Jump to content

Lift kit do Forestera SF


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mnie się podoba. Przedtem tył legutko był niżej, co mnie dość mocno irytowało i nawet miałem taką myśl by go sprzedać. Koło będzie wycentrowane, czekam na podkładki pod mocowanie wahac

Skończyłem walkę z doborem wysokości mojego S-Turbo Chyba optymalnie wyszło   

Co myślicie o tej metamorfozie:)

Posted Images

A ja jestem Ciekaw jak przy tym lifcie będzie sie Forester prowadził. :huh:  Ciekawa propozycja nie powiem ;) 

Edited by Rafaelo
Link to post
Share on other sites

Ja dobrze widzę że to razem z body liftem?



Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Ja dobrze widzę że to razem z body liftem?



Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka


Dobra doczytałem :)

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Rafaelo napisał:

A ja jestem Ciekaw jak przy tym lifcie będzie sie Forester prowadził.

To lift na podkładkach i to gigantycznych. Nie może być dobrze. 

Do Albanii jechaliśmy ze znajomymi, którzy w aucie mieli lift 4" na podkładkach - generalnie masakra w trasie auto pływa i kładzie się, w terenie ten sam skok zawieszenia. Generalnie do dupy.

Dobry, lift zrobiony na bazie wymiany sprężyn, amortyzatorów i elementów zawieszenia często poprawia zachowanie auta w stosunku do fabryki.

Link to post
Share on other sites
To lift na podkładkach i to gigantycznych. Nie może być dobrze. 
Do Albanii jechaliśmy ze znajomymi, którzy w aucie mieli lift 4" na podkładkach - generalnie masakra w trasie auto pływa i kładzie się, w terenie ten sam skok zawieszenia. Generalnie do dupy.
Dobry, lift zrobiony na bazie wymiany sprężyn, amortyzatorów i elementów zawieszenia często poprawia zachowanie auta w stosunku do fabryki.

Ja to w pełni rozumiem , ze środek ciężkości idzie do góry a amortyzatory i sprężyny seria to ciężko będzie tym się poruszać na trasie a w terenie tez niezbyt bezpiecznie. Ale jak kto lubi ;) Wyglada fajnie ale jak dla mnie w Forku to już za wysoko i mija się z celem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Przemekkon napisał:

I namieszaliscie Mi Panowie w glowie..

Po prostu pojawiają się tu głosy rozsądku. Nie podniesiesz Forestera o pięć ba nawet o dwa cale tak jak Patrola, Jimny, Land Rovera, starą Gklasę, ponieważ te auta mają sztywne mosty, ramę i ultra proste zawieszenie w którym nawet geometrii nie ustawiasz. Dodatkowo do tych aut masz wybór dedykowanych markowych profesjonalnych zestawów zawierających amortyzatory o dłuższym skoku, (nawet o regulowanej twardisci) wahacze, sprężyny, elementy zawieszenia, gazowe odboje itd. 

Jeśli zrobisz taki lift w SUVie, zbudujesz tylko pomnik. Zmieni się tylko wygląd, dlatego auto po takim modzie to pomnik. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, mechanik napisał:

To lift na podkładkach i to gigantycznych. Nie może być dobrze. 

Do Albanii jechaliśmy ze znajomymi, którzy w aucie mieli lift 4" na podkładkach - generalnie masakra w trasie auto pływa i kładzie się, w terenie ten sam skok zawieszenia. Generalnie do dupy.

Dobry, lift zrobiony na bazie wymiany sprężyn, amortyzatorów i elementów zawieszenia często poprawia zachowanie auta w stosunku do fabryki.

Bo zasada jest taka : jak podnosimy to i poszerzamy.

U mnie nic nie pływa, pomimo balonu 75, idzie jak po sznurku.

 

Oczywiście mi nie uwierzysz, także zapraszam na jazdę :D 

 

B7FEA2F9-0330-4CB3-A0AA-29A8387FCD6C.jpeg

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Trochę przeraża mnie ilość tych podkładek, ilość możliwych punktów w których pojawi się luz i z hukiem rozwali geometrię.

To nie jest lift budy nad ramą, gdzie wszystko jest przykręcone do ramy i tylko na to jest nałożona buda.

Forek to nadwozie samonośne się wygina a z takim kitem może się giąć jeszcze bardziej, nie do końca tak jakbyśmy chcieli.

Mam mieszane uczucia co do takiego kitu.:OO:

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Hej, jakiej długości śruby powinienem kupić do poliuretanowych podkładek 2cm na przód do SF?

Link to post
Share on other sites

Podejrzewam, że największymi krytykami podnoszenia są Ci, którzy tego nie spróbowali. Podniosłem Forka SF o 4cm. Nie zauważyłem gorszego prowadzenia. W terenie o niebo lepiej, bo jest wyżej o te 4 cm plus balon większej opony. Dzięki poszerzeniu nie wygląda jak taczka i prowadzi się przyzwoicie. Co do terenu nie ma co oczekiwać tego czego oczekuje się po autach że sztywnymi mostami. Proste.

  • Like 2
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
Podejrzewam, że największymi krytykami podnoszenia są Ci, którzy tego nie spróbowali. Podniosłem Forka SF o 4cm. Nie zauważyłem gorszego prowadzenia. W terenie o niebo lepiej, bo jest wyżej o te 4 cm plus balon większej opony. Dzięki poszerzeniu nie wygląda jak taczka i prowadzi się przyzwoicie. Co do terenu nie ma co oczekiwać tego czego oczekuje się po autach że sztywnymi mostami. Proste.
Tabletki brałeś? Ten wątek jest o różnych liftach i prawdopodobnie 90% tu piszących ma mniejsze lub większe lifty.
Ostatnie komentarze dotyczą liftu 4 CALE, to trochę więcej niż 4cm i w grę wchodzi dużo więcej modyfikacji.
  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

4 cale, 4 cale, powiedz to gostkowi z żółtej hybrydy - panie, tyle modyfikacji i jak to będzie jeździć ? :D 

 

29097B2B-46A5-4F26-84CF-7394C2F490A1.jpeg

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
4 cale, 4 cale, powiedz to gostkowi z żółtej hybrydy - panie, tyle modyfikacji i jak to będzie jeździć ?  
 
29097B2B-46A5-4F26-84CF-7394C2F490A1.thumb.jpeg.651f521cdc0af2c5a6fcdb28f333dccb.jpeg
Tylko że ten hummer to bardziej tzw bulwarówka

Od 9 minuty
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

4 cale, 4 cale, powiedz to gostkowi z żółtej hybrydy - panie, tyle modyfikacji i jak to będzie jeździć ? :D 

 

29097B2B-46A5-4F26-84CF-7394C2F490A1.jpeg

Podniesiony a prześwit i tak słaby :P i Drabinka do wsiadania potrzebna :D  

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Rafaelo napisał:

Podniesiony a prześwit i tak słaby

Nie chodzi w tym wszystkim tylko o prześwit. 

Chodzi o

- Zwiększenie atrykulacji zawieszenia (skoku) 

- Możliwość włożenia większych kół (możliwość przejeżdżania przez większe przeszkody)

- zwiększenie głębokości brodzenia 

- Zwiększenie kątów najazdu i zjazdu 

Prześwit poprzeczny (to wbrew nazwie ten od przodu wkasnie) nie będzie gigantyczny w terenówce, jednak praca zawieszenia jest dużo ważniejsza. 

Mechanizmy różnicowe mają potężne pokrywy i nie grozi im zbytnio koleina. Jak coś wyciagarka wyciagnie, nie zawsze przejeżdża się na raz. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Panowie czy ta śruba będzie odpowiednia aby wstawić na tyle aby ustawić kąty po lifcie?
 
http://e-subaru.pl/zawieszenie/3837-subaru-sruba-mimosrodowa-amortyzatora-przod-pochylenia-kata-kola-20540aa090.html
 
Bo są jeszcze takie.
https://allegro.pl/oferta/sruby-regulacji-kata-kola-subaru-forester-impreza-7929490085
 
 
Jak wszystko trwa u mnie, ale mam już/dopiero formy do odlania z poliuretanu. Obie wysokie na 30mm. Zastanawiam się czy nie wyłamać tych miejsc na śruby i wstawić tam przy odlewaniu rurek z nierdzewki albo stali Cro-Mo.

Lewa to tylna?

Prawa przednia?

Dostępny mam poliuretan o twartości 85 ShA, wszędzie jak są gotowce to wykonane są z poliuretanu o twartości 90ShA. Jak doczytałem to 100ShA to twardość betonu, a 0ShA twardość wody. 
 

53fc64cbc8a02eb7f5d145396a2d0e52.jpg
 

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...