Jump to content

Lift kit do Forestera SF


Recommended Posts

No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mnie się podoba. Przedtem tył legutko był niżej, co mnie dość mocno irytowało i nawet miałem taką myśl by go sprzedać. Koło będzie wycentrowane, czekam na podkładki pod mocowanie wahac

Wyprawa ponad 60km po bezdrożach, lasach, polach, koleinach, błotnych i mokrych przeprawach na licie +50/60 obniżone tylne sanki o 27mm, opony Yokohama Geolandar A/T 215/65R16. Jednym słowem wypas

To i ja się pochwalę moim. 5cm+, amortyzatory i sprężyny wzmacniane pedders -tył, przód seria, bfg at 215/75 r15

Posted Images

No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. 

Link to post
Share on other sites

No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. 

Link to post
Share on other sites

No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. 

Edited by Pulanis
Motyla noga. Najpierw bezskutecznie próbowałem zamieścić post a tu nagle ich tyle. Sorry za bałagan.
Link to post
Share on other sites

I dziękuje bardzo, teraz wiem co zamawiać.

Przez obecne amory nie mogę ruszyć z podniesieniem forka bo wyglądałby jak pokrak wywalony do góry na małych oponkach.

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Pulanis napisał:

No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny. 

Dokładnie mam tak u siebie w SF założone amory od SG podstawa sprężyny jest wtedy wyżej opony większe bez problemu u mnie 215/70r15,ale kolejny plus to że zakładając wtedy sprężyny od SF uzyskujesz na twardości ponieważ sprężyna od SF jest dłuższa od sprężyny SG o około 2 cm sprawdzone u mnie już w drugim forku.Niestety kayaby siadają po pewnym czasie no ale hak,butla 63l,przyczepa kampingowa,na dniach wrzucam lesjofors =3cm dystanse

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 20.05.2018 o 16:09, Rafaelo napisał:

Tak się u mnie lift prezentuje 4 cm do góry poszedł :) w przyszłym tygodniu jeszcze tylko geometria i będzie git. 5eccc5b278047c785736001c7675fe9f.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Rafaelo sorry niechcący udostępniłem Twój post.

Czy ktoś z tutaj obecnych jest w stanie mi odsprzedać do SF lift 4 lub 5cm ? :)
Najlepiej jakby w komplecie były też dystanse pod przednie mocowanie tylnego wachacza ?

Czy ktoś z tutaj obecnych jest w stanie mi odsprzedać do SF lift 4 lub 5cm ? :)
Najlepiej jakby w komplecie były też dystanse pod przednie mocowanie tylnego wachacza ?

Edited by saaver
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pozakładali lifty? Chyba już czas pobrudzić nieco nasze samochody :)

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Ostatnio z samim walczylem, ale jednak ma delikatną przewagę :P583bec28665cdcae9d7e9447b1f4fcc9.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Przeczytałem z zainteresowaniem cały wątek o liftach do Forka. U mnie na chwilę obecna siedzi lift na podkładkach 3cm kupiony na eBay. Opony to Toyo Open Country AT w rozmiarze 215/75/15. Dołożone na piasty dystanse 30mm z powodu ocierania o podstawe amorka tylnego. Jest jeszcze górna rozpórka kielichów z przodu (tylnej nie udało mi się dostać w rozsądnych pieniadzach. Autem jezdzi sie bardzo poprawnie po czarnym. Prowadzi sie dobrze i jest przewidywalny. W terenie nawet mnie czasem swoja dzielnoscia zadziwia (skrzynia AT).

Pytanka: 

1. Czy macie już w sprzedazy kompletne lifty 5cm (kopia sumo) i jaka ew. cena do SF?

2. Dobrze zrozumiałem, ze wystarczy kupic amory na tył od SG (wersja wolnossaca?!) i wszystko pasuje p&p i pozbywamy sie problemów z ciasnotą przez podstawe amora?

3. Gdzie szukać rozpórki na tylne kielichy w normalnych pieniadzach?

toyo.jpg

17 cale.jpg

toyo2.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Piotr Reichert napisał:

U mnie na chwilę obecna siedzi lift na podkładkach 3cm kupiony na eBay. Opony to Toyo Open Country AT w rozmiarze 215/75/15. Dołożone na piasty dystanse 30mm z powodu ocierania o podstawe amorka tylnego.

A testowałeś te opony bez dystansy? Jak dojadę 205/70/15 jestem zainteresowany tym rozmiarem i zewsząd dobiegają mnie mylne informacje. Jednym wchodzą bez żadnych modów, inni upierają się, że konieczne są amory z sg. U mnie jest jakieś 2-2.5cm odstępu od amora i wszystko wskazuje, że założenie 215/75/15 jest możliwe bez odsuwania koła od podstawy. 

Link to post
Share on other sites

Ja jestem pewny że żeby 215/75/15 weszło na amor z pierwszego forka, potrzebna jest felga z niskim ET, i odpowiednia opona, nie od dziś wiadomo że rozmiar na oponie a rozmiar rzeczywisty to dwa różne światy. Ja osobiście mam jakieś nalewki francuskie w tym rozmiarze i przymierzył bym chętnie 225/75

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Bobek666 napisał:

A testowałeś te opony bez dystansy? Jak dojadę 205/70/15 jestem zainteresowany tym rozmiarem i zewsząd dobiegają mnie mylne informacje. Jednym wchodzą bez żadnych modów, inni upierają się, że konieczne są amory z sg. U mnie jest jakieś 2-2.5cm odstępu od amora i wszystko wskazuje, że założenie 215/75/15 jest możliwe bez odsuwania koła od podstawy. 

 

Tak testowałem (nie jestem fanem zakładania dystansów na piasty).  Opona 215/75/15 nie wejdzie na subarowskiej feldze z dodatnim ET. Albo kombinujesz z felgami z mniejszym ET, albo wkładasz dystanse. 

Link to post
Share on other sites

Ale wtedy potrzebujesz poszeżenia nadkoli bo inaczej stracisz dowód przy nadgorliwym gliniarzu. Druga sprawa to czy guma nie będzie tarła o rant nadkola przy wykrzyżu.

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, miki_mi2 napisał:

Ale wtedy potrzebujesz poszeżenia nadkoli bo inaczej stracisz dowód przy nadgorliwym gliniarzu. Druga sprawa to czy guma nie będzie tarła o rant nadkola przy wykrzyżu.

 

Bez przesady opona 215/75/15 nie wystaje poza obrys przy dystansie 30mm i ori feldze - Forek przeszedł badania kontrolne bez najmniejszych problemów z tymi kołami.

Mogę się wypowiedzieć o tym co mam u siebie - nic nie ociera ani z przodu ani z tyłu przy tej konfiguracji - wiem to bo śmigam tak już kilka miesięcy. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

215/60/16 to Ori rozmiar w s-turbo, i przy seryjnej feldze koło jest mocno schowane w błotniki, myślę że przy dobrym et weszło by 245-255 do forka, ja mam imprezę gd na zawiasie od forka, miejsca na szerokie koło jest mniej, ale i tak 215/75/15 się mieści bez żadnej obcierce, nawet na dużym wykrzyzu7ecd7158abf925637dce868ea26661ca.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

ja mam s-turbo na ori feldze i max co wejdzie to 215/65/16 - większe obcierają przy skręcie

Link to post
Share on other sites

Też mam, i też obcierają, ale schowane w błotniki są mocno, jak by je wypchnąć to by było ;)

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
W dniu 29.06.2018 o 15:00, krik napisał:

Kolejna porcja liftów SG50/SF50imageproxy.php?img=&key=ef6fef51816740e6 gotowa do malowania :)

IMG_20180629_131350.jpg

IMG_20180629_131002.jpg

Ile waży taki zestaw  przód i tył razem wzięty? Ile dojdzie do masy pojazdu? 

 

Edited by jasnyp
Link to post
Share on other sites

Przesyłki ważą 7,8 kg. Odliczając opakowanie pewnie jakieś 7,5 kg. Mogę  zważyć i podać dokładna wagę. 

Link to post
Share on other sites

Witam! Jestem tu nowy:) kupilem Forka z 2002 r chcialbym go podniesc 4-5 cm. Czy mozecie mi wskazac namiar na kogos gdzie moglbym takowe zestawy kompletne kupic???????. Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...