Mariusz Bee Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Otóż Panie i Panowie w dniu dzisiejszym moje Legacy po raz pierwszy dało o sobie znać w sposób inny niż zazwyczaj. Wsiadam, wciskam sprzęgło, odpalam i słyszę świst. Puszczam sprzęgło, świst ustaje. Wciskam - wraca. Z racji, że mechanik niedaleko powoli ruszyłem. Przy biegach od 3-ki świst przy wciśniętym sprzęgle nie występuje, ale wystarczy, że zrzucam bieg przed światłami - świst wraca; dochodzi też "ślizganie" sprzęgła, jakby łapało dopiero za kolejnym razem. Mechanik orzekł, że sprzęgło do wymiany - koszt 2.000 PLN. Zastanawia mnie tylko fakt, że na wyższych biegach problemu nie ma. Druga sprawa - Legacy ma tylko 145.000 km przebiegu, więc jeżeli wcześniej nie jeździł nim imbecyl (a czy tak było nie wiem - samochód z Holandii), to dużo za wcześnie na wymianę sprzęgła... Jakieś pomysły/sugestie? Tytułem uzupełnienia: Subaru Legacy V kombi 2.0 benzyna 110kW Rocznik 2011 Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez MariuszB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Wsiadam, wciskam sprzęgło, odpalam i słyszę świst. Puszczam sprzęgło, świst ustaje. Wciskam - wraca. lozysko oporowe tak sie zachowywalo w Hondzie jak bylo do wymiany dochodzi też "ślizganie" sprzęgła, jakby łapało dopiero za kolejnym razem sprzeglo do wymiany Druga sprawa - Legacy ma tylko 145.000 km przebiegu w zadnym moim poprzednim aucie oem sprzeglo nie wytrzymalo wiecej niz 140k km a ani na pol sprzegle nie smigalem ani nie palilem gumy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Druga sprawa - Legacy ma tylko 145.000 km przebiegu To nie jest "tylko" ale "już". Ile byś chciał żeby sprzęgło wytrzymywało? IMHO jesteś blisko naturalnego kresu żywotności sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgc Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) 2 tyś. .. to ja tez takie chcę Koło dwumasowe to ok 2 tyś. .. Też mam 147 tyś popiskuje poszatpuje. I zbieram się do wymiany ale w moim przypadku mechanik 3 tyś za części zawołał Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Marekgc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Druga sprawa - Legacy ma tylko 145.000 km przebiegu To nie jest "tylko" ale "już". Ile byś chciał żeby sprzęgło wytrzymywało? IMHO jesteś blisko naturalnego kresu żywotności sprzęgła Honda Civic - 15lat, 250kkm na jednym komplecie sprzęgła. Można? Można! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Druga sprawa - Legacy ma tylko 145.000 km przebiegu To nie jest "tylko" ale "już". Ile byś chciał żeby sprzęgło wytrzymywało? IMHO jesteś blisko naturalnego kresu żywotności sprzęgła Honda Civic - 15lat, 250kkm na jednym komplecie sprzęgła. Można? Można! No można.. ale chyba obciążenia nie takie jak w subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Bee Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Druga sprawa - Legacy ma tylko 145.000 km przebiegu To nie jest "tylko" ale "już". Ile byś chciał żeby sprzęgło wytrzymywało? IMHO jesteś blisko naturalnego kresu żywotności sprzęgła Honda Civic - 15lat, 250kkm na jednym komplecie sprzęgła. Można? Można! Miałem 1.9tdi w A3 i A4 z przebiegami ponad 200k i problemów żadnych. Stąd moje zdziwienie, że teraz pada przed 150k. 2 tyś. .. to ja tez takie chcę Koło dwumasowe to ok 2 tyś. .. Też mam 147 tyś popiskuje poszatpuje. I zbieram się do wymiany ale w moim przypadku mechanik 3 tyś za części zawołał Kompletu sprzęgła nie ma w żadnej hurtowni, więc części ze sklepu z Warszawy na allegro (mechanik odbiera osobiście). U mnie brak dwumasy, więc i koszty niższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się