rauf Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Niestety mam Outbacka 2011, EU, zintegrowane relingi, jakie do tego belki z łapami polecacie , najlepiej płaskie bo cisza. Wingman od Thule czy coś innego jeszcze wchodzi w grę? Aguri ponoć same spadają po założeniu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Dlaczego niestety? To bardzo udane auto jest. Ja miałem Thule wingbar w wersji nie wystającej poza obrys relingów - bardzo solidny i cichy zestaw - polecam. Jeśli potrzebujesz więcej miejsca na dachu, to jest też wersja z dłuższymi belkami i innymi mocowaniami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted March 30, 2016 Author Share Posted March 30, 2016 Wystarczy seryjna szerokość, dachowca mam z obniżonym mocowaniem właśnie żeby ciszej. Jeszcze Cruz znalazłem, zna ktoś może? http://www.hossa.pl/bagaznik-cruz-935-520-airx108-aluminiowy-airo-outback-5drzwi-2003-2012-relingi-zintegrowane.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Nie znam firmy - dziwne, że podają MY2003 - 2012. Moim zdaniem w tych modelach były różne relingi. Ja miałem taki patent: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 @spawalniczy a możesz potwierdzić, że chodzi o to: http://www.thule.com/pl-pl/pl/products/carriers-and-racks/roof-racks/complete-all-in-one-racks/thule-wingbar-edge-9581-_-958100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Nie - ten konkretnie model z Twojego linka jest do relingów klasycznych (uniesionych na wspornikach nad dachem) a nie zintegrowanych. Moje były trochę wyższe. To taki patent: http://www.thule.com/pl-pl/pl/products/carriers-and-racks/roof-racks/complete-all-in-one-racks/thule-wingbar-edge-9595-_-959500 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOLO Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Używam fabrycznych Mont Blanc. Nie narzekam bo nie mam odniesienia do innych. Myślę, że jest to podobnie oponami trzeba mieć dwa komplety i używać ich zamiennie, aby ocenić które lepsze .A hałas w tym wypadku jest bardziej generowany przez boxa czy rower. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 @spawalniczy - dzięki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimiasty Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Używam fabrycznych Mont Blanc. Nie narzekam bo nie mam odniesienia do innych. Myślę, że jest to podobnie oponami trzeba mieć dwa komplety i używać ich zamiennie, aby ocenić które lepsze .A hałas w tym wypadku jest bardziej generowany przez boxa czy rower. Pozwolę się nie zgodzić. U mnie z rowerami, czy boksem jest duużo ciszej, niż gdy na aucie jeżdzą same belki (thule wingbar). NIe wiem dlaczego, ale tak jest. Świst samych belek jest nie do zniesienia przy prędkościach autostradowych, a hałasować zaczyna już od 60-70km/h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Moje doświadczenia także pokazują, że należy przetestować cały zestaw żeby wiedzieć czy jest cichy. Testowanie belek bez boxa jest kompletnie niemiarodajne. Tanie boxy bywają cichsze niż te wypasione. Ogólnie: loteria jak to w przyrodzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Ja w tym roku muszę skompletować zestaw : belki + uchwyty na rowery i z drugiej strony zastanawiam się czy nie lepiej zainwestować w hak i platformę rowerową... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 (edited) Z praktycznego punktu widzenia zdecydowanie lepiej, tylko drożej. Ale komfort i szybkość montażu samej platformy, jak i rowerów na niej jest nieporównywalny. Do tego pewność montażu. Z platformą jedziesz praktycznie tak, jak samym samochodem. Wcześniej ćwiczyłem patent dachowy, teraz mam platformę i nie wyobrażam sobie powrotu z rowerami na dach. Polecam hak westfalii. Przynajmniej w moim modelu OBK po demontażu kuli jest w 100% niewidoczny. No i wreszcie można legalnie dorobić trzecią tablicę rejestracyjną i jechać z platformą zupełnie bez stresu co do zgodności z prawem. Edited April 6, 2016 by spawalniczy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Patro Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Witam. Mam pytanie : 1. Czy belki z forestera pasują do OBK ??2. Czy ma ktoś może i nie używa belek w swoim OBK III - chętnie odkupię (zawsze to niższa cena, a i komuś niepotrzebnie nie będą szumieć) Zgadzam się że wożenie rowerów na haku jest lepsze ale ja np. jeżdżę z przyczepą kempingową i rowery wrzucam na dach Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot99 Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Witam. Mam pytanie : 1. Czy belki z forestera pasują do OBK ?? Moje tanie belki "bisonte" z Forka podeszły pod OBK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Patro Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Witam. Mam pytanie : 1. Czy belki z forestera pasują do OBK ?? Moje tanie belki "bisonte" z Forka podeszły pod OBK. Dzięki za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kambol Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Moje tanie belki "bisonte" z Forka podeszły pod OBK. Lepiej na nie uważać: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/71412-baga%C5%BCnik-dachowy-forester-relingi-zintegrow-jakie-pasuj%C4%85/#entry2025432 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorevell Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 (edited) Witam. Mam pytanie : 1. Czy belki z forestera pasują do OBK ?? 2. Czy ma ktoś może i nie używa belek w swoim OBK III - chętnie odkupię (zawsze to niższa cena, a i komuś niepotrzebnie nie będą szumieć) Zgadzam się że wożenie rowerów na haku jest lepsze ale ja np. jeżdżę z przyczepą kempingową i rowery wrzucam na dach Ja używam oryginalnych (Subaru by Mont Blanc) belek z Forka II w OBK III i pasują. Na OBK sprawiają wrażenie odrobinę za długich, ale nie wystają poza obrys samochodu. Mowa o modelach EUDM. I jeszcze przy okazji - te same stopy nie pasują już do relingów OBK my'15. Edited May 16, 2016 by sorevell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 I jeszcze przy okazji - te same stopy nie pasują już do relingów OBK my'15. Że się podczepię w podobnej tej kwestii... Czy standardowe (ogólno samochodowe) stopy relingowe pasują do OBK my'12. Pytam bo reling jest taki bardziej płaski i nie ma przerwy tylko przylega - nie wiem czy normalna łapa będzie miała mięso żeby czegoś się złapać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 (edited) Patent o którym piszesz nie podejdzie. Musisz mieć dedykowane rozwiązanie do relingów zintegrowanych. W takim przypadku zazwyczaj główna cześć uchwytu jest taka sama dla wszystkich modeli a dopasowuje się ją do konkretnego samochodu za pomocą małych adapterów pasujących np. tylko do OBK. Tutaj wrzucałem foty, jak to wygląda: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/71412-bagażnik-dachowy-forester-relingi-zintegrow-jakie-pasują/?p=2024477 Edited September 3, 2016 by spawalniczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 (edited) Dzięki, coś widać. Ale takie cudo jak mam wygląda że powinno złapać (ale mam na działce więc nie mogę teraz sprawdzić). Z drugiej strony taki adapter to 3/4 bagażnika belkowego Edit: Na stanie mam coś takiego ... ma szansę pasować ? http://www.hossa.pl/mont-blanc-3702-aluminiowy-do-relingu-zintegrowanego.html Edited September 3, 2016 by Paku Link to comment Share on other sites More sharing options...
straszny_dran Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 Dlaczego niestety? To bardzo udane auto jest. Ja miałem Thule wingbar w wersji nie wystającej poza obrys relingów - bardzo solidny i cichy zestaw - polecam. Jeśli potrzebujesz więcej miejsca na dachu, to jest też wersja z dłuższymi belkami i innymi mocowaniami. Ja nadal takich używam.... Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtas. Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Odświeżę kotleta. Pacjent Outback 2012. Jestem przed zakupem belek do relingów i zastanawiam się na modelem. Przeczytałem już w postach ,że jak jest wersja belek między relingami to poza boxem nic innego nie wejdzie,a ja czasami oprócz boxa będę musiał przewieźć rower. Jak to jest?? Może macie jakieś zdjęcia swoich outbaków z poprzeczkami ,może to ułatwi dobór. Dzięki i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 (edited) 57 minut temu, wojtas. napisał: Przeczytałem już w postach ,że jak jest wersja belek między relingami to poza boxem nic innego nie wejdzie,a ja czasami oprócz boxa będę musiał przewieźć rower. Jak to jest?? Zależy od modelu boxa. Ja w MY12 mieściłem taki zestaw. Box to Thule Motion 600. Edited June 10, 2019 by spawalniczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtas. Posted June 11, 2019 Share Posted June 11, 2019 (edited) Dziekuję za zdjęcie. U mnie chyba ta opcja nie przejdzie bo mam Thula Atlantis 780 który ma szerokość 78 cm ,więc obok uchwyt rowerowy sie nie zmieści. Jeszcze jedno pytanko,czy przy tym niskich belkach system montowania "krabiki" działa normalnie, jest miejsce między dachem a belką?? jaka jest szerokość belek do Outbacka 2012?? Edited June 11, 2019 by wojtas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted June 11, 2019 Share Posted June 11, 2019 Jedź do dobrego sklepu albo wypożyczalni i przymierz. Może się zmieści. U mnie było jeszcze trochę luzu a różnica między Twoim a moim boksem, to chyba 10 cm. Jak zmieści się sam bagażnik, to rower też wejdzie - zwłaszcza jeśli będzie stał na obydwu kołach. Minus jest taki, że nie otworzysz boxa mając zapięty rower. System mocowania działa bez problemu - miejsca wbrew pozorom jest sporo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now