drout Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witam Problem powstał z dnia na dzień. Wieczorem normalnie jazda, żona zaparkowała a na drugi dzień nie można odpalić. Rozrusznik kręci ale nic to nie daje. Podejrzenie padło na kompa od LPG ale po zmostkowaniu nadal to samo. Wczoraj po próbach zobaczyłem, że świeci się cały czas kontrolka kluczyka na desce, a chyba po włożeniu kluczyka powinna zgasnąć? Niestety ma tylko jeden kluczyk i to dorabiany nie oryginał. Moje pytanie czy mógł się uwalić ten kluczyk? Miał ktoś taki problem? Teraz pytanie czy ASO dorobi kluczyk po VIN? Czy lepiej Forka na lawetę i gdzieś do warsztatu podpiąć pod kompa? A może ktoś z okolic Wawy ma kompa Po elm błędów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Jeśli świeci kluczyk to immo robi problem. Proponuję podjechać z kluczykiem do kogoś który dorabia kluczyki - odczyta czy kluczyk nadaje immo, może dorobić na miejscu drugi na podstawie samochodu lub kluczyka. Zależy co padło i co robi problem. Komputer błędów nie pokaże, ewentualnie może wyświetlić monit o immo. Przerabiałem to. Samochód zamyka i otwiera Ci z pilota? Możesz jeszcze odłączyć aku na chwilę, potem podłączyć, zamknąć maskę i kilka razy otworzyć i zamknąć auto z pilota, i sprawdzić czy gaśnie kontrolka, nie wiem czy w subaru, ale we francuzach to pomaga. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez Daroot 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Niestety ten kluczyk jest bez przycisków, bo pewnie poprzedni właściciel go dorabiał, a oryginał z przyciskami buchnęli mi z innym samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie dokładnie taka sytuacja wystąpiła gdy nie dokręcili w warsztacie klemy na akumulatorze. Kręcił, ale nie palił, potrafił się też kluczyk zapalić. W pewnym momencie włączył się też alarm. Choć w Twoim przypadku chyba jednak immobiliser. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Ktoś poleci jakiegoś fachmana od immo? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Immobilizer jak nic .. Czasem też powoduje zakłócenia przy otwieraniu i zamykaniu pojazdu ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskin Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 W dniu 16.04.2016 o 13:11, diamond napisał: Immobilizer jak nic .. Czasem też powoduje zakłócenia przy otwieraniu i zamykaniu pojazdu ... Właśnie takie objawy miałem od pewnego czasu raz zamykało auto raz nie nawet po wymianie baterii w pilocie.Teraz wogule nie zamyka no i kręci i nie odpali nie świeci tez symbol kluczyka jak wcześniej przy przekręcaniu zapłonu zaświecił i gasł. Co radzicie w takiej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się