Pulanis 3 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. 1 Link to post Share on other sites
Pulanis 3 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. Link to post Share on other sites
Pulanis 3 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. Link to post Share on other sites
Pulanis 3 Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 (edited) No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. Edited June 18, 2018 by Pulanis Motyla noga. Najpierw bezskutecznie próbowałem zamieścić post a tu nagle ich tyle. Sorry za bałagan. Link to post Share on other sites
Pan Dziedzic 3424 Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 I dziękuje bardzo, teraz wiem co zamawiać. Przez obecne amory nie mogę ruszyć z podniesieniem forka bo wyglądałby jak pokrak wywalony do góry na małych oponkach. Link to post Share on other sites
leonfox 1 Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 12 godzin temu, Pulanis napisał: No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. Dokładnie mam tak u siebie w SF założone amory od SG podstawa sprężyny jest wtedy wyżej opony większe bez problemu u mnie 215/70r15,ale kolejny plus to że zakładając wtedy sprężyny od SF uzyskujesz na twardości ponieważ sprężyna od SF jest dłuższa od sprężyny SG o około 2 cm sprawdzone u mnie już w drugim forku.Niestety kayaby siadają po pewnym czasie no ale hak,butla 63l,przyczepa kampingowa,na dniach wrzucam lesjofors =3cm dystanse 1 Link to post Share on other sites
saaver 27 Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 (edited) W dniu 20.05.2018 o 16:09, Rafaelo napisał: Tak się u mnie lift prezentuje 4 cm do góry poszedł w przyszłym tygodniu jeszcze tylko geometria i będzie git. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Rafaelo sorry niechcący udostępniłem Twój post. Czy ktoś z tutaj obecnych jest w stanie mi odsprzedać do SF lift 4 lub 5cm ? Najlepiej jakby w komplecie były też dystanse pod przednie mocowanie tylnego wachacza ? Czy ktoś z tutaj obecnych jest w stanie mi odsprzedać do SF lift 4 lub 5cm ? Najlepiej jakby w komplecie były też dystanse pod przednie mocowanie tylnego wachacza ? Edited June 19, 2018 by saaver Link to post Share on other sites
krik 43 Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Zestaw 4cm do SG po malowaniu proszkowym gotowy do założenia 5 Link to post Share on other sites
diabel_215 12 Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Pozakładali lifty? Chyba już czas pobrudzić nieco nasze samochody Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Ostatnio z samim walczylem, ale jednak ma delikatną przewagę Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
krik 43 Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Kolejna porcja liftów SG50/SF50 gotowa do malowania 2 Link to post Share on other sites
koziolek 1827 Posted June 30, 2018 Share Posted June 30, 2018 Jaka jest cena za taki komplecik? Link to post Share on other sites
Piotr Reichert 2 Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 Przeczytałem z zainteresowaniem cały wątek o liftach do Forka. U mnie na chwilę obecna siedzi lift na podkładkach 3cm kupiony na eBay. Opony to Toyo Open Country AT w rozmiarze 215/75/15. Dołożone na piasty dystanse 30mm z powodu ocierania o podstawe amorka tylnego. Jest jeszcze górna rozpórka kielichów z przodu (tylnej nie udało mi się dostać w rozsądnych pieniadzach. Autem jezdzi sie bardzo poprawnie po czarnym. Prowadzi sie dobrze i jest przewidywalny. W terenie nawet mnie czasem swoja dzielnoscia zadziwia (skrzynia AT). Pytanka: 1. Czy macie już w sprzedazy kompletne lifty 5cm (kopia sumo) i jaka ew. cena do SF? 2. Dobrze zrozumiałem, ze wystarczy kupic amory na tył od SG (wersja wolnossaca?!) i wszystko pasuje p&p i pozbywamy sie problemów z ciasnotą przez podstawe amora? 3. Gdzie szukać rozpórki na tylne kielichy w normalnych pieniadzach? 1 Link to post Share on other sites
Bobek666 52 Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 3 godziny temu, Piotr Reichert napisał: U mnie na chwilę obecna siedzi lift na podkładkach 3cm kupiony na eBay. Opony to Toyo Open Country AT w rozmiarze 215/75/15. Dołożone na piasty dystanse 30mm z powodu ocierania o podstawe amorka tylnego. A testowałeś te opony bez dystansy? Jak dojadę 205/70/15 jestem zainteresowany tym rozmiarem i zewsząd dobiegają mnie mylne informacje. Jednym wchodzą bez żadnych modów, inni upierają się, że konieczne są amory z sg. U mnie jest jakieś 2-2.5cm odstępu od amora i wszystko wskazuje, że założenie 215/75/15 jest możliwe bez odsuwania koła od podstawy. Link to post Share on other sites
diabel_215 12 Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 Ja jestem pewny że żeby 215/75/15 weszło na amor z pierwszego forka, potrzebna jest felga z niskim ET, i odpowiednia opona, nie od dziś wiadomo że rozmiar na oponie a rozmiar rzeczywisty to dwa różne światy. Ja osobiście mam jakieś nalewki francuskie w tym rozmiarze i przymierzył bym chętnie 225/75Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
Piotr Reichert 2 Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 32 minuty temu, Bobek666 napisał: A testowałeś te opony bez dystansy? Jak dojadę 205/70/15 jestem zainteresowany tym rozmiarem i zewsząd dobiegają mnie mylne informacje. Jednym wchodzą bez żadnych modów, inni upierają się, że konieczne są amory z sg. U mnie jest jakieś 2-2.5cm odstępu od amora i wszystko wskazuje, że założenie 215/75/15 jest możliwe bez odsuwania koła od podstawy. Tak testowałem (nie jestem fanem zakładania dystansów na piasty). Opona 215/75/15 nie wejdzie na subarowskiej feldze z dodatnim ET. Albo kombinujesz z felgami z mniejszym ET, albo wkładasz dystanse. Link to post Share on other sites
miki_mi2 66 Posted July 5, 2018 Share Posted July 5, 2018 Ale wtedy potrzebujesz poszeżenia nadkoli bo inaczej stracisz dowód przy nadgorliwym gliniarzu. Druga sprawa to czy guma nie będzie tarła o rant nadkola przy wykrzyżu. Link to post Share on other sites
Piotr Reichert 2 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 13 godzin temu, miki_mi2 napisał: Ale wtedy potrzebujesz poszeżenia nadkoli bo inaczej stracisz dowód przy nadgorliwym gliniarzu. Druga sprawa to czy guma nie będzie tarła o rant nadkola przy wykrzyżu. Bez przesady opona 215/75/15 nie wystaje poza obrys przy dystansie 30mm i ori feldze - Forek przeszedł badania kontrolne bez najmniejszych problemów z tymi kołami. Mogę się wypowiedzieć o tym co mam u siebie - nic nie ociera ani z przodu ani z tyłu przy tej konfiguracji - wiem to bo śmigam tak już kilka miesięcy. 1 Link to post Share on other sites
diabel_215 12 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 215/60/16 to Ori rozmiar w s-turbo, i przy seryjnej feldze koło jest mocno schowane w błotniki, myślę że przy dobrym et weszło by 245-255 do forka, ja mam imprezę gd na zawiasie od forka, miejsca na szerokie koło jest mniej, ale i tak 215/75/15 się mieści bez żadnej obcierce, nawet na dużym wykrzyzuWysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
klev 217 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 ja mam s-turbo na ori feldze i max co wejdzie to 215/65/16 - większe obcierają przy skręcie Link to post Share on other sites
diabel_215 12 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Też mam, i też obcierają, ale schowane w błotniki są mocno, jak by je wypchnąć to by było Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
klev 217 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 diabeł - moje nie obcierają - wieksze niż mój wymiar by obcierały..... Link to post Share on other sites
jasnyp 9 Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 (edited) W dniu 29.06.2018 o 15:00, krik napisał: Kolejna porcja liftów SG50/SF50 gotowa do malowania Ile waży taki zestaw przód i tył razem wzięty? Ile dojdzie do masy pojazdu? Edited July 9, 2018 by jasnyp Link to post Share on other sites
krik 43 Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Przesyłki ważą 7,8 kg. Odliczając opakowanie pewnie jakieś 7,5 kg. Mogę zważyć i podać dokładna wagę. Link to post Share on other sites
marcinek 123 0 Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Witam! Jestem tu nowy:) kupilem Forka z 2002 r chcialbym go podniesc 4-5 cm. Czy mozecie mi wskazac namiar na kogos gdzie moglbym takowe zestawy kompletne kupic???????. Pozdrawiam! Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now