Mateusz Padarewski Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Witam Byłem (po znajomości) na hamowni uczelnianej (UP Lublin) i dostałem dziwny wykres, i zastanawiam się gdzie leży problem. Były dwa pomiary ale nic takiego nie czuć w czasie jazdy. jest to silnik EJ205 z forestera s-turbo (170KM) Miało być 170KM przy 5600obr/min wyszło 150KM przy 6200obr/min miało być 240Nm przy 3200obr/min wyszło 230Mn (na piku) przy 2400obr/min Co może powodować taki kształt wykresu w przedziale 2000-2500obr/min. sprawdzałem szczelność układu dolotowego (wodą mydlana) ale nic nie znalazłem. PS. silnik przed SWAP'ep się dławił przy tych obr ale po wymianie przepływomierza, kabli WN i świec problem miną (albo zmniejszył?? a każdym razie nie czuć w czasie jazdy). Edytowane 25 Marca 2016 przez maticx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się