czlowiek-pajak Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Hej, mam taki problem: ruszyłem gwałtownie ze świateł i zapaliły mi się kontrolki Check engine i kontroli trakcji i już tak zostało. Co to się zadziało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Miga cruise ? Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czlowiek-pajak Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Cruise nie miga, nawet nie da się go włączyć http://i154.photobucket.com/albums/s277/plaek/Mobile%20Uploads/image_zpsejq4dfgu.jpeg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Kontrolka trakcji jest przy usterkach związanych z ograniczeniem mocy , powiązana z kontrolką silnika. Odczyt pamięci ECU i bedzie jasne z tym ,że dziś może byc z tym ciężko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 To błąd ogólny, bez zdiagnozowania testerem nie wiadomo nic więcej niż to, że coś jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 ... toż piszę przecie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czlowiek-pajak Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Egr do wymiany, pytanie brzmi: czy można z tym jeździć? Nie bardzo mogę zrezygnować z auta teraz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Na dłuższą metę raczej nie , ale jeżeli nie czujesz zmian w pracy silnika , to chwilę możesz odwlec. Jeżeli masz DPF to też mu taka jazda może zaszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czlowiek-pajak Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Czesc jest już poszukiwana, wiec to pewnie kwestia kilku dni, ale do tego czasu z 300km pewnie nabiję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Przytrafiło mi się to samo niespełna rok temu. Poza paleniem się kontrolek Forek nie wykazywał, żadnych problemów. Wyjąłem i ponownie włożyłem bezpiecznik ECU. Wszystko wróciło do normalnego stanu i jak dotąd błąd ten się nie powtórzył. Na przeglądzie jesienią ubiegłego roku też niczego nie ujawniono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubelt Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Egr do wymiany, pytanie brzmi: czy można z tym jeździć? Nie bardzo mogę zrezygnować z auta teraz:) A co dokładnie z tym zaworem u ciebie sie stało że do wymiany? Ta część jest całkowicie rozbieralna i nadaje się do wyczyszczenia.... http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/117013-boxer-diesel-egr-valve-removal/ tutaj dodatkowo odczucia z PL http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=13951 Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez dubelt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 długgo forek jezdził z niesprawnym egr i nic zupełnie sie niedziało ! ani z silnikiem ani z dpf nic nic , pozniej został wyprogramowany i tez sporo tak przejezdziłem ale zasiegnowszy jezyka stwierdziłem ze jednak kupie nowy i tak tez sie stało wszystko wrociło mi miejsce i chodzi jak nalezy. Z uszkodzonym egr i bez przejezdziłęm blisko 5 tys km i nic zupełnie sie nie działo poza swiecacym kontrolkami. W wartsztacie dowiedziałem sie ze egr w SBD rzadko udaje sie wyczyscic z powodzeniem, moj stary faktycznie był stosunkowo czysty wiec problem był gdzie inedziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 W wartsztacie dowiedziałem sie ze egr w SBD rzadko udaje sie wyczyscic z powodzeniem, moj stary faktycznie był stosunkowo czysty wiec problem był gdzie inedziej problemem mogą być zębatki lub sprężyna mechanizmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=13951 "...druga próba demontaż i zalanie na 1 dobę 3 butelkami kreta w żelu..." W tym miejscu przestałem czytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubelt Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 ....i zupełnie niepotrzebnie przestałeś czytać. temat dotyczył 2010r, a opis z kretem, DPF'a ... który jest problemem w tych rocznikach. na szczęście u nas tego problemu niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czlowiek-pajak Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 u mnie jest zamknięty do połowy, na maxa podobno się nie otworzy wymienię to i będzie gitara ;]pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się