slim2102 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 sewa, i jak diagnoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Powinna być jutro; samochód został przetransportowany z Niemiec dopiero w sobotę (i to po pewnych naciskach). Dam znać jak będę znał szczegóły. No wiec diagnoza to 'uszkodzony silnik'. Email ktory otrzymalem nie precyzuje czy to wal korbowy ale pewnie tak wlasnie jest. Dealer jest mi w stanie zaoferowac 1500 EUR za to auto (w rozliczeniu za Levorga GTS). Skontaktowal sie tez z centrala Subaru w sprawie ewentualnego gestu handlowego. Zdaje sie ze sprawa nie jest pewna, z racji takiej ze samochod ma powyzej 6 lat; byc moze jednak odpowiedz bedzie pozytywna. Z podpisaniem umowy chwilowo sie wstrzymujemy i czekamy na odpowiedz subaru.jp. Bede Was informowal na biezaco, s. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 1500 euro, czyli ok 6000zl...masakra. Widac jak bardzo cenia swoje produkty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Dealer jest mi w stanie zaoferowac 1500 EUR za to auto stosowny komentarz pozostawie w domyśle .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 cóż, te 1.500 € to jakiś żart, tylko, że nietrafiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Hmm a to 1500 EUR nie da się "wynegocjować" przy zakupie? Do tego trzeba jakiegoś specjalnego upustu? Przykra sytuacja, mnie by skutecznie zraziła do marki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ceny uszkodzonych dyszli z tych last zaczynają się od 15tys. PLN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ceny uszkodzonych dyszli z tych last zaczynają się od 15tys. PLN... ASO też chce zarobić, ale to akurat bardziej przypomina rozbój w biały dzień 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ceny uszkodzonych dyszli z tych last zaczynają się od 15tys. PLN... ASO też chce zarobić, ale to akurat bardziej przypomina rozbój w biały dzień Życie, przykro. Szkoda że SBD nie da się naprawić w rozsądnych pieniądzach. Nie wiem jak to jest z innymi dieslami, ale ten wygląda jak jednorazowy - taki na leasing, bez wykupu, w sam raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ostatnio był śliczny Legac w skórach w Ropczycach za 10 900 Jako że szukam kombiaka to aż się nad nim zastanawiałem... ale koszt naprawy lekko porażający Najgorsze, że jest tylko jedna ścieżka naprawy i inaczej się nie da http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-0-d-okazja-CID5-IDeBu0b.html#0788708c4a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Śliczny??? Ze zdjęć to jest raczej styrany jak żuk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) tez odniosłem wrazenie ze nawet z wyglądu juz troche zmęczony ten legaś , ale może zdjecie niekorzystnie wyszło wróc...wszedłem o głoszenie...potwierdzam opinie powyżej Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Oj tam, może na zdjęciach śliczny nie jest ale stosunkowo ciekawy był jak na taką cenę Widać, że nic nie picowany, nie sprzątany, ba nawet nie umyty. Ot tak jakby prosto z drogi ściągnięty po awarii I ten mój ulubiony kolor na Legacy IV Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez Gaceq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 W tych samochodach (niestety) najważniejsze jest to, jak były jeżdżone. I to nie przez ostatnie kilka tys. km ale od początku. Emerycki styl jazdy, zaniedbania i brak troskliwej obsługi (wykraczającej poza to, co standardowo zaleca ASO) drogo kosztują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Z tego co widać, to na tą popularną awarię nie ma rady... Padają przecież bez wyjątku, te dbane i te nie dbane... Troskliwa obsługa i wszystkie wpisy przeglądowe to raczej pomagają tylko w uzyskaniu "gestu handlowego" Wiadomo są sztuki które mają duże przebiegi i śmigają, chwała im. Ale trafić na taki "wydarzony" sbd ciężko niestety Sewa, powodzenia w jak najmniej dotkliwym finansowo rozstrzygnięciu sprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) no niestety, jak to mowia jest to silnik specjalnej troski. Niema tu oszczedzania na serwisie, olej co 10 tys koniec kropka zadne long life czy inne badziewia. Jego stan trzeba kontrolowac, dobre paliwo i umiejetne użytkowanie niewolno go przeciazac w przedziale gdzie turbo niepracuje, niewolo go przeciazac gdy zimny olej to wiadomo niema krecenia do czerwonego no i niewolno go np dusic na 3 pod góre na gazie w podłodze gdzie turbawka niemoze jeszcze nabic cisnienia. Przyzwyczajenia przeniesione z silnika TDi na SBD szybko go zabiją ! Jest to boxer i on lubi dostac w palnik zeby sie to zakreciło wszystko jak nalezy i takie dynamiczne uzytkowanie (nie ->pałowanie bezmyslene i przeciazanie wału) gwarantuje sprawne działanie silnika i brak zapychania dpf egr itp itd to specyficzna konstrukcja jest i wymaga nieco wiedzy na temat jej działania i procedur ecu aby cieszyc sie nim jak najdłużej. Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 1500EUR To jakies jaja chyba sa. Jezeli tak to zakup jakiegokolwiek nowego Subaru to bezsens... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 1500EUR To jakies jaja chyba sa. Jezeli tak to zakup jakiegokolwiek nowego Subaru to bezsens...Nie jaja tylko rzeczywistość , naprawa kosztuje, auta sprawne też specjalnie drogie nie są tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 osobiscie po takiej akcji kolejnego Subaru bym nie kupil... Jak to sie mowi sprytny czlowiek uczy sie na cudzych bledach, madry na swoich a glupi wogole 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Samochody to w ogole kiepska inwestycja, dlatego nie kupuje juz drogich marek (BMW zepsulo mi sie dosc powaznie na gwarancji, po 3 latach i tak duzo stracilo na wartosci). Subaru jednak lubie wiec poki co zostane przy marce. Mam nadzieje ze z Levorgiem nie bedzie problemow; tak czy inaczej bedziemy miec 5 lat gwarancji. Dealer tlumaczyl ze uzywane auto wystawia na jakiejs wewnetrznej aukcji w internecie. Zglaszaja sie handlarze (np. Litwini) i oferuja konkretna cene. Za 1500 EUR gotowi sa kupic moj samochod, naprawic oraz wyeksportowac i sprzedac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jest to boxer i on lubi dostac w palnik zeby sie to zakreciło wszystko jak nalezy i takie dynamiczne uzytkowanie (nie ->pałowanie bezmyslene i przeciazanie wału) gwarantuje sprawne działanie silnika i brak zapychania dpf egr itp itd to specyficzna konstrukcja jest i wymaga nieco wiedzy na temat jej działania i procedur ecu aby cieszyc sie nim jak najdłużej. Coś w tym jest faktycznie Przyzwyczajenia przeniesione z silnika TDi na SBD szybko go zabiją ! Ja bym dodał jeszcze, że przyzwyczajenia ze starego TDI zabijają także nowsze TDI niemniej spektakularnie jak pęknięte wały w SBD I nie mówie tu o 2.0 TDI PD bo to wiadomo jaka kupa jest i jak wybuchaly na autostradach, ale o ostatnich 4 latach produkcji "pancernego" 1.9 TDI (2006-2010) i widowiskowe wyjścia korb bokiem przy 100 tkm czy zatarte wałki rozrządu przy 200 tkm A tutaj nie wiele mniej ognista dyskusja jak tu na forum http://www.golf5klub.pl/viewtopic.php?t=7582 U mnie w domu mamy takiego jednego 1.9 BXE z 2008 od nowości (130 tkm) i w sumie czekam na kabuum Ponoć szanse są 50/50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jak nowe SBD to tylko z CVT, przynajmniej nikt nie będzie mówił, że się źle jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 horror, koncze z dieslami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Sam shortblok do Diesla w serwisie kosztuje ok 10 tyś pln... Nie wspomnę o innych kosztach z tym związanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 ceny "wywoławcze" na allegro Legacy Diesel 2009 od 26200-36000 PLN (tu juz w "nowej budzie") jeśli remont ma kosztować powiedzmy 20 000 PLN to ile niby miałoby ASO zaoferować, za rozwiązanie problem na już od ręki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się