ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 zgadza sie tylko pokaż mi samochód z dzisiejszych lat który sie nie zepsuje a jego naprawa bedzie stosunkowa tania ?! żeby pozostać w rodzinie "Plejad" Subaru WRX STI I pierwszy lepszy z brzegu samochod wchodze na neta z dopiskiem opinie ....i zaczynamy batalie. Jedynym minusem SBD jest to ze ta naprawa jest ciut droższa a miejsc gdzie sie to naprawia jest ile ?! 2 w polsce 3 ? ot i tu moim zdaniem jest bol ot tak na szybko "To co usłyszałem poraziło mnie - mam cały komplet wtryskiwaczy przewidziany do wymiany. Koszt grubo ponad 10 tysiecy." i zinnego forum o pancernych tdi ! czy naprawa wtryskiwaczy w SBD jest duzo drozsza ? dlatego pytam się - czemu to musi być Diesel ??!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 jak ktoś robi dużo km ale naprawde duzo to co innego?? to diesel sprawuje sie swietnie ! ja własnie teraz tylko w koło komina wiec....szukam PB z Lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 może się ze mną nie zgodzisz ale 2.0 SBD nie jest szybszy od 2.5 NA (jest odrobine wygodniejszy w niektórych codziennych sytuacjach drogowych) Nie zgodzę się z tym. Znajomy jeżdżący outbackiem 2.5NA też się z tym nie zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 może się ze mną nie zgodzisz ale 2.0 SBD nie jest szybszy od 2.5 NA (jest odrobine wygodniejszy w niektórych codziennych sytuacjach drogowych) Nie zgodzę się z tym. Znajomy jeżdżący outbackiem 2.5NA też się z tym nie zgadza to by trzeba było wsiąść do takich aut i pomierzyć, bo odczucia to nie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 może się ze mną nie zgodzisz ale 2.0 SBD nie jest szybszy od 2.5 NA (jest odrobine wygodniejszy w niektórych codziennych sytuacjach drogowych) Nie zgodzę się z tym. Znajomy jeżdżący outbackiem 2.5NA też się z tym nie zgadza to by trzeba było wsiąść do takich aut i pomierzyć, bo odczucia to nie to samo Dwa przedmiotowe samochody na drodze, prędkości ok. 100km/h. I nagle jeden przyśpiesza a drugi się wlecze. Jakiś jeszcze pomiar chciałbyś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 jak ktoś robi dużo km ale naprawde duzo to co innego?? ciężko mi powiedzieć ile to jest dużo ja przejeżdżam jakieś 40 k km rocznie są to głównie trasy (drogi boczne, krajówki, autostrady) przeważnie od od powyżej 1 h do paru godzin w aucie i nie wybrał bym więcej Diesla oczywiście jeżdżę tez dookoła komina tj. promień 40 km ktoś kiedyś na tym forum użył określenia, że jest "niekompatybilny' i niestety ja jestem niekompatybilny z nowoczesnym Dieslem w szczególności z fabrycznym Subaru Boxer Diesel (niefabryczny sprawia mi ZERO kłopotów) a nigdzie w dokumentach firmy Subaru nie ma zastrzeżeń co do sposobu jazdy tymże produktem może się ze mną nie zgodzisz ale 2.0 SBD nie jest szybszy od 2.5 NA (jest odrobine wygodniejszy w niektórych codziennych sytuacjach drogowych) Nie zgodzę się z tym. Znajomy jeżdżący outbackiem 2.5NA też się z tym nie zgadza to by trzeba było wsiąść do takich aut i pomierzyć, bo odczucia to nie to samo Dwa przedmiotowe samochody na drodze, prędkości ok. 100km/h. I nagle jeden przyśpiesza a drugi się wlecze. Jakiś jeszcze pomiar chciałbyś? bo jeden nie musiał zredukować a drugi musi OBK co prawda CVT ale za to cięższy od Forestera 80-120 km/h OBK 2.5 6,8 s Forester Diesel 7,5 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 dla mnie duzo to jest od 60 tyś .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 dla mnie duzo to jest od 60 tyś .... Ciekawe ile procent właścicieli diesla łapie się do tego kryterium (pomijam ciężarówki i samochody firmowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) OBK co prawda CVT ale za to cięższy od Forestera 80-120 km/h OBK 2.5 6,8 s Forester Diesel 7,5 s tzn ja jeszcze mowie o sowim dłubnietym dieslu bo seria nie zabija po remapie silnik łapie drugi oddech moj ojciec kupił diesla z 2011r a kupiony na poczatku 2015r miał natłuczone 330 tys ..to jest duzo i komus sie taki silnik opłacał. Diesel to długo dystansowiec inaczej niejest opłacalny Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Dwa przedmiotowe samochody na drodze, prędkości ok. 100km/h. I nagle jeden przyśpiesza a drugi się wlecze. Jakiś jeszcze pomiar chciałbyś? bo kierownik tego 2,5NA porzadnie zredukowac nie potrafii... ot dlaczego sie wlecze. Tu trzeba nawet o 2 -3 biegu w dol wrzucic a obrotomierz ciagnac na czerwone Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Dwa przedmiotowe samochody na drodze, prędkości ok. 100km/h. I nagle jeden przyśpiesza a drugi się wlecze. Jakiś jeszcze pomiar chciałbyś? bo kierownik tego 2,5NA porzadnie zredukowac nie potrafii... ot dlaczego sie wlecze. Tu trzeba nawet o 2 -3 biegu w dol wrzucic a obrotomierz ciagnac na czerwone Nie każdy lubi taki styl jazdy samochodem, dla takich to diesel jest fajny albo jakaś benzyna H6,V6, V8 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Bez przesady w H6 też trzeba zredukować bo Cię jakieś SBD wyprzedzi albo Fabia przedstawiciela handlowego Ja akurat lubię taki styl jazdy nigdy diesla nie miałem, może dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Redukcja bądź jej brak nie ma tutaj znaczenia. Ja np. (a to ja siedziałem wtedy za kierownicą SBD) lubiłem trzymać go przy 'benzynowych' prędkościach. Wniosek jest jeden: przy żadnych prędkościach silnika, powyżej prędkości samochodu 100km/h, 2.5 NA nie był w stanie dorównać SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Redukcja bądź jej brak nie ma tutaj znaczenia. Ja np. (a to ja siedziałem wtedy za kierownicą SBD) lubiłem trzymać go przy 'benzynowych' prędkościach. Wniosek jest jeden: przy żadnych prędkościach silnika, powyżej prędkości samochodu 100km/h, 2.5 NA nie był w stanie dorównać SBD. Tyle, że to porównanie silnika z turbiną do wolnossącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Redukcja bądź jej brak nie ma tutaj znaczenia. Ja np. (a to ja siedziałem wtedy za kierownicą SBD) lubiłem trzymać go przy 'benzynowych' prędkościach. tak trzymałeś diesla na 4200 a dokręcałeś do 6000 obr/min jak wspomniałem, Diesel może być przyjemniejszy ale z tą "szybkością" to nie przesadzajmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 OBK co prawda CVT ale za to cięższy od Forestera 80-120 km/h OBK 2.5 6,8 s Forester Diesel 7,5 s To teraz załaduj te samochody rodziną z bagażami na dwa tygodnie urlopu, np. nad morzem. 143 torby, bo może będzie ciepło, a może zimno, może będzie padać, może nie, może buty zmoczą, więc 15 para na wszelki wypadek też, pontony, materace, koce, ręczniki, kubełki, łopatki, grabki, itd.... I zmierz jeszcze raz te wartości przyspieszania. Diesel z dużym momentem jest do wyprzedzania nie do przecenienia w tym porównaniu, aczkolwiek mimo że jeżdżę dieslem, to teraz wybrałbym właśnie 2,5 benzynę, głównie ze względu na dużo mniejszą ilość potencjalnie psujących się elementów, w tym DPF. Bo choć mój nie ma tego problemu, bo nie było w nim jeszcze zamkniętego DPF, to każdy nowszy już niestety go ma, do tego świece żarowe, turbinę, dwumas, czyli elementy eksploatacyjne, których nie ma wolnossąca benzyna ze skrzynią CVT (tak, diesel też już z tą skrzynią występuje). Ja na szczęście żadnego z tych elementów jeszcze nie musiałem wymieniać, ale to niestety się powoli zbliża z racji swojej natury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 w skrócie moment x obroty To teraz załaduj te samochody rodziną z bagażami na dwa tygodnie urlopu, np. nad morzem. 143 torby, bo może będzie ciepło, a może zimno, może będzie padać, może nie, może buty zmoczą, więc 15 para na wszelki wypadek też, pontony, materace, koce, ręczniki, kubełki, łopatki, grabki, itd.... I zmierz jeszcze raz te wartości przyspieszania. będą podobne Diesel z dużym momentem jest do wyprzedzania nie do przecenienia w tym porównaniu, aczkolwiek mimo że jeżdżę dieslem, to teraz wybrałbym właśnie 2,5 benzynę, głównie ze względu na dużo mniejszą ilość potencjalnie psujących się elementów, w tym DPF no i to jest rada dla potencjalnego kupującego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Redukcja bądź jej brak nie ma tutaj znaczenia. Ja np. (a to ja siedziałem wtedy za kierownicą SBD) lubiłem trzymać go przy 'benzynowych' prędkościach. tak trzymałeś diesla na 4200 a dokręcałeś do 6000 obr/min jak wspomniałem, Diesel może być przyjemniejszy ale z tą "szybkością" to nie przesadzajmy Nie wiem jak jaśniej napisać: w realnych warunkach drogowych subaru diesel objeżdża wolnossące subaru (z wyjątkiem H6). Nie chodzi o 'przyjemność', 'kopa w plecy' czy inne placebo. Chodzi o przyśpieszenia, mierzone jako druga pochodna położenia ... i to bez względu na prędkości obrotowe silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidee31 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 nikt z Was nie sprzedaje Outbacka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechon Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Ja sprzedaję Outback MY09 SBD, 155 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmeAgaru Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 A silnik już wybuchł? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechon Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmeAgaru Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Chyba jakaś sekta diesli się zrobiła na forum bo uprzyjemy zawistnik dał mi minusa za ten głupi żart wyżej :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechon Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 W kontekście posta żart trochę suchy a ogólnie śmieszny AmeAgaru po jakim przebiegu Twój wybuchł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 To byłem ja, Jarząbek, trener drugiej klasy . Oceniłem merytoryczną zawartość Twojego posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się