Skocz do zawartości

Legacy IV. Układ wydechowy sedan vs kombi.


Sebastian32

Rekomendowane odpowiedzi

  • 10 miesięcy temu...

Hej,

 

zamienniki z większymi końcówkami, więc chyba nie trzeba już kombinować. Ciekaw jestem jak ten polmostrów z tematu trzyma się przez ten rok.

http://allegro.pl/tlumik-koncowy-subaru-legacy-iv-4-2-0-2-5-3-0-90mm-i6736210877.html

 

Seb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Slawskip napisał:

końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali.

 

Kupiłbyś jeszcze raz ten wydech czy poszedł w stainless?

 

Takie cuś znalazłem.

 

http://www.fox-sportauspuff.de/pl/index.php?cName=samochody-osobowe-subaru-c-1_443

 

Seb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta cena za Fox'a to cena zmiany na nietypowe końcówki. Tutaj masz cenę za wydech: http://www.fox-sportauspuff.de/pl/index.php?cName=samochody-osobowe-subaru-legacy-legacy-outback-bl-bp-2003-2009-kombi-c-1_443_2559_2889_2560

 

Gdybym miał teraz kupować, to gdyby był dostępny wydech TurboWorks, to pewnie bym go kupił, a jak nie to wybrałbym jeszcze raz Polmostrów z końcówkami od Ultera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Slawskip napisał:

Ta cena za Fox'a to cena zmiany na nietypowe końcówki. Tutaj masz cenę za wydech: http://www.fox-sportauspuff.de/pl/index.php?cName=samochody-osobowe-subaru-legacy-legacy-outback-bl-bp-2003-2009-kombi-c-1_443_2559_2889_2560

 

Gdybym miał teraz kupować, to gdyby był dostępny wydech TurboWorks, to pewnie bym go kupił, a jak nie to wybrałbym jeszcze raz Polmostrów z końcówkami od Ultera.

 

 

 

Wiem, wiem. Dałem tylko link do strony. Do legacy 2,5 tysiąca za oba. I tak taniej niż oem.

Dzięki za informacje. Ja też mam założone końcówki ozdobne Ultera w miejsce fabrycznych. 

4 godziny temu, Roburtek napisał:

A ten Turboworks to głośnością jest zbliżony do serii?

 

Na 100 % głośniejsze. Każda "nierdzewka" z zasady jest głośniejsza.

 

Forester na foxie:

https://www.youtube.com/watch?v=vyHymwypVy4

 

Legacy 2.0 na foxie:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ptMyMZkge0I

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wreszcie wymiana - wszystko plug'n'play bez doginiania i spawania. Cisza. Tylko cichutko "syczy" z końcowych na wolnych obrotach.

Mocy na 100% nie ubyło :faja: - sprawdzone. 

Ozdobne końcówki były już zamontowane. Chyba nieco mniejsze niż seryjne, ale poprzednie były ultera więc nie mam dokładnego porównania.  Są dłuższe i wystają bardziej niż seria, ale fajnie to wygląda. Gumowe wieszaki zostały po porzednim wydechu.

FullSizeRender-1.jpg

IMG_5188-1.JPG

IMG_5187.JPG

IMG_5189.JPG

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tummi napisał:

@Sebastian32 wcielo Ci koncowke posta.

Ja w najblizszym czasie tez bede musial przejsc taka operacje. Ale u mnie trzeba bedzie dospawac nowa flansze, wiec roche wiecej roboty :/

T.


 

 

Poprawiłem, dzięki. Najgorzej jest odkręcić tylne od środkowego. Tam jest jedna rdza więc mechanik nawet nie próbował tylko zdjął całość - środek plus tylne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie laczenie srodkowego z przednia czescia tez jest przerdzewiale - tam czeka mnie spawanie flanszy,a dalej juz wszystko nowe. Nic innego nie ma sensu. Ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony - uklad wytrzymal 10 lat, 240.000km ;)

 

T.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 8.03.2017 o 13:38, Slawskip napisał:

końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali.

@Slawskip

Czy przy wymianie wydechu zmieniałeś też uszczelki i śruby łączące? Też szykuje mi się wymiana całego wydechu na Polmostrów i nie wiem jakie dodatkowe graty będę mi potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki, tak właśnie zrobiłem.

Kupiłem cały komplet z POLMOSTRÓW ale w zestawie tłumik środkowy jest przecięty w połowie długości. Zapewne chodzi tutaj o mniejszy gabaryt podczas wysyłki. W zestawie jest łącznik: rurka + dwa zaciski.

Mój mechanik powiedział, że nie poleca takiego rozwiązania i sugeruje wymianę na jednolita rurę. Czy ktoś z Was ma doświadczenie z takim montażem? Czy da się to skutecznie uszczelnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
W dniu 8.03.2017 o 13:38, Slawskip napisał:

końcówki nie przetrwały zimy (były mocowane na takie trzy blaszki i one nie dały rady), więc zostały wymienione na Ulter N1-101RS (końcówki zostały wspawane) i teraz jest miodzio. Co do samego wydechu jest ok, choć wydaje mi się, że sam wydech jest minimalnie głośniejszy od OEM. Stan wydechu oceniony ostatnio przy wymianie końcówek oceniony na 5 w 5 stopniowej skali.

Cześć. Ja też przymierzam się do wymiany. Co możesz powiedzieć o tym wydechu po dwóch latach? Pozdrawiam

Edytowane przez Szurik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co napisałem wcześniej jest nadal aktualne. Za takie pieniądze jest ok, chociaż końcówki na bank trzeba zmienić, bo te co są oryginalnie w tym wydechu wyglądają po prostu słabo. Na pewno jest głośniej niż w seryjnym wydechu, ale to się tylko ujawnia przy przyspieszaniu, jak jedziesz ze stałą prędkością, to wydechu nie słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Slawskip napisał:

Wszystko co napisałem wcześniej jest nadal aktualne. Za takie pieniądze jest ok, chociaż końcówki na bank trzeba zmienić, bo te co są oryginalnie w tym wydechu wyglądają po prostu słabo. Na pewno jest głośniej niż w seryjnym wydechu, ale to się tylko ujawnia przy przyspieszaniu, jak jedziesz ze stałą prędkością, to wydechu nie słychać.

Dzięki. Nawet jak wytrzyma 3 lata to chyba warto dać 500zl za ten zestaw. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
W dniu 16.05.2018 o 14:09, Slawskip napisał:

po dwóch latach i około 36 000 km nadal ma się dobrze i na pewno jeszcze trochę pojeździ.

 

W dniu 28.04.2018 o 15:16, Slawskip napisał:

Wszystko co napisałem wcześniej jest nadal aktualne. Za takie pieniądze jest ok, chociaż końcówki na bank trzeba zmienić, bo te co są oryginalnie w tym wydechu wyglądają po prostu słabo. Na pewno jest głośniej niż w seryjnym wydechu, ale to się tylko ujawnia przy przyspieszaniu, jak jedziesz ze stałą prędkością, to wydechu nie słychać.

 Witam mam pytanie odnośnie głośności wydechu polmoostrow. Aktualnie mam oryginał jednak przy przyspieszaniu słychać że buczy. Czy tak samo jest w tym zamienniku? Jak jadę z jednostajną prędkością jest ok. Przejechałem ostatnio trasę jako pasażer z tyłu i muszę się tym zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.03.2019 o 08:04, maciuo napisał:

 

 Witam mam pytanie odnośnie głośności wydechu polmoostrow. Aktualnie mam oryginał jednak przy przyspieszaniu słychać że buczy. Czy tak samo jest w tym zamienniku? Jak jadę z jednostajną prędkością jest ok. Przejechałem ostatnio trasę jako pasażer z tyłu i muszę się tym zająć.

jak przyspieszasz to słychać dźwięk w środku dość wyraźnie, mi to nie przeszkadza, ale nie ma tu różnicy w porównaniu do serii. jak chcesz mniej słyszeć wydech, to lepszym wyborem byłoby chyba wyciszenie podłogi, nadkoli, drzwi i tylnej klapy, bo wydech seryjny do Legacy IV jest chyba najcichszym wydechem do tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...