Hautameki Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Chciałbym zapytać jak wygląda różnice w konstrukcji, wadze i gabarycie wzmocnienia przedniego pomiędzy amerykańskim RS25, a ich europejskimi, czy też japońskimi odpowiednikami. Nie chciałbym wozić niepotrzebnej, dodatkowej wagi na nosie swojego RSa, a samo wzmocnienie (zapewne przez amerykańskie wymogi) wygląda zaskakująco potężnie i ciężko. Teraz pytanie czy konstrukcje są podobne, czy łatwiej z niego coś powycinać (jako że jest ładne i bez rdzy), czy zamienić na (zakładam) leżejsze, europejskie. Domyślam się, że z tyłu temat będzie podobny.. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Ktoś mógłby wrzucić zdjęcia europejskeigo wzmocnienia, dla porównania? Załączam zdjęcia, jak to u mnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 pomyśl czy nie lepiej zostawić w razie spotkania się przodem z jakąś przeszkodą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 U mnie znów w gf4 przód wygląda tak, https://www.bikepics.com/pics/2015/03/28/bikepics-2733234-full.jpg jak oglądałem samochód marzeń z gt eu to "śmiechłem" jak zobaczyłem przód bez zderzaka. Zastanów się z tym wycinaniem, takie wzmocnienia przy późniejszych dzwonach wiele ratują, a bardzo ładnie jest to u ciebie utrzymane, nawet chyba żadnego puknięcia przez tyle lat przód nie miał, a jak by nie było już tych aut się nie produkuje a i sprowadzać gc ze stanów już się raczej nie opłaca a szkoda psuć serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Zostaw i nie kombinuj. W type r wzmocnienie przednie i tylne pewnie takie same jak w gt czyli brzytewka do przykrecenia zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hautameki Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Waga, waga, waga Jak (odpukać) przyszłoby mi grzmotnąć gdzieś konkretniej przodem, to tak czy inaczej, nie spodziewam się, że nawet takie wzmocnienie za dużo pomoże. Tym bardziej, że nie wygląda jakoby miało zamiar pochłaniać jakąkolwiek energię, jest chyba tylko po prosu "pługiem". Hiszpanu - serią to tak nie będzie, więc temat "pozostawiania w oryginalne" jest bardzo mocno drugorzędny. dirkdiggler - brzytewka brzmi lżej niż taki pług Jestem ciekaw jaka byłaby różnica w wadze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuburubu Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Tak offtopując z racji wagi GD sa bardziej twardsze podczasz dzwonow ni GTki przynajmniej tak mi sie wydaje. Mozna by pokusic się o jakies wzmocnienia ale czy przy puknieciu nie przekosi budy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Tu masz fotkę z ori belkami z Type R, ta z lewej to przednia. Jest to lekkie i cienkie, ale czy to Twoje US jest tak o wiele cięższe... Patrząc na nie... nie sądzę Parę kilo może różnicy. Znalezienie tej cienkiej nie zerdzewiałej będzie bardzo ciężkie, a więc jak się uprzesz na nią to zostaje jedynie kupno nowych Osobiście bym zostawił tak jak masz, przede wszystkim ze względu na ich stan. Ta coupeta i tak będzie fruwać i ta lekka nadwaga raczej jej nie zrobi różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hautameki Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Gaceq, dzięki! Patrząc na zdjęcie, jest różnica Ona też wchodzi w podłużnice od przodu? Bo jakoś ze zdjęcia tego nie rozumiem. Wiesz, to jest waga na samym nosie i to mnie bardziej pcha w kierunku zmian, niż udział tej belki w całkowitej masie samochodu. Pamiętam czasu, jak chłopaki z rajdowych cieniasów pół serio, pół żartem, wyjmowali podkładki spod śrub - ziarnko do ziarnka, rozumiesz Czy będzie fruwać zobaczymy. Myślę że podobnie jak Type-R - jednak skrzynia będzie ciężka, plus różne właśnie takie dodatki wagowe jak te belki, maska, szyber itp. Ale może niedługo zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Patrząc na nie jest różnica w wielkości, zgadza się. Ale tam chyba w tej Twojej nie ma żadnego grubego elementu (albo go nie widzę) i jeśli jest to z podobnej blachy zrobione nie będzie jakoś strasznie ciężkie... Przynajmniej mi na takie nie wygląda. Aczkolwiek najlepiej będzie jak je odkręcisz i sam ocenisz/ zważysz A z CC to rozumiem doskonale sam kiedyś miałem Sportinga z klatką. Ale tam jednak stosunek mocy do masy jest dużo bardziej nie korzystny aniżeli w naszych Imprezach Ta cienka jest mocowana podejrzewam identycznie jak Twoja, a więc po dwie śruby na podłużnicę. Śruby są od góry wkręcane, spod maski. Na fotce wyżej są właśnie w nią 3 wkręcone, może to Cię myli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hautameki Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wzmocnienie jest zrobione z grubej, miejscami nawet bardzo grubej blachy, jest go dużo i wygląda jakby mogło ważyć. Cienki kiedyś był nalepszym i najszybszym samochodem na świecie. Przynajmniej tak się wtedy wydwało, a parę modów silnika starało się w tym pomóc. Ehh, dawne czasy Dzięki za pomoc, chyba jednak nie pozostaje mi nic innego jak spróbowac zapolowac na takie belki i przekonać się na żywo, czy będzie jakaś znacząca różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Z tego co mi się wydaje to chyba w ASO nie kosztuje majątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 jakbyś wyrzucał to wzmocnienie to powiedz gdzie, pewnie znajdzie się paru chętnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się