Jump to content
Tomek

Tor Łódź

Recommended Posts

Na pewno większy niż w okolicach Krakowa

A gdzie w okolicach Krakowa jest jakis tor gdzie mozna sobie pojeździć? Chyba najblizej Kielce prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Na pewno większy niż w okolicach Krakowa

A gdzie w okolicach Krakowa jest jakis tor gdzie mozna sobie pojeździć? Chyba najblizej Kielce prawda?
Szuter - Podolany koło Gdowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozazdrościć :) Obyście tylko mieli odpowiednio dużo eventów, a nie jak w Pszczółkach k. Gdańska...

Share this post


Link to post
Share on other sites

....notable, prasa, hipsterzy, Krzysiu H. i inne smerfy.....

Pania a kiedy jakieś konkrety na temat track day/ zawodów dla "normalnych upalczy"

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To juz oficjalnie mozna wynajmowac tor?

Lol do listopada wszystko zarezerwowane wg www.

Przyznac sie kto tyle dni zarezerwowal.... To ja tu rozwazam powrot do STi albo jakiegos parcha BRZ a tu nadal kilometry do Kielc na tor trzeba robic? Sight....

Edited by Sebastian.R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może dlatego że to początek i wszyscy, którzy czekali na otwarcie skorzystali☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.youtube.com/watch?v=NQmA4pycrdc

 

Youtuberzy wynajmuja hehehe

Ciekawe ile dziennikarze zajma dni w roku... Cos czuje ze pojezdzimy... Raz na 3 msce jak sie Waszka tam wcisnie i nam zorganizuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, czyli tak jak wcześniej pisałem - wygląda to podobnie jak w Pszczółkach k. Trójmiasta. W kółko jakieś zloty, akcje promocyjne itp., a możliwości amatorskiego pojeżdżenia po tym obiekcie praktycznie brak. Ehhhh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli jest rynek i zapotrzebowanie, szukać inwestora z kasa trzeba i budować następny lepszy tor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry pomysł ☺ Założyć nowy wątek? Może warto pozbierać informację od Forumowiczów i coś się może z czasem wymyśli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak @Kts napisał, dostac sie nie jest łatwo. Od 1.5 miesiąca czekam na oferte na wjazd "z ulicy"....

Share this post


Link to post
Share on other sites

spokojnie, pewnie minie pierwszy szał i sprawa się unormuje.. nie ma co się dziwić - przede wszystkim muszą zarabiać i trzeba to uszanować..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slesz ja to rozumiem i zdaje sobie sprawe, ze "z klienta z ulicy" nie przetwaja. Ale troche wkurza brak terminow i konkretow dla "prywaciarzy"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze nas tam nie bylo. Niech sie cieszy rekordem poki moze :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tak do końca, rekordy już padały, np rajdowe EVO IX 1:02 podczas Race Day, ale to pewnie nie był rekord, po prostu najlepszy czas tego dnia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cos czuje ze pojezdzimy... Raz na 3 msce jak sie Waszka tam wcisnie i nam zorganizuje.

Czekam na ostateczną cenę za wynajem. Jeśli będzie do przełknięcia to będziemy tam działać.

Póki co słabo to wygląda jeśli chodzi o koszt wynajmu obiektu :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ciekawości, ile sobie życzą? Autodrom Pomorze to ponoć koszt 8000-9000 zł + ubezpieczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Autodrom Pomorze to ponoć koszt 8000-9000 zł + ubezpieczenie.

 

Sufit im na głowę nie spadł? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I myślę, że to jest główny powód dla którego tak mało eventów jest tam organizowanych. Przy około 50 ekipach koszt rzędu 350-400 zł za start ledwo pokrywa koszty...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ciekawości, ile sobie życzą? Autodrom Pomorze to ponoć koszt 8000-9000 zł + ubezpieczenie.

Chodzą słuchy że w Łodzi podobna stawka... No ciekawe... Przy takiej cenie to tylko profi zawody sie oplaca organizowac.

Bo umowmy sie ze wiecej aut niz 30 jednego dnia to juz tłok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

profi zawody na torze bez infrastruktury i nitce 1.8 km to raczej chyba mało prawdopodobne. raczej na razie zostanie dla dziennikarzy i na eventy promocyjne albo jazdy prezentowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

wykopki.

 

Byłem parę dni temu na track day'u na torze łódź. Na torze pustki. W sumie były 2 samochody. Tyle narzekań, a teraz brak chętnych? Tor się znudził, a może zbyt spowszedniał (track day'e organizowane są prawie każdego dnia) ? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...