Jump to content
Sign in to follow this  
lukemike

Gaz w Outbacku - jak to jest ?

Recommended Posts

Dla tego zaznaczyłem, że się nie znam, bo u mnie też niby działa zgodnie z intencją trybów Si-Drive, ale nie wiem, czy przemienne jeżdżenie na wszystkich jest bezpieczne, czy też lepiej zestroić na jednym i jego się trzymać.

Edited by Kambol

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja miałem zwykłego Staga 300 premium i tam poprzez obd były robione na bieżąco korekty. Pierwsza mapa była tylko po to by mnożniki i inne bzdury ustawić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak macie rozwiązany problem przełączania trybów pracy I / S / S# ? Zaznaczam, że wiedzę w tym temacie mam niewielką, ale czy nie jest tak, że komputer sterujący LPG pamięta tylko jedną mapę i po zmianie trybu pracy Si-Drive, ustawienia zapamiętane przez komputer LPG nie bardzo pasują do innego trybu?

 

Nie, przecież komp LPG dopasowuje czas wtrysku względem swojej korekty /mapy ale nie bazie tego co dostanie z ECU. To ECU nadal wyznacza czasy wtrysku. Tryb jazdy głównie steruje przepustnicą i skrzynią, jeżeli nawet podmienia mapy to dla kompa od lpg jest to bez różnicy, dostanie inne dane wejściowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla tego zaznaczyłem, że się nie znam, bo u mnie też niby działa zgodnie z intencją trybów Si-Drive, ale nie wiem, czy przemienne jeżdżenie na wszystkich jest bezpieczne, czy też lepiej zestroić na jednym i jego się trzymać.

też się kiedyś nad tym zastanawiałem ale....

i tak dość rzadko tym kręce 

Na I nie da się jechać a #S tylko czasami jak trza śmignąć parę aut na raz  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@lukemike, kupienie H6, żeby jeździć nim po Wrocławiu, to nie był najlepszy pomysł, moim zdaniem. 

Ja tam po Wrocku śmigam 1.3 z gazem - hehe, do pełna cztery dychy, styka na jakieś 300 km., nie martwię się, że mnie ktoś otłucze, mieszczę się tam, gdzie Obk nawet bym nie próbował, zainteresowanie złodziei żadne. No chyba, że złomiarzy. :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki panowie za uspokojenie w kwestii Si-Drive i LPG.

 

 

kupienie H6, żeby jeździć nim po Wrocławiu, to nie był najlepszy pomysł, moim zdaniem.

 

Nie dołuj go ;)  - po samym Wrocławiu chyba nie jeździ, a teraz idzie lato i więcej wycieczek za miasto, a pewnie niedługo pojedzie gdzieś dalej na urlop i już nie będzie chciał 2,5.

Edited by Kambol

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dzisiejszych czasach dobrze mieć 2 auta... Miejskie i w trasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...