Skocz do zawartości

Dziwny wykres z hamowni, gdzie problem


Mateusz Padarewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Byłem (po znajomości) na hamowni uczelnianej (UP Lublin) i dostałem dziwny wykres, i zastanawiam się gdzie leży problem.

post-21536-0-01071700-1458926667_thumb.jpg

 

Były dwa pomiary ale nic takiego nie czuć w czasie jazdy. 

jest to silnik EJ205 z forestera s-turbo (170KM)

Miało być 170KM przy 5600obr/min wyszło 150KM przy 6200obr/min

miało być 240Nm przy 3200obr/min wyszło 230Mn (na piku) przy 2400obr/min

 

Co może powodować taki kształt wykresu w przedziale 2000-2500obr/min.

sprawdzałem szczelność układu dolotowego (wodą mydlana) ale nic nie znalazłem.

 

PS. silnik przed SWAP'ep się dławił przy tych obr ale po wymianie przepływomierza, kabli WN i świec problem miną (albo zmniejszył?? a każdym razie nie czuć w czasie jazdy).

Edytowane przez maticx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...