Mateusz Padarewski Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 (edited) Witam Byłem (po znajomości) na hamowni uczelnianej (UP Lublin) i dostałem dziwny wykres, i zastanawiam się gdzie leży problem. Były dwa pomiary ale nic takiego nie czuć w czasie jazdy. jest to silnik EJ205 z forestera s-turbo (170KM) Miało być 170KM przy 5600obr/min wyszło 150KM przy 6200obr/min miało być 240Nm przy 3200obr/min wyszło 230Mn (na piku) przy 2400obr/min Co może powodować taki kształt wykresu w przedziale 2000-2500obr/min. sprawdzałem szczelność układu dolotowego (wodą mydlana) ale nic nie znalazłem. PS. silnik przed SWAP'ep się dławił przy tych obr ale po wymianie przepływomierza, kabli WN i świec problem miną (albo zmniejszył?? a każdym razie nie czuć w czasie jazdy). Edited March 25, 2016 by maticx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now