Jump to content
nhp890

Lift kit do Forestera SF

Recommended Posts

W dniu 7.12.2019 o 14:12, krik napisał:

Świnia na spacerze. 

 

IMG_20191207_135027.jpg

Ależ ten Forek wygląda zajedwabiście! :wub::thumbup:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co powiecie o tejj śwince 2,5" w góre:)

 

 

IMG_20191029_114340.jpg

IMG_20191109_141235.jpg

IMG_20191104_070651.jpg

IMG_20191028_160310.jpg

Edited by KONSA
  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,5" jest już odważnie z punktu widzenia AWD :)

 

Pytanko - jakie chlapacze w nim zastosowałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobaczymy, chlapacze są mojej produkcji:)

dodaje zdjęcia - troche niewyraźne

20190616130832.jpg

20190616130823.jpg

Edited by KONSA

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.12.2019 o 12:09, m_dz napisał:

2,5" jest już odważnie z punktu widzenia AWD :)

 

Pytanko - jakie chlapacze w nim zastosowałeś?

Zbliża się do limitu... Bodaj max to 7,5cm (3");)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i ja się pochwalę moim. 5cm+, amortyzatory i sprężyny wzmacniane pedders -tył, przód seria, bfg at 215/75 r15

20191227_234722.jpg

  • Like 5
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Kolegów! Co myślicie o takim lifcie? Jakie ma zalety a jakie wady?

Podoba mi się w nim możliwość założenia sporo większych opon,bo oddala

kielich sprężyny od osi koła.

s565315957473954819_p3_i1_w1280.jpeg

s565315957473954819_p3_i2_w1280.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O żesz :o 

Takiego w Subaru żem nie widział.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow. A śruby mają chociaż jakaś wyższa wytrzymałość? A jak wężyk hamulcowy? On ma mocowanie do amortyzatora chyba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na oko widać ze te śruby są kute, klasa przynajmniej 10.9 więcej nie trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze uderzenie w krawężnik/dziurę i te blaszki się powyginają.

Taptane Tapatalkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie koniecznie. Grubość blaszki mocującej amor do zwrotnicy jest z trzy razy cieńsza. A tu widać że w środek między blaszki amorka wchodzi gruby profil który usztywnia całość.

Nie mniej przy ew. wypadku itp ubezpieczuciel będzie szukał dziury w całym bo to na pewno nie ma homologacji, nie wiadomo jak grube i z czego by to nie było.

Widziałem kiedyś na YT taki zestaw SUMO, chyba w Australii. A tam są bardzo restrykcyjne przepisy jeśli chodzi o takie zabawki, ciekawe czy mają na to homo.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortyzator zgiąłem, zwrotnicę też.
Wystarczyło wjechać szybko w dziurę, po zastosowaniu takiego liftu potrzeba felg z minusowym ET a takich do Subaru nie ma.
Łożyska kół od razu mówią do widzenia.

Taptane Tapatalkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, koziolek napisał:

Pierwsze uderzenie w krawężnik/dziurę i te blaszki się powyginają.

Taptane Tapatalkiem
 

Wydaje mi się,że koło w pozycji trzyma raczej wahacz. Dlatego obejmy w amorze są niezbyt grube. (a te blaszki mają ponad 6mm grubości).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia czasu przy takim lifcie i zaczyna się temat..... Dlaczego mi półosie zdychają itd... siada skrzynia wylatuje poloska...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety Forester to nie patrol na sztywnych mostach:)wszystko idzie zrobić ale za jakie pieniądze..

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.01.2020 o 22:17, Filipos napisał:

Kwestia czasu przy takim lifcie i zaczyna się temat..... Dlaczego mi półosie zdychają itd... siada skrzynia wylatuje poloska...:)

Filipos,to tylko 6cm albo 2,5 cala jak kto woli. Tyle to podobno jeszcze Forester wytrzymuje bez większego rzeźbienia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę być najmądrzejszy:) ale z mojego doświadczenia wiem że max 4,5cm później są problemy robię lifty na codzien i jeżdżą chłopaki wiem że idzie podnieść i 10cm ale zawieszenie nie wytrzyma, szczególnie półosie itd 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie 8 cm. na samym zawieszeniu i jest git.

Żadnych problemów, nawet z geometrią.

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam jakieś 5cm,:D 3cm ze sprężyn i 2 cm z podkladki i jest sopko, nawet o rozerwanych łącznikach nie słyszałem...a straszyli....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam go jest ok, warto wziąć jeszcze śruby mimosrodowe na przód 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nie miałeś seryjnie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liftu nie miałem, kupiłem na OLX plus 2 śruby na przód

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...