bomber804 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Witam, mam pewien problem ze swoim Foresterem, mianowicie od 130 km/h w górę odczuwam, że auto przyśpiesza, ale nierównomiernie, tak jakby przyśpiesza i lekko zwalnia i znów przyśpiesza i zwalnia. Brak checków. Czytając kiedyś posty na forum napotkałem ten problem i jego rozwiązanie ale nie mogę znaleźć tego posta Proszę o pomoc, ewentualne wskazania przyczyny lub poszukiwanego posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Faluje doładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 A obroty nie są niewspółmierne do prędkości? Może sprzęgło się już ślizga powoli? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/37605-faluj%C4%85ce-do%C5%82adowanie-wrx/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Witam, mam pewien problem ze swoim Foresterem, mianowicie od 130 km/h w górę odczuwam, że auto przyśpiesza, ale nierównomiernie, tak jakby przyśpiesza i lekko zwalnia i znów przyśpiesza i zwalnia. Brak checków. Czytając kiedyś posty na forum napotkałem ten problem i jego rozwiązanie ale nie mogę znaleźć tego posta Proszę o pomoc, ewentualne wskazania przyczyny lub poszukiwanego posta Mialem kiedys identycznie. Przeplywka okazala sie winowajca. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomber804 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Sprzęgło wykluczam bo nie dawno było robione, chyba bardziej skłaniałbym się ku falującemu doładowaniu. Naprawa czegoś takiego jest bardzo kosztowna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kks Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 W poszukiwaniu odpowiedzi będę śledził wątek. Bo pacjent taki sam: 2,5XT MY07. Od dosyć dawna poszukuję odpowiedzi na podobne pytanie: efekt falowania przyśpieszania. U mnie odczuwalny przy prędkości 130-160 przy średnim przyśpieszaniu i stałym nacisku na pedał gazu. Dodatkowo wyraźnie słychać, jak samochód dostaje powietrza i coś mu je zabiera z częstotliwością mniej więcej 2 zdławień na sekundę. Efektu nie ma przy delikatnym przyśpieszaniu jak i bucie w podłogę. Zlogowałem różne parametry i przy stałym nacisku pedału gazu i stałym powolnym wzroście obrotów silnika wyraźnie falują: A/F sensor, Engine Load, WG Duty Cycle (%), Mass Airflow, Fuel Injector Pulse Width i jeszcze kilka. Przepływka wyczyszczona, WG podmieniony na sprawdzony, nie mam pewności czy nie były przez poprzednich właścicieli "grzebane" mapy ECU (to też jest jakieś podejrzenie, mechanik jeździł różnymi XT i o moim mówi, że jakiś za zwinny na tle pozostałych "fabrycznych"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Trzeba sprawdzic przewody podcisnienia, mialem to i ktorys sie poluzowal i mechanik to naprawil. Niestety zauwazylem ostatnio ze problem wrocil i musze do tego zajrzec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się