa identyczne a najczęściej pada przedni. Objawy to wypadanie zapłonu na całej stronie, drgania silnika na wolnych obrotach (klima wyłączona + wszystkie odbiorniki prądu), poszarpywania przy spokojnej jeździe. Mamy ten sam silnik i podobne objawy. Dokładniej u mnie pierwsze wypadanie pojawiało się sporadycznie (i nadal tak jest) przy jeździe na 5 biegu i w zakresie pomiędzy 1400 a 1600 obr/min lub przy wkręcaniu się powyżej 5500 obr/min przy sporym obciążeniu (3-4 bieg na autostradzie). W zimie było to częstsze, teraz zdarza się średnio raz na 1kkm. Ostatnio poza P0302,304,306 wywaliło też P0021. Fachowcy zwalali a to na mróz a to na jakość paliwa. Nic specjalnie z tym nie robili. Od jakiegoś czasu na wolnych obrotach silnik pracuje równo (obroty nie falują), ale czuć wibracje, co jakiś czas nawet delikatnie nim zatrzęsie. Luzy zaworowe? Czy coś takiego miałeś przy problemie z tym czujnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Otwieram bo chyba jest taka potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrismave Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Fachowcy zwalali a to na mróz a to na jakość paliwa. Nic specjalnie z tym nie robili. Rzetelny i prawdziwy fachowiec stwierdziłby przyczynę anomalii (niestety to gatunek ludzi na wymarciu jak H6). Od jakiegoś czasu na wolnych obrotach silnik pracuje równo (obroty nie falują), ale czuć wibracje, co jakiś czas nawet delikatnie nim zatrzęsie. Luzy zaworowe? Sprawdź STFT (korekty krótkoterminowe) na biegu jałowym przy wyłączonych wszystkich odbiornikach i A/C. Niewłaściwe luzy objawią sie niewłaściwymi STFT (trochę idę na skróty i pewnie ktoś mnie skarci , ale w skrócie, niewłaściwe STFT są poszlaką w sprawie luzów zaworowych). Sprawdź jakie masz kąty AVCS na biegu jałowym (powinny być równe dokładnie zero, zarówno na lewym jak i prawym banku). Mogą być również niesprawne cewki, etc. Trzeba drogą eliminacji spóbować określić przyczynę. Przynajmniej spóbować w zakresie rzeczy, które są stosunkowo łatwe do sprawdzenia przy podłączeniu do ECU. Czy coś takiego miałeś przy problemie z tym czujnikiem? To nie są czujniki tylko zawory działające na zasadzie solenoidu. Takie objawy na biegu jałowym mogą być (ale nie muszą) spowodowane niewłaściwie działającymi zaworami OCV w H6 (EZ30R). Niestety internet/forum nie zastąpi rzetelnej sesji diagnostycznej. Jeśli gdzieś się mylę to proszę mądrzejszych i bardziej doświadczonych ode mnie o poprawienie. Edytowane 15 Czerwca 2016 przez chrismave Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Koniec końców u mnie wyszły luzy zaworowe zarówno na zaworach wydechowych jak i ssących... Teraz po regulacji silnik chodzi równiutko, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów, zobaczymy co dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jaki koszt? Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jaki koszt? Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Do wglądu dla nowego właściciela przy zakupie - jeśli taki będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jaki koszt? Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Do wglądu dla nowego właściciela przy zakupie - jeśli taki będzie Ale po ta tajemniczosc? Z telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jaki koszt? Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Do wglądu dla nowego właściciela przy zakupie - jeśli taki będzie Ale po ta tajemniczosc? Z telefonu Może dlatego, że nie ma sztywnego cennika a przy większych robotach ustala się to indywidualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Może dlatego, że nie ma sztywnego cennika a przy większych robotach ustala się to indywidualnie To wszyscy wiemy. Napisz więc ile kosztowała Cie cała robota i co było zrobione. Z telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Wyszło równo 5k, ale zrobiona regeneracja głowic plus uszczelki i ta nieszczęsna regulacja luzów zaworowych. Na 40k km powinien być spokój później tylko sprawdzenie czy jest ok. Teraz po prawie 15k km wszystko w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 10.06.2016 o 23:31, MateuszKramek napisał: Objawy to wypadanie zapłonu na całej stronie, drgania silnika na wolnych obrotach (klima wyłączona + wszystkie odbiorniki prądu), poszarpywania przy spokojnej jeździe. Ja mam podobnie - ale na lpg, zobaczymy co się załatwi u Gazownika, jak nie pomoże to skupię się na tych zaworkach z foty Dzięki za podpowiedź! Przestawiłem te czujniki z lewego na prawy, ale nie odniosło to skutku, natomiast po odstawieniu do Gazownika wyszło, że 1 wtrysk gazu jest walnięty, drugi został skorygowany i działa, nie telepie już budą i silnik pracuje jak na benzynie. Edytowane 30 Lipca 2018 przez thorxahest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Kowalczuk Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Witajcie. Miałem wypadanie zapłonu ale błąd wykasowaneo i jest ok. Więcej błędów komp nie widzi ale.... bardzo gwałtownie rośnie temp silnika gdy włącza się VDC OFF. A włącza się coraz częściej. Może ktoś wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 3 godziny temu, Piotr Kowalczuk napisał: gdy włącza się VDC OFF. A włącza się coraz częściej czyli zapala się check? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Kowalczuk Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 1 minutę temu, lutek34 napisał: czyli zapala się check? Tak ale został wykasowany. Gubił zapłon na 3 garach. Teraz się nie zapala. Tylko VDC i wtedy temperatura leci szybko w górę. Wiatraki tylko na jednym biegu mimo temp 110. Komp nie pokazuje błędów. Gdy kontrolka vdc się nie pali to temp normalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się