Darek Zielinski Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Chciałbym kupić Forestera II generacji, kwota to około 27 tys, na co zwrócić uwagę, jakie silniki polecacie, chciałbym założyć lub kupić z gazem. Ile przebiegu te auta wytrzymują, nie ukrywam że przydałby się jakiś mocniejszy silnik, tak od 160 km w górę. Jak z cenami części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebxyz Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Witam. No cóż, dużo już zostało na ten temat napisane. II gen. taką posiadam silnik wolnossący 2.0 manual, długo szukałem ale znalazłem w b.dobrym stanie gaz sam założyłem (i tak zrób, wiesz co masz i w jakim stanie - szukaj kod silnika z literą F na piątym miejscu, wzmocnione gniazda zaworowe). Plusy tego silnika praktycznie pancerny, niezniszczalny jeżeli pochodzi z pewnych rąk, reduktor bardzo przydatny, wady 158 km szału nie ma przy jeździe - na początek wystarczy ale szybko dojdziesz do wniosku że brakuje dodatkowych kucy, regulacja luzów zaworowych szklanki sprawa upierdliwa jedni wyjmują silnik inni regulują bez wyjmowania. Zwróć uwagę na rdzę. Silnik uturbiony no tutaj większe ryzyko miny, ale za to radocha z jazdy miałem okazję kilka razy powozić różnica jest kolosalna pomiędzy wolnossącym, no bez porównania. Generalnie to zależy na jaki egzemplarz trafisz, przeglądaj kupię/sprzedam duże prawdopodobieństwo trafienia fajnego zadbanego egzemplarza. Tak w dużym skrócie to tyle, może jeszcze ktoś dorzuci coś mądrego. sebxyz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Poczytaj na forum, dużo wątkow w tej materii opisano.Pojeździj i potestuj. Na chwile obecna tez bym sie zastanawiał nad wersją z turbo. W zakładce kupię / sprzedam znajdziesz kilka fajnych egzemplarzy . Trzeba wziąć pod uwagę to, ze zawsze po zakupie cos trzeba będzie doinwestować.Powodzenia Edytowane 29 Marca 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Gdzie ma być ta litera "f", w numerze VIN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Gdzie ma być ta litera "f", w numerze VIN? Nie - ta literka ma być w "Engine Type" - zdjęcie tabliczki masz poniżej. Edytowane 28 Marca 2016 przez Malyboss 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Za taka kasę nie kupi turbo więc piszmy o ssaku. EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ale legenda śmiga po sieci. Zwróć uwagę na wycieki z silnika i skrzyni, napęd, tylne amory, rdza na tylnych nadkolach, szyber. Reszta to kosmetyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Marca 2016 przez coocer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuba...64XS Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Widzę, że nie tylko ja się ślimaczę 120 Forkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ja nie mam cierpliwości i przeważnie dochodzę do licznikowych 150-160 (około 140 wg gps)... ale fakt, średnio to przyjemne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Widzę, że nie tylko ja się ślimaczę 120 Forkiem Jest nas więcej . U mnie spora poprawa jeśli chodzi o hałas to wymiana opono na ciche. Jak dla mnie hałas (do 120) jest znośny w Civic UFO było bardziej męcząco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piottrus191 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Mój przebieg to ponad 3.5k mth na gazie. i około 2k na Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Darek Z .. Jakieś refleksje się pojawiły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ja nie mam cierpliwości i przeważnie dochodzę do licznikowych 150-160 (około 140 wg gps)... ale fakt, średnio to przyjemne. Musisz zmienić wydech, wtedy nie będziesz słuchał opon EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ale legenda śmiga po sieci. Jak kupowałem MY'07 , dostałem informację od sprzedawcy, że silnik, znaczy gniazda przygotowane są pod LPG. Co mnie zdziwiło, bo nie miałem ochoty gazować Fakt pamiętam, więc pewnie tak jest. Samochód przez 4lata od zakupu nigdy ,nie nie zawiódł. Moje ukochane pierwsze subaru, a byłem o krok od zakupu Hondy CRV. Mnie palił: miasto 12/l, trasa 9-10l. Nieprawdą jest, że się nie zbiera. Jeździ świetnie. Jeśli zastanawiasz się nad turbo, to sięgnij wstecz trochę, silnik 2.0turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ja nie mam cierpliwości i przeważnie dochodzę do licznikowych 150-160 (około 140 wg gps)... ale fakt, średnio to przyjemne. Musisz zmienić wydech, wtedy nie będziesz słuchał opon EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ale legenda śmiga po sieci. Jak kupowałem MY'07 , dostałem informację od sprzedawcy, że silnik, znaczy gniazda przygotowane są pod LPG. Co mnie zdziwiło, bo nie miałem ochoty gazować Fakt pamiętam, więc pewnie tak jest. Samochód przez 4lata od zakupu nigdy ,nie nie zawiódł. Moje ukochane pierwsze subaru, a byłem o krok od zakupu Hondy CRV. Mnie palił: miasto 12/l, trasa 9-10l. Nieprawdą jest, że się nie zbiera. Jeździ świetnie. Jeśli zastanawiasz się nad turbo, to sięgnij wstecz trochę, silnik 2.0turbo. Co do zbierania się mojego Forestera, też nie narzekam i 4 biegowy automat daje radę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek.Z Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Mam Forestera z silnkiem 137 km i też daje radę. Faktem jest ,że w Norwegii autostrad jak na lekarstwo, a po górkach i tak szybko się nie pojeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Mam Forestera z silnkiem 137 km i też daje radę. Faktem jest ,że w Norwegii autostrad jak na lekarstwo, a po górkach i tak szybko się nie pojeździ. 137 PS ów ? A co to za motor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek.Z Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 137 koników. Takie tu mają i tak jest w dowodzie. Wolnyssak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) To chyba błąd w dowodzie Przedlift czy polift? Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez monsieurboxeur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek.Z Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Polift.MY 2007.I nie jest jedyny z takim silnikiem.Bardzo dużo jest 158 i 137.Sporadycznie 125.Widać,taki rynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Faktycznie na angielskiej wiki jest wzmianka o silniku dwulitrowym 137hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek.Z Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 A nie mówiłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 clowiek uczy sie cale zycie. pewnie jest to zdlawione 158KM na potrzeby podatkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek.Z Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Czytałem gdzieś ,że jest to silnik SOHC. Może od Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Też zdębiałem w kwestii tych 137 koniów.. Możliwe że jest to silnik z Legacy. Ale dziwne .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się