Jakub Jankowski Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam Zmuszony byłem już na wymianę zawieszenia z tyłu amortyzatory + wzmocnione sprzezyny Lejsofors i czuć różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ale IV ma chyba 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 wersja 137KM standardowo śmigała na 16' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Niestety ja na 16" 138km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja uważam,że przód jest bardzo nisko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja przód licząc od ziemi przez środek koła do nadkola 70cm a tył z prawej 65cm a z lewej 66cm przy nowych tylnych amorach i sprężynach wiec juz zupełnie dziwna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allfex Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Pytanie dotyczące sprężyn "wrzuciłem" jeszcze lpg (zbiornik 55l) w miejsce koła i też zmuszony będę do wymiany sprężyn tył okrutnie siedzi i zastanawiam się na dołożeniem podkładek dystansowych pod sprężyny 30 mm żeby jeszcze podnieść tylko zastanawiam się czy w połączeniu ze wzmocnionymi sprężynami Lejsofors nie będzie to przesadą i na ile zmieni to charakterystykę zawieszenia (amortyzatory mają ok 75% sprawności wiec bym zostawił) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Pytanie dotyczące sprężyn "wrzuciłem" jeszcze lpg (zbiornik 55l) w miejsce koła i też zmuszony będę do wymiany sprężyn tył okrutnie siedzi i zastanawiam się na dołożeniem podkładek dystansowych pod sprężyny 30 mm żeby jeszcze podnieść tylko zastanawiam się czy w połączeniu ze wzmocnionymi sprężynami Lejsofors nie będzie to przesadą i na ile zmieni to charakterystykę zawieszenia (amortyzatory mają ok 75% sprawności wiec bym zostawił) http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/75362-wymiana-spr%C4%99zyn-legacy-kombi-iv-03r/page-2?hl=64cm#entry2246547 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZAJA48 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) ja mam podobnie, poprzedni właściciel zmienił przednie zawieszenie i jak to powiedział ,,na bardziej sportowe,, : KYB Front Right/Left Shock Absorber - OE High Quality Excel-G 334374. Przód mam 70 cm a tył 64-65 cm na kołach 225/45R17. Edytowane 3 Lipca 2016 przez CZAJA48 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfl Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Mam dokładnie tak samo, przód na KYB 70cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Jankowski Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Chyba nadeszla pora na wymiane takze przodu wrzucimy Bilsteiny i zobaczymy moze wroci do swojej wysokosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się