Fala Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Że tak się nie nachalnie wtrącę bo przypadkiem znalazłem na olxie: https://www.olx.pl/oferta/subaru-forester-s-turbo-lift-2-5-cala-reduktor-lpg-brc-CID5-IDtJpS3.html#f1d38f1734 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saaver Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 W dniu 4.05.2018 o 09:02, krik napisał: Jeszcze o tym nie myślałem. Najważniejsze dla mnie, żeby nie było problemu z ustawieniem geometrii po zamontowaniu lifta. Nad tym teraz pracuję Postaram się założyć w weekend zestaw testowy do swojego auta. Pytanie, czy w SF mocowanie tylnego wahacza wzdłużnego jest takie same jak w SG? No i jak tam? Udało Ci sie przetestować projekt? Jest ok czy do poprawki? Moze zechciałbyś użyczyć odpłatnie lub nie odpłatnie rysunki/wymiary/projekt? mam gdzie i też bym chętnie popróbował coś zmątować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Ja to jestem kbc. Ale zapraszam jak by co Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Nie udało się w zeszły weekend założyć, bo nie dostałem długich śrub z drobnym zwojem do podkładek pod wahacz. Wszystkie śruby doszły. Jest plan na weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Co do obcierania to nic nie obciera, można by spróbować założyć nawet 215/80/15, ale pewnie zależy to od producenta. Zauważyłem za to że kielich sprężyny jest na różnych wysokościach spawany, najniżej wiadomo w zawiasie imprezy, nie udało mi się porównać forkiem do outbacka 1, ale outbackowy jest sporo wyżej niż w imprezieWysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 5 godzin temu, krik napisał: Nie udało się w zeszły weekend założyć, bo nie dostałem długich śrub z drobnym zwojem do podkładek pod wahacz. Wszystkie śruby doszły. Jest plan na weekend Dobre wieści 4 godziny temu, diabel_215 napisał: Co do obcierania to nic nie obciera, można by spróbować założyć nawet 215/80/15, ale pewnie zależy to od producenta. Zauważyłem za to że kielich sprężyny jest na różnych wysokościach spawany, najniżej wiadomo w zawiasie imprezy, nie udało mi się porównać forkiem do outbacka 1, ale outbackowy jest sporo wyżej niż w imprezie Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Dzięki. Zastanawiam sie czy nie dać dystansu na koło by odsunąć sie od kielicha. Docelowo chce 215/75 R 15. I taką felgę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Felga z Audi A3. Przy ET38 koło będzie już odsunięte względem fabrycznej felgi. Poza tym lekka, tania jak barszcz i ciekawie wygląda na forku [OT] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saaver Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Ja 3 cm dystanse na koła i tak wrzucam, lapiej sie prowadzi po zapierdzielaniu po szutrach. w tym tak mialem, jezdzil mega super tez byl podniesiony i na dystansach podniesiony, ale nie ja go budowalem, kupilem zrobionego i sprzedalem bo musialem dwa lata temu Teraz tego chce tak zbudowac, koniecznie rozpurki na kielichy i ja wrzucam jeszcze amory KYB złote gazowe bo robia robote. Jakby kto chcial takie czarne fele od turbo to mam komplet swiezo pomalowane. tak jak pisalem dystanse 3cm do tych felg zeby oponona o kielich nie obcierala i ja opony wrzucam te: http://allegro.pl/215-65r16-goodyear-wrangler-mt-r-nowa-nr-525-i6371045452.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredne Osaczysko Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Mam 215/65 r 16 bf ko2 i bez dystansów nie obciera ok kielich, jest jeszcze z 1cm w forku SF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Lift przód 40mm tył 50mm. Bede robił równo 50+50. Na geometrię nie zdążyłem. Na pewno mam lewy SLS do wymiany bo jest 1cm niżej niż prawy. LP też jest nizej niż PP więc czeka mnie wymiana wyklepanego zawiasu P+T. Póki co na pomiarze kątów na pewno wyjdą jakieś głupoty. Auto jedzie prosto. Podkładka pod wahacz do lekkiej rewizji. . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 A co z podkładką wyszło nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Ja już miałem pisać że nie widać liftu ale patrzyłem na foto przed. Fajnie wygląda. Czekam na relacje po geometrii Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 16 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: A co z podkładką wyszło nie tak Nic takiego. Dodatkowe blaszki muszę dać po bokach bo jednak trochę się wygina przy dokręcaniu do podwozia Pomiar od posadzki do rantu błotnika dał złe wyniki bo miałem za małe ciśnienie w obu kołach po lewej stronie. Pomierzyłem tym razem odległość od środka koła do rantu błotnika i w sumie wszystko gra: Pp 46,5Lp 46Pt 47Lt 47 Auto gotowe na pomiar geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Krik, jaki masz rozmiar opon ? Ja chciałbym założyć do swojego 225/70r 15 ateki ale z tyłu na bank będzie kontakt z kielichem. Zastanawiam się jak to upchnąć żeby nie wyglądał jak na kółkach od deskorolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Yoko Geolandar A/T 215/65/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piowoj Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 W dniu 10.05.2018 o 15:29, Fala napisał: Że tak się nie nachalnie wtrącę bo przypadkiem znalazłem na olxie: https://www.olx.pl/oferta/subaru-forester-s-turbo-lift-2-5-cala-reduktor-lpg-brc-CID5-IDtJpS3.html#f1d38f1734 Coś mi tu mocno nie pasi, turbo i z reduktorem, to jakaś rzeźba czy o czymś nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 mi osobiście BAAARDZO brak reduktora..... jak mam jakieś ostre podjazdy to sprzęgło albo się pali i śmierdzi, albo silnik gaśnie albo muszę jechać na wykręconej 1ce i wtedy to jest zdecydowanie za szybko..... poza tym nie zawsze jest miejsce na rozpęd i jak szybko puszcze sprzęgło (żeby go nie jarać ani nie zdusić silnika) to się momentalnie zagrzebuje..... oj przydał by się reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 3 godziny temu, Piowoj napisał: Coś mi tu mocno nie pasi, turbo i z reduktorem, to jakaś rzeźba czy o czymś nie wiem? Myślę że rzeźba, niekoniecznie w sensie negatywnym ale nie wiem, nie widziałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Na forum był/jest forek turbo z reduktorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saaver Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 13 godzin temu, klev napisał: mi osobiście BAAARDZO brak reduktora..... jak mam jakieś ostre podjazdy to sprzęgło albo się pali i śmierdzi, albo silnik gaśnie albo muszę jechać na wykręconej 1ce i wtedy to jest zdecydowanie za szybko..... poza tym nie zawsze jest miejsce na rozpęd i jak szybko puszcze sprzęgło (żeby go nie jarać ani nie zdusić silnika) to się momentalnie zagrzebuje..... oj przydał by się reduktor Masz wiele racji, tez w ten sposob uzywam forka proponuje dobrego spieka i przynajmnie ze sprzeglem nie bedziesz mial problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Reduktor w forku niestety nie jest dość krótki. Zdarzało się, że przy długich i stromych pojazdach pomimo reduktora brakowało mocy i albo auto zdychało albo trzeba było iść bombą (co np. na północnym Kaukazie jest mało komfortowe). Choć, patrząc na Forka SJ NA, lepszy taki reduktor niż żaden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Szukam pomysłu jak wstawić większe koła do forka żeby nie wyglądał jak deskorolka. Najbardziej ograniczają montaż dużych opon tylne kielichy. Z tyłu wejdą koła o max średnicy 65 cm . Można oddalić dystansem albo felgą z et na minusie ale wtedy szybko polecą łożyska. Zastanawiam się czy da się przespawać ten kielich. Tutaj typ tłumaczy coś jak to zrobić ale nie rozumiem o co mu chodzi. Ktoś ma jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek666 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 3 godziny temu, miki_mi2 napisał: Szukam pomysłu jak wstawić większe koła do forka żeby nie wyglądał jak deskorolka. Najbardziej ograniczają montaż dużych opon tylne kielichy. Z tyłu wejdą koła o max średnicy 65 cm . Można oddalić dystansem albo felgą z et na minusie ale wtedy szybko polecą łożyska. Zastanawiam się czy da się przespawać ten kielich. Tutaj typ tłumaczy coś jak to zrobić ale nie rozumiem o co mu chodzi. Ktoś ma jakieś pomysły ? Troszkę więcej niż 65cm, bo seryjne 205/70/15 mają 668mm, 215/65/16 też wchodzą bez modów a mają 685.9mm. Osobiście myślę o 215/75/15 ta ma 703.5mm. Szukam jakiejś szrotowej opony w tym rozmiarze aby przypasować i upewnić się, że wejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 5 godzin temu, Bobek666 napisał: Troszkę więcej niż 65cm, bo seryjne 205/70/15 mają 668mm, 215/65/16 też wchodzą bez modów a mają 685.9mm. Osobiście myślę o 215/75/15 ta ma 703.5mm. Szukam jakiejś szrotowej opony w tym rozmiarze aby przypasować i upewnić się, że wejdzie. Niby tak ale jeśli weźmiemy opony dwóch różnych producentów to na oponie będzie rozmiarr taki sam a średnica inna, często opony nie trzymają rozmiarów. Szczególnie w oponach MT od 31 cali w górę, rozmiar ten sam a różnica na średnicy to np. 5 cm. Teraz zmierzyłem moje 205/70r15 Nokian i średnica to 64 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Geometria zrobiona bez problemu. Z tyłu kąty pochylenia kół były lekko na granicy więc zastosowałem śruby regulacyjne Powerflexa. Jak widać Kąt WSZ z przodu lekko przekracza tolerancję, ale bez tragedii.Z tyłu nie ma tego problemu po zastosowaniu podkładki pod wahacz. Koło ładnie siedzi w środku nadkola. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zabiegu podwyższenia auta. Po poprawce geometrii auto jeszcze lepiej się prowadzi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się