Jump to content
nhp890

Lift kit do Forestera SF

Recommended Posts

10 godzin temu, koziolek napisał:

Może komuś zostały dystanse do forka SG na tył, po przesiadce na męski lift?

Coś mi tyłek siada, chętnie odkupię.

Mam 3 cm...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam 3 cm...
Hej, z czego są i jaka cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polipropylen, cena na priv

W dniu 8.08.2019 o 21:40, koziolek napisał:
W dniu 8.08.2019 o 20:39, Herbert napisał:
Mam 3 cm...

Hej, z czego są i jaka cena?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka zdjęc Forka po lifcie 5 cm na seryjnym zawieszeniu

IMG_20190706_210345.jpg

IMG_20190708_132124.jpg

IMG_20190710_162603.jpg

IMG_20190706_221801.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.09.2019 o 13:31, KONSA napisał:

Kilka zdjęc Forka po lifcie 5 cm na seryjnym zawieszeniu

IMG_20190706_210345.jpg

IMG_20190708_132124.jpg

IMG_20190710_162603.jpg

IMG_20190706_221801.jpg

Co to za opona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz w swoim temacie podane kto robi - pisz do nich PW....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka zamierzam zrobić lift forka sf s turbo o ok 5 cm ale brakuje mi paru informacji

1. Jaki skok gwintu mają orginalne śruby wahaczy tylnych i  jaką mają długość.
2. Jak to w końcu z łącznikami stabilizatorów jedni mówią wywalać drudzy zostawiać ( dostałem info od czego można metalowe podpasować)
3. Jakiej grubości są mocowania dystansów ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stabilizatory wywaliłem gdyż oryginalne przy 50 mm liftu pękały co chwilę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientuje się ktoś czy dystans przedniego mocowania wahacza ten z Forestera podejdzie do legacy 3 / outbak 2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj stare wylane SLSy wymieniłem na amorki i sprężyny KYB. Dla próby założyłem moj liftkit 60mm tył i 50mm przod. Wpadły też dłuższe łączniki od imprezy. Nowym elementem układanki są dropboxy z tarnamidu gr. 27mm pod tylną belkę co pozwolilo bezpiecznie podnieść tył o dodatkowe 10mm. W planach jest założenie takich kostek pod przednią belkę ale wiąże się to z przerobieniem wydechu, węża od chłodnicy i mocowania płyty pod silnikiem. Zdjęcia auta z profilu wstawię jak będzie jasno. Stay tunedIMG_20191123_123520.jpg

IMG_20191123_140305.jpg

IMG_20191123_171334.jpg

IMG_20191123_212240.jpg

IMG_20191123_212317.jpg

IMG_20191123_212304.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatkowo bys uzyskał jeszcze 3cm na ironmanach. A jak teraz wyglada u Ciebie sprawa z półosiami? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale stracił by komfort, na Ironmenach jest twardo i skacząco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem pozytywnie zaskoczony komfortem na kybach. Myślałem że będzie bardziej twardo niż na SLS. Można zrobić lift nawet 10cm ale ograniczeniem są kąty na półosiach i na sworzniu wahacza przedniego i też późniejsze problemy z ustawieniem geometrii. Dlatego się stosuje dystanse między budę a belki przód i tył. Przy grubszych dystansach pod belkę trzeba przedłużyć kolumnę kierowniczą, przewód paliwowy, wąż od chłodnicy i chyba jedną łapę od strony grodzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ironamny i absolutnie sie nie zgadzam ze jest skacząco. Jest trochę twardziej jak na serii ale zawiecha jest bardziej spręzysta i lepiej wybiera wyboje i w sposób wyraźnie bardziej komfortowy. Takze odczucia bardzo pozytywne. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, krik napisał:

Dla próby założyłem moj liftkit 60mm tył i 50mm przod.

Wygląda absolutnie genialnie! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.11.2019 o 14:50, Magic97 napisał:

1. Jaki skok gwintu mają orginalne śruby wahaczy tylnych i  jaką mają długość.

Na anglojęzycznym forum doczytałem, że tam są śruby drobnozwojne M12x1.25. Może ktoś potwierdzić?.

 

Posiada ktoś szkic z wymiarami dystansu wahacza? Wysokość oczywiście dopasuje do reszty. Chodzi o rozstaw otworów i chyba są 2 płaszczymy na rożnych wysokościach?

Mam już założone podkładki 2cm, jadą już do mnie ironmany i przypuszczam, że bez tych podkładek się nie obejdzie.

 

Szukam też wymiarów osłony dyfra na tył.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.11.2019 o 10:27, kozik000 napisał:

Na anglojęzycznym forum doczytałem, że tam są śruby drobnozwojne M12x1.25. Może ktoś potwierdzić?.

 

Posiada ktoś szkic z wymiarami dystansu wahacza? Wysokość oczywiście dopasuje do reszty. Chodzi o rozstaw otworów i chyba są 2 płaszczymy na rożnych wysokościach?

Mam już założone podkładki 2cm, jadą już do mnie ironmany i przypuszczam, że bez tych podkładek się nie obejdzie.

 

Szukam też wymiarów osłony dyfra na tył.

Jestem właśnie po założeniu lift kitu

Dokładnie śruby to M12x1.25 o długości całkowitej 47mm.

Dystans pod wahacz posiada dwie płaszczyzny najlepiej rozstaw śrub sprawdzić kładąc się pod auto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świnia na spacerze. 

Ostatecznie odległości od środka piasty do krawędzi blotnika: przód 46.5cm, tył 49cm.

 

IMG_20191207_135027.jpg

IMG_20191207_135052.jpg

IMG_20191207_135113.jpg

IMG_20191207_135419.jpg

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kozak. Tak Forek powinien wyjeżdżać z fabryki. 

Takie same mam fele zimówki i tez na czarno :)

Edited by Pawel.wro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś trafiłem na informacje że pasują felgi z Audi A1. Mają mniejsze ET itd. ma ktoś zdjęcie forka na takich felgach? Mam na myśli SF.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, ewemarkam napisał:

Gdzieś trafiłem na informacje że pasują felgi z Audi A1. Mają mniejsze ET itd. ma ktoś zdjęcie forka na takich felgach? Mam na myśli SF.

Z audi a 3, do tego trzeba pierścienie centrujące.

IMG_20191201_112657.jpg

IMG_20191201_164243.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felgi oem z Audi a1 16" mają rozstaw 5x100. ET34 lub ET30. Fajna opcja do forka 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierścienie to najmniejszy problem. Nie chcę dystansu a chce bardziej wysunąć koła na zewnątrz. Poszukam w takim razie w okolicy.

A że alu z A3 pasują to wiem:) @Pan Dziedzic miał u Siebie a później sprzedawał.

Tylko nie dopisałem wcześniej że chodzi mi o stalowe.

 

 

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...