falente 15 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 215/65 685,9mm +21,5mm do serii Takie do Forka S-Turbo my99 przedlift bez dystansów na oryginalnej feldze Al et48 składałem na wymienionych Kayaba z tyłu było kilka mm do kielicha amortyzatora, z przodu więcej. Link to post Share on other sites
Rafaelo 652 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Szybkie pytanie (jak jest w tym wątku, to dajcie w łeb ) - pewnie nie wiecie, czy Forek i Legacy/Outback mają tak samo skonstruowane tylne wahacze? Po lifcie widzę problem "uciekającego" koła w stronę przodu... Ktoś z forum zajmuje się takimi rzeczami? PROSZĘ o pomoc... Który model Legacy masz bo inne są mocowania wahaczy wzdłużnych a od 2007 roku to już całkiem inaczej trzeba konstruować Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
Edmund 5 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 A może ma ktoś do sprzedania tylne amory ze sprężynami od SG ?Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
Dj Brabus 1116 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 20 minut temu, Rafaelo napisał: Który model Legacy masz bo inne są mocowania wahaczy wzdłużnych a od 2007 roku to już całkiem inaczej trzeba konstruować Pozdrawiam 1999 rok (model 99-03). Link to post Share on other sites
Herbert 35 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Tak to teraz wygląda... mi styka... ps płyta pod miskę od GrzegorzP jest i chwała Bogu bo ZAWSZE prześwitu brakuje Link to post Share on other sites
ozarek 140 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 4 godziny temu, Janusz Pęzik napisał: 215/65 685,9mm +21,5mm do serii do serii 16 tak, ale do serii 15 czyli 205/70 już +17,9mm Link to post Share on other sites
Janusz Pęzik 0 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 4 godziny temu, falente napisał: 215/65 685,9mm +21,5mm do serii Takie do Forka S-Turbo my99 przedlift bez dystansów na oryginalnej feldze Al et48 składałem na wymienionych Kayaba z tyłu było kilka mm do kielicha amortyzatora, z przodu więcej. 16" zakładać nie będę a na 15" 215/70 tez chyba nie, bo mam wolnossaka, więc słabo by się odpychał Jak zjeżdżę obecne opony Yokohama Geolandar AT-S, to wskoczą pewnie 205/75 kopie bfg at'ki Tymczasem muszę trochę pogrzebać z zawiasem i rudą, bo tańczy tu i ówdzie oraz luzy zaworowe i zapłon sprawdzić, bo nam złe odczucie... Link to post Share on other sites
Pan Dziedzic 3458 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 4 godziny temu, Dj Brabus napisał: 1999 rok (model 99-03). Powinienem mieć takie wahacze. Jesli tak to może uda mi sie zwymiarować mocowanie i wrzucę w wątku. Link to post Share on other sites
Herbert 35 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 miałem takie na 215/70/16" w sumie weszły - jeździły.... tylko nadkole z przodu oberwało... i to dopiero po dokładce chlapaczy (2mm - sic) 4 godziny temu, Janusz Pęzik napisał: 215/65 685,9mm +21,5mm do serii 215/70 707,4mm 215/65/16 nadal mam drogowe AT 195/80/15 Link to post Share on other sites
Adi660r 62 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 W dniu 24.04.2019 o 20:59, Janusz Pęzik napisał: A moze poszukaj opon 205/80/15 to jest dosc popularny rozmiar do samurajów/vitar dzieki czemu jest dość.dobry wybór i ceny opon, a zawsze to trochę podniesiesz auto i na dynamice nie stracisz. Co do felg to gdybyś się interesował to.te.moje 5ramienne 15stki z et25 za jakiś czas będę sprzedawał, wypiaskuje i pomaluje proszkowo, choć jeszcze nie zdecydowałem na jaki kolor. Link to post Share on other sites
Herbert 35 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 1 minutę temu, Adi660r napisał: A moze poszukaj opon 205/80/15 ja nie znalazłem... Link to post Share on other sites
Adi660r 62 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Fakt. Pomroczność jasna:) 195/80/15 Link to post Share on other sites
Janusz Pęzik 0 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 (edited) 40 minut temu, ozarek napisał: do serii 16 tak, ale do serii 15 czyli 205/70 już +17,9mm Tak, tamte porównanie było do 16" 34 minuty temu, Herbert napisał: miałem takie na 215/70/16" w sumie weszły - jeździły.... tylko nadkole z przodu oberwało... i to dopiero po dokładce chlapaczy (2mm - sic) 215/65/16 nadal mam drogowe AT 195/80/15 195/80R15 to 693mm, więc mniej niż 215/70R16 o prawie 15mm. Do SF dedykowany rozmiar katalogi oponiarskie proponują również 185/80R15, czyli 677mm, czyli kolejne prawie 15mm mniej, hmmm. 31 minut temu, Adi660r napisał: Co do felg to gdybyś się interesował to.te.moje 5ramienne 15stki z et25 za jakiś czas będę sprzedawał, wypiaskuje i pomaluje proszkowo, choć jeszcze nie zdecydowałem na jaki kolor. Oczywiście, że maluj na kolor złoty Edited April 25, 2019 by Janusz Pęzik Link to post Share on other sites
Rafaelo 652 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 1999 rok (model 99-03). Nie mam dostępności do wahaczy aby zrobić chyba ze Jak pisał PanDziedzic i znajdzie takie wahacze z mocowaniem to będzie można wykonać Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Link to post Share on other sites
Pan Dziedzic 3458 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Chyba będzie ciężko zrobić dystans na odległość Link to post Share on other sites
Janusz Pęzik 0 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 No i okazało się... większość tulei z tylu do wymiany, bo mają mniejsze lub większe luzy. I tu pytanie: zmieniać wszystkie tuleje na oem czy zakładać poliuretanowe? Wady? Zalety? Link to post Share on other sites
Adi660r 62 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Poliuretan ma różne stopnie twardości. Ja bym brał delikatnie sztywniejsze niż Ori seria. Nie znam stosunku cenowego poli vs ori bo ten temat jeszcze przede mną. Link to post Share on other sites
Rafaelo 652 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Chyba będzie ciężko zrobić dystans na odległość To mam takie mocowanie od 2006 roku jest prawie takie samo różni się tym ze ma mocowanie dodatkowe do wahacza a tak to wyglada podobnie Jak coś to zapraszam mogę wykonać podkładkę pod wahacz. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
Pan Dziedzic 3458 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 No i elegancko. Link to post Share on other sites
Janusz Pęzik 0 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 10 godzin temu, Adi660r napisał: Poliuretan ma różne stopnie twardości. Ja bym brał delikatnie sztywniejsze niż Ori seria. Nie znam stosunku cenowego poli vs ori bo ten temat jeszcze przede mną. No przede mną też... Poliuretan jest jakiś żółty, czerwony, fioletowy itp, ale które są które to nie wiem (różnica napewno jakaś jest). Cena za zestaw poli od około... 1000-1500zł za zestaw p+t (bez łączników i gum stabilizatora). Cena za zestaw gumowych tył (12 tulejek + 2 śruby długie + 2 komplety mimośrodowe + 2 łączniki + 2 gumy stabilizatora) to około 880zł. Trwałość - podobno kolosalna różnica na korzyść poli. Ale czy poli nie skrzypią i trzeszczą zimową porą??? Link to post Share on other sites
ozarek 140 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 12 minut temu, Janusz Pęzik napisał: Poliuretan jest jakiś żółty, czerwony, fioletowy itp, ale które są które to nie wiem (różnica napewno jakaś jest). kolory się chyba różnią między producentami, trzeba patrzeć na twardość ShA - guma ma ok 60 ShA Link to post Share on other sites
Herbert 35 Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 12 godzin temu, Janusz Pęzik napisał: Poliuretan jest jakiś żółty, czerwony, fioletowy itp, ale które są które to nie wiem (różnica napewno jakaś jest). Czerwony na co dzień, żółty - twardszy wyczyn, ale o fioletowym to pierwsze słyszę... strongflex to robi... Link to post Share on other sites
Janusz Pęzik 0 Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 (edited) 7 godzin temu, Herbert napisał: Czerwony na co dzień, żółty - twardszy wyczyn, ale o fioletowym to pierwsze słyszę... strongflex to robi... Tak, fioletowy to strongflex. Przeczytałem trochę o tych poli, podagałem z kilkoma osobami i refleksja: poli tylko na tor albo offroad, poza tym ich trwalosc jest różna. Komplet dobrych poli na tył to koszt tyle co wahacze i gumy... hmmm biorę gumowe tuleje, pewnie febest 800zł z lacznikami lub ori 750zł bez łączników i te kupię metalowe. Łączniki tył alu ktoś użytkował z Was? Zawsze zakładałem plastiki. Edited April 27, 2019 by Janusz Pęzik Link to post Share on other sites
ozarek 140 Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 właśnie jak się spisuje ten febest w subaru? Muszę wymienić tuleje w przednim wahaczu w SF, a na necie raczej nieciekawe opinie mają... Link to post Share on other sites
Bobek666 52 Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 6 godzin temu, ozarek napisał: właśnie jak się spisuje ten febest w subaru? Muszę wymienić tuleje w przednim wahaczu w SF, a na necie raczej nieciekawe opinie mają... Ja właśnie w przednim wahaczu założyłem febesty, wyglądają okej. Poprawiło się prowadzenie. Zobaczymy jak będzie z trwałością. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now