Janusz Pęzik Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 (edytowane) 9 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Dystansów przy tych felgach nie trzeba, można dać pierścień centrujący by zniwelować milimetrowy luz na piascie. Piszesz o feldze a3 et38 i oponie w którym rozmiarze? Ewentualnie może zostawię felgi ori et48 subarowe i założę opony 195/80r15 Edytowane 3 Grudnia 2020 przez Janusz Pęzik Wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Felgi z audi mają otwór na piastę 57,1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 50 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Dystansów przy tych felgach nie trzeba, można dać pierścień centrujący by zniwelować milimetrowy luz na piascie. Jak już tak się czepiamy to jeszcze nakrętki pod gniazdo kultowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 36 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Felgi z audi mają otwór na piastę 57,1. Chodziło mi bardziej do którego rozmiaru opon przy założonej feldze 15" z a3 nie trzeba dystansów poszerzających zakładać? 215/75, 205/75 czy może 195/80 Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 W dniu 3.12.2020 o 21:51, krik napisał: Jakby Pan nie wiedział jest to bardzo popularny "mod" u naszych zagramanicznych kolegów zza wielkiej wody. Oczywiście mówimy o autach z liftem przeznaczonych na bezdroża a nie na bulwar. Pozdrawiam dalej nie ma to sensu; jedyne co dostaniesz to minimalnie większy wykrzyż za cenę dużo gorszego prowadzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Pytałem kilku osób i różne zdanie... Czy założenie 60mm liftu do SF n/a nie wymaga dodatkowych prac poza geometrią? Chodzi mi o przewody hamulcowe, półosie itp itd??? Co Wy na to? Pzdr Edytowane 8 Grudnia 2020 przez Janusz Pęzik Brak modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Półosie przednie mogą mieć już ciężko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 (edytowane) Ruscy bracia mają na to patent. Troszkę więcej pracy niż przy naszych podkładkowych liftach, ale zasada ta sama i półosie nie są wysilone. Wkładają 8cm pod poduszki amortyzatorów z odsadzeniem, dodatkowo pod sanki chyba 4cm, pod mocowanie skrzyni też coś dają, wzdłużne wahacze z jakiegoś nissana (dłuższe żeby kompensowały uciekanie tylnego koła do przodu). Fajne patenty w ogóle mają. Jak przywrócę Forka do żywych, to zajmę się chyba wymianą moich 4cm na ich 8 plus wypróbuję blokadę tylnego dyferencjału również od naszych ruskich braci (KMZ). Edytowane 9 Grudnia 2020 przez rademenez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Ja mogę kupić używany roczny lift 60mm (producent na K...) za kilka stówek, ale wolałbym bezpiecznie 50mm włożyć.... Jest dylemat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 To body lift, spoko żeby większe koło wrzucić i zyskać trochę kątów, ale od ziemi do dyfra czy do miski nadal masz tyle samo. Zastanawiałem się ale 24 cm do płyty i że 30 do dyfra jest na razie wystarczające. Co ciekawe, i nie wiem co zrobiłem nie tak, mam sprężyny +3 i podkładki +3 a koniec końców podkładka pod wahacz wzdłużny nie była potrzebna.Jak byś był zainteresowany blokada to pisz, możemy kupić 2 i podzielić się przesyłkąWysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 26 minut temu, coocer napisał: To body lift, spoko żeby większe koło wrzucić i zyskać trochę kątów, ale od ziemi do dyfra czy do miski nadal masz tyle samo. Jak założysz większe koło to od ziemi do dyfra też się zwiększy. O tyle, o ile zwiększyłeś promień koła. Niedużo, ale zwiększasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Dokładnie jak wyżej napisał @skwaro, ja po zmianie na ATeki 215/75/15 podniosłem auto o 2 cm, koła od serii są większe na średnicy o 4 cm, tak więc całe podwozie się podniosło dzięki czemu prześwit się zwiększył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 1 godzinę temu, koziolek napisał: Dokładnie jak wyżej napisał @skwaro, ja po zmianie na ATeki 215/75/15 podniosłem auto o 2 cm, koła od serii są większe na średnicy o 4 cm, tak więc całe podwozie się podniosło dzięki czemu prześwit się zwiększył. Założone dystanse 25mm na piasty czy też dodatkowo inna felga dobrych 215/75r15, że nie szoruje po mcpersonie i nadkolach wewnętrznych? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 1 minutę temu, Janusz Pęzik napisał: Założone dystanse 25mm na piasty czy też dodatkowo inna felga dobrych 215/75r15, że nie szoruje po mcpersonie i nadkolach wewnętrznych? Pzdr Felga ET 48 + dystans 20mm, i tak ociera o nadkole przy progu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 2 godziny temu, koziolek napisał: Felga ET 48 + dystans 20mm, i tak ociera o nadkole przy progu. Czyli jednak i dystans 25mm i felga z ET38 mi potrzebna będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Czyli jednak i dystans 25mm i felga z ET38 mi potrzebna będzie Oj, nie wiem czy nie wyjdzie za błotnik.Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 (edytowane) 6 godzin temu, koziolek napisał: Oj, nie wiem czy nie wyjdzie za błotnik. Taptane Tapatalkiem Wg wstępnych wyliczeń ( uwzględniając lift, dystanse 25mm et38 felgi 6J ) to będzie szerzej o 3.55cm-4.15cm, czyli koło bliżej rabatu blotnika niż w serii, ale nadal w nadkolu około 15mm Ps. Nie pytajcie jak to wyliczałem Edytowane 10 Grudnia 2020 przez Janusz Pęzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Może to Wam coś pomoże?https://www.willtheyfit.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 12 godzin temu, Janusz Pęzik napisał: ( uwzględniając lift, dystanse 25mm et38 felgi 6J ) to będzie szerzej o 3.55cm-4.15cm, Będzie dokładnie szerzej o 35mm na stronę, czyli tak jakbyś miał felgę z ET 18. Jeśli opona będzie szeroka np.215/70-75/15 z agresywnym bieżnikiem, a lift nie będzie wystarczająco wysoki, to opona będzie drzeć. 3,5 cm to sporo, ale to zawsze możesz korygować dystansami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmat Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 Witam, Pytanie do wszystkich zliftowanych użytkowników. Czy ktoś miał tak, że po zliftowaniu o kilka centymetrów (ja podniosłem o 4,5 cm) coś komuś pukało przy prędkościach od 80 w górę przy dodawaniu gazu? Pierwsze co to zastanawiam się, że bieżnie w przegubach teraz pracują w innych pozycjach i może coś im tam nie pasuje, ale nie wiem czy dobrze to sobie tłumaczę, a z resztą to u każdego by był chyba ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, matmat napisał: Witam, Pytanie do wszystkich zliftowanych użytkowników. Czy ktoś miał tak, że po zliftowaniu o kilka centymetrów (ja podniosłem o 4,5 cm) coś komuś pukało przy prędkościach od 80 w górę przy dodawaniu gazu? Pierwsze co to zastanawiam się, że bieżnie w przegubach teraz pracują w innych pozycjach i może coś im tam nie pasuje, ale nie wiem czy dobrze to sobie tłumaczę, a z resztą to u każdego by był chyba ten problem. zerknij stabilizator - mi po delikatnym podniesieniu inaczej się "ułożył" i wydech stukał i staba. Ewentualnie zerknij podpore wału czy nie ma duzego luzu (powyzej 0,5mm to juz duzy) Edytowane 11 Grudnia 2020 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmat Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 @klev Łączniki stab są dłuższe i patrzyłem już, nie wadzi. Podpora wału nie zmieniła swojego ułożenia po podniesieniu. A problem się pojawił dokładnie po podniesieniu. No i jest to cykliczne pukanie w rytmie, a nie przypadkowe uderzenia wydechu czy coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 5 godzin temu, koziolek napisał: Będzie dokładnie szerzej o 35mm na stronę, czyli tak jakbyś miał felgę z ET 18. Jeśli opona będzie szeroka np.215/70-75/15 z agresywnym bieżnikiem, a lift nie będzie wystarczająco wysoki, to opona będzie drzeć. 3,5 cm to sporo, ale to zawsze możesz korygować dystansami. Równo o 35mm szerzej byłoby gdyby nie podnosić liftem, a tak to trochę pójdzie koło "wgłąb" nadkoli... Czyli może lepiej podkładki 60mm zarzucić niż 50mm Ale wciąż się obawiam tych 10mm więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipos Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 Tutaj raczej nie ma się co wstydzić za jakość spawów. Może ktoś potrzebuje dystanse z przesunięciem kąta lub bez:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2020 Ja poluję na formatki. Forek w ciągłych rozjazdach i nie mam kiedy pomierzyć. Jak można to ładnie się uśmiecham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się