Jump to content

Dziwny wykres z hamowni, gdzie problem


Mateusz Padarewski

Recommended Posts

Witam 

Byłem (po znajomości) na hamowni uczelnianej (UP Lublin) i dostałem dziwny wykres, i zastanawiam się gdzie leży problem.

post-21536-0-01071700-1458926667_thumb.jpg

 

Były dwa pomiary ale nic takiego nie czuć w czasie jazdy. 

jest to silnik EJ205 z forestera s-turbo (170KM)

Miało być 170KM przy 5600obr/min wyszło 150KM przy 6200obr/min

miało być 240Nm przy 3200obr/min wyszło 230Mn (na piku) przy 2400obr/min

 

Co może powodować taki kształt wykresu w przedziale 2000-2500obr/min.

sprawdzałem szczelność układu dolotowego (wodą mydlana) ale nic nie znalazłem.

 

PS. silnik przed SWAP'ep się dławił przy tych obr ale po wymianie przepływomierza, kabli WN i świec problem miną (albo zmniejszył?? a każdym razie nie czuć w czasie jazdy).

Edited by maticx
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...