renegat Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Witam, czy ktoś przerabiał temat wymiany koła pasowego wału w silniku H6 3.0 w automacie? Jak ugryźć temat, bo mi jakiś kawałek gumy wylazł z koła pasowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.rachlewicz Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Tu masz wszystko pokazane: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Tribeca/2006%20Tribeca/ENGINE%20SECTION/MECHANICAL/Crank%20Pulley.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Dzieki za link. Ladnie i prosto to wyglada jak sie ma taki klucz, a jak sprawa sie ma bez wyciagania silnika? I jeszcze chcialem uaszczelniacz przedni walu wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udało się nowe koło i paseczek się kręci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się