Nurek Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Wygląda kozacko :-D Nie sądziłem, że będzie aż tak dobrze. Wysłane z Xiaomi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Hej, zamienniki z większymi końcówkami, więc chyba nie trzeba już kombinować. Ciekaw jestem jak ten polmostrów z tematu trzyma się przez ten rok. http://allegro.pl/tlumik-koncowy-subaru-legacy-iv-4-2-0-2-5-3-0-90mm-i6736210877.html Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roburtek Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Co do końcówek to można wybierać pomiędzy 70, 80 a 90 mm. 90mm są z wypełnieniem i wyglądają jak na tym forku z aukcji http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6736112182 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 18 godzin temu, Slawskip napisał: końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali. Kupiłbyś jeszcze raz ten wydech czy poszedł w stainless? Takie cuś znalazłem. http://www.fox-sportauspuff.de/pl/index.php?cName=samochody-osobowe-subaru-c-1_443 Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Ta cena za Fox'a to cena zmiany na nietypowe końcówki. Tutaj masz cenę za wydech: http://www.fox-sportauspuff.de/pl/index.php?cName=samochody-osobowe-subaru-legacy-legacy-outback-bl-bp-2003-2009-kombi-c-1_443_2559_2889_2560 Gdybym miał teraz kupować, to gdyby był dostępny wydech TurboWorks, to pewnie bym go kupił, a jak nie to wybrałbym jeszcze raz Polmostrów z końcówkami od Ultera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roburtek Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 A ten Turboworks to głośnością jest zbliżony do serii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) 7 godzin temu, Slawskip napisał: Ta cena za Fox'a to cena zmiany na nietypowe końcówki. Tutaj masz cenę za wydech: http://www.fox-sportauspuff.de/pl/index.php?cName=samochody-osobowe-subaru-legacy-legacy-outback-bl-bp-2003-2009-kombi-c-1_443_2559_2889_2560 Gdybym miał teraz kupować, to gdyby był dostępny wydech TurboWorks, to pewnie bym go kupił, a jak nie to wybrałbym jeszcze raz Polmostrów z końcówkami od Ultera. Wiem, wiem. Dałem tylko link do strony. Do legacy 2,5 tysiąca za oba. I tak taniej niż oem. Dzięki za informacje. Ja też mam założone końcówki ozdobne Ultera w miejsce fabrycznych. 4 godziny temu, Roburtek napisał: A ten Turboworks to głośnością jest zbliżony do serii? Na 100 % głośniejsze. Każda "nierdzewka" z zasady jest głośniejsza. Forester na foxie: https://www.youtube.com/watch?v=vyHymwypVy4 Legacy 2.0 na foxie: https://www.youtube.com/watch?v=ptMyMZkge0I Edytowane 9 Marca 2017 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Wreszcie wymiana - wszystko plug'n'play bez doginiania i spawania. Cisza. Tylko cichutko "syczy" z końcowych na wolnych obrotach. Mocy na 100% nie ubyło - sprawdzone. Ozdobne końcówki były już zamontowane. Chyba nieco mniejsze niż seryjne, ale poprzednie były ultera więc nie mam dokładnego porównania. Są dłuższe i wystają bardziej niż seria, ale fajnie to wygląda. Gumowe wieszaki zostały po porzednim wydechu. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 @Sebastian32 wcielo Ci koncowke posta. Ja w najblizszym czasie tez bede musial przejsc taka operacje. Ale u mnie trzeba bedzie dospawac nowa flansze, wiec roche wiecej roboty :/ T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 2 godziny temu, Tummi napisał: @Sebastian32 wcielo Ci koncowke posta. Ja w najblizszym czasie tez bede musial przejsc taka operacje. Ale u mnie trzeba bedzie dospawac nowa flansze, wiec roche wiecej roboty :/ T. Poprawiłem, dzięki. Najgorzej jest odkręcić tylne od środkowego. Tam jest jedna rdza więc mechanik nawet nie próbował tylko zdjął całość - środek plus tylne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 U mnie laczenie srodkowego z przednia czescia tez jest przerdzewiale - tam czeka mnie spawanie flanszy,a dalej juz wszystko nowe. Nic innego nie ma sensu. Ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony - uklad wytrzymal 10 lat, 240.000km T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk@sz Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Dnia 8.03.2017 o 13:38, Slawskip napisał: końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali. @Slawskip Czy przy wymianie wydechu zmieniałeś też uszczelki i śruby łączące? Też szykuje mi się wymiana całego wydechu na Polmostrów i nie wiem jakie dodatkowe graty będę mi potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 zmieniałem cały komplet łącznie z uszczelkami i śrubami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volo Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Kup cały zestaw ze śrubami, u mnie tylko sprężyny dało się wykorzystać, śruby za katem pękły przy próbie odkręcenia. Też mam Polmostrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk@sz Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Dzięki, tak właśnie zrobiłem. Kupiłem cały komplet z POLMOSTRÓW ale w zestawie tłumik środkowy jest przecięty w połowie długości. Zapewne chodzi tutaj o mniejszy gabaryt podczas wysyłki. W zestawie jest łącznik: rurka + dwa zaciski. Mój mechanik powiedział, że nie poleca takiego rozwiązania i sugeruje wymianę na jednolita rurę. Czy ktoś z Was ma doświadczenie z takim montażem? Czy da się to skutecznie uszczelnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szurik Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 (edytowane) W dniu 8.03.2017 o 13:38, Slawskip napisał: końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali. Cześć. Ja też przymierzam się do wymiany. Co możesz powiedzieć o tym wydechu po dwóch latach? Pozdrawiam Edytowane 28 Kwietnia 2018 przez Szurik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Wszystko co napisałem wcześniej jest nadal aktualne. Za takie pieniądze jest ok, chociaż końcówki na bank trzeba zmienić, bo te co są oryginalnie w tym wydechu wyglądają po prostu słabo. Na pewno jest głośniej niż w seryjnym wydechu, ale to się tylko ujawnia przy przyspieszaniu, jak jedziesz ze stałą prędkością, to wydechu nie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szurik Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, Slawskip napisał: Wszystko co napisałem wcześniej jest nadal aktualne. Za takie pieniądze jest ok, chociaż końcówki na bank trzeba zmienić, bo te co są oryginalnie w tym wydechu wyglądają po prostu słabo. Na pewno jest głośniej niż w seryjnym wydechu, ale to się tylko ujawnia przy przyspieszaniu, jak jedziesz ze stałą prędkością, to wydechu nie słychać. Dzięki. Nawet jak wytrzyma 3 lata to chyba warto dać 500zl za ten zestaw. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 A ja kupiłem tłumiki OEM i jestem zadowolony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 W dniu 29.04.2016 o 21:10, Slawskip napisał: Zobaczymy jak z trwałością, ale jak za tą cenę to jestem zadowolony I jak z trwałością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 po dwóch latach i około 36 000 km nadal ma się dobrze i na pewno jeszcze trochę pojeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szurik Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 A u mnie, po dokładnej weryfikacji, tylko mała dziureczka na rozgałęzieniu. Cały układ jest zdrowy. Tak że będzie tylko mała łatka i do następnej wiosny. Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 W dniu 16.05.2018 o 14:09, Slawskip napisał: po dwóch latach i około 36 000 km nadal ma się dobrze i na pewno jeszcze trochę pojeździ. W dniu 28.04.2018 o 15:16, Slawskip napisał: Wszystko co napisałem wcześniej jest nadal aktualne. Za takie pieniądze jest ok, chociaż końcówki na bank trzeba zmienić, bo te co są oryginalnie w tym wydechu wyglądają po prostu słabo. Na pewno jest głośniej niż w seryjnym wydechu, ale to się tylko ujawnia przy przyspieszaniu, jak jedziesz ze stałą prędkością, to wydechu nie słychać. Witam mam pytanie odnośnie głośności wydechu polmoostrow. Aktualnie mam oryginał jednak przy przyspieszaniu słychać że buczy. Czy tak samo jest w tym zamienniku? Jak jadę z jednostajną prędkością jest ok. Przejechałem ostatnio trasę jako pasażer z tyłu i muszę się tym zająć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 W dniu 18.03.2019 o 08:04, maciuo napisał: Witam mam pytanie odnośnie głośności wydechu polmoostrow. Aktualnie mam oryginał jednak przy przyspieszaniu słychać że buczy. Czy tak samo jest w tym zamienniku? Jak jadę z jednostajną prędkością jest ok. Przejechałem ostatnio trasę jako pasażer z tyłu i muszę się tym zająć. jak przyspieszasz to słychać dźwięk w środku dość wyraźnie, mi to nie przeszkadza, ale nie ma tu różnicy w porównaniu do serii. jak chcesz mniej słyszeć wydech, to lepszym wyborem byłoby chyba wyciszenie podłogi, nadkoli, drzwi i tylnej klapy, bo wydech seryjny do Legacy IV jest chyba najcichszym wydechem do tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się