Skocz do zawartości

impreza 2.0 160 koni automat


Bartosz Wróblewski

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Z tym "oslawionym h6" jakos bym nie przesadzal :) jechalem h6 w automacie i czulem sie identycznie jak w swojej 160km imprezie w manualu.

nie no bez przesady.  Powyzej 100km/h to h6 jedzie a 2.0/2,5 stoi w miejscu :) zaraz dojdziemy do wniosku ze nie warto kupowac h6 czy 2,5t bo impreza 1,6 w manualu jedzie tak samo  :facepalm:

 

Też sądzę że znów przesadzasz. Akurat moim przejechałeś się raptem 2 km i taki osąd. Karas ma rację ze wzrostem prędkości w 2.0 będziesz "stał w miejscu" a H6 z lekkością za...lasz do przodu. Spakuj 3 osoby i wtedy sobie porównaj co i jak idzie  :)

 

Fakt ze sprint robilismy raczej do 100km/h. Moze do 200 zbiera sie lepiej :) tego nie sprawdzalismy :) ale stwierdzenie ze impreza stoi powyzej 100 to nie powiedzialbym :) spokojnie ladnie przespiesza do okolo 180 pozniej juz tak do 215 ciezej idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka maksymalna predkosc 2.0 160 koni taka jaka mieliscie na liczniku a nie w katalogu ;)

u mnie max licznikowo to 215 ale bylem na wiekszych kolach 205/55/r16 czyli rozmiar wieksze od homologowanych. Wtedy w sumie predkosciomierz w miare pokazuje poprawnie bo na fabrycznych mocno zawyza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

160 KM, 06 RC, 203 km/h wg GPS. Dokładnie jak w książce. Rozpędza się momentalnie. Potem kaganiec. Po zmianie gum na 55, 207 km/h.

Faktycznie, na 55 jest bliżej prawdy. Przebieg też.Co ciekawe, rosyjski ser manual ma 205/55 ! Mój jest w manualu, więc porównanie nie musi być właściwe.

Edytowane przez mz56
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie dorzucić trochę ze swojej strony. Jak chcesz 2.0 160KM to bardziej powinno cię interesować czy nie ma objawów "zamulania" na niskich obrotach, niż jaki jest V max.... serio, jazda 200km/h w tej Imprezie jest możliwe ale sensu to ja w tym nie widzę. Tym autem da się pojechać szybko i sprawnie przspiszać ale to jest japoński wysoko obrotowy, wolnossący silnik i trzeba go kręcić do końca i nie wiem co w tym złego, jak ktoś chce mieć pierdyliatrd niutonometrów przy 500rpmach to niech sobie TDI sprawi albo lokomotywę parową. Nowe Subaru Levorg ma 8.9s do 100km/h a Stara Impreza 8.8, więc da się. Inna sprawa że do normalnego użytkowania, a Imprezy wolnossące do takiego się kupuje, brakuje momentu na dole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...