Kambol Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Dla tego zaznaczyłem, że się nie znam, bo u mnie też niby działa zgodnie z intencją trybów Si-Drive, ale nie wiem, czy przemienne jeżdżenie na wszystkich jest bezpieczne, czy też lepiej zestroić na jednym i jego się trzymać. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 ja miałem zwykłego Staga 300 premium i tam poprzez obd były robione na bieżąco korekty. Pierwsza mapa była tylko po to by mnożniki i inne bzdury ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 A jak macie rozwiązany problem przełączania trybów pracy I / S / S# ? Zaznaczam, że wiedzę w tym temacie mam niewielką, ale czy nie jest tak, że komputer sterujący LPG pamięta tylko jedną mapę i po zmianie trybu pracy Si-Drive, ustawienia zapamiętane przez komputer LPG nie bardzo pasują do innego trybu? Nie, przecież komp LPG dopasowuje czas wtrysku względem swojej korekty /mapy ale nie bazie tego co dostanie z ECU. To ECU nadal wyznacza czasy wtrysku. Tryb jazdy głównie steruje przepustnicą i skrzynią, jeżeli nawet podmienia mapy to dla kompa od lpg jest to bez różnicy, dostanie inne dane wejściowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dla tego zaznaczyłem, że się nie znam, bo u mnie też niby działa zgodnie z intencją trybów Si-Drive, ale nie wiem, czy przemienne jeżdżenie na wszystkich jest bezpieczne, czy też lepiej zestroić na jednym i jego się trzymać. też się kiedyś nad tym zastanawiałem ale.... i tak dość rzadko tym kręce Na I nie da się jechać a #S tylko czasami jak trza śmignąć parę aut na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 @@lukemike, kupienie H6, żeby jeździć nim po Wrocławiu, to nie był najlepszy pomysł, moim zdaniem. Ja tam po Wrocku śmigam 1.3 z gazem - hehe, do pełna cztery dychy, styka na jakieś 300 km., nie martwię się, że mnie ktoś otłucze, mieszczę się tam, gdzie Obk nawet bym nie próbował, zainteresowanie złodziei żadne. No chyba, że złomiarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Dzięki panowie za uspokojenie w kwestii Si-Drive i LPG. kupienie H6, żeby jeździć nim po Wrocławiu, to nie był najlepszy pomysł, moim zdaniem. Nie dołuj go - po samym Wrocławiu chyba nie jeździ, a teraz idzie lato i więcej wycieczek za miasto, a pewnie niedługo pojedzie gdzieś dalej na urlop i już nie będzie chciał 2,5. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 W dzisiejszych czasach dobrze mieć 2 auta... Miejskie i w trasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy1989 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 albo auto i motocykl na Wrocław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się