Skocz do zawartości

Czy to Pompa Wspomagania? Forester AT MY 06


diamond

Rekomendowane odpowiedzi

Subarowicze 

 

 

W moim Foresterze MY 06 AT,  po raz kolejny na niedużej prędkości, pojazd przy skręcaniu w prawo zgasł. Przy skręceniu na postoju  kierownicą w prawo do oporu słychać jęczącą pompę.  Po wstępnych oględzinach mechanika, stwierdził że na 80 % to jest pompa. Natomiast zastanawia mnie fakt, czy rzeczywiście uszkodzona pompa może mieć wpływ na zgaśnięcie silnika podczas jazdy? 

Może mieliście już podobne przypadki, lub macie jakieś doświadczenia w tej materii ? Z góry dziękuję za informacje.

 

Pozdrawiam 

 

diamond

 

 

 

PS; Przejrzałem inne wątki i być może nie dokopałem się do tych, które opisywały wcześniej ten problem.

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy.

Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy.

Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek.

W lewą stronę nie wydaje żadnych dźwięków, problem jest tylko przy skręcie w prawo, i zaczyna się jęk i spadają delikatnie obroty.  A może za bardzo jest napięty pasek ? Na forach innych marek spotkałem się z taką sytuacją że pompa kończąc swój żywot może obciążać motor. Tym bardziej że pompy z ogólnych informacji tez powinny przechodzić przeglądy, a podejrzewam że od początku nie było przy niej nic robione. Dzięki za informacje, może jeszcze ktoś coś wrzuci.

 

 

Pozdrawiam

Pompa przy skręcie w lewą stronę tez już daje znać. Zastanawia mnie co jest powodem że auto gaśnie podczas jazdy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy.

Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek.

W lewą stronę nie wydaje żadnych dźwięków, problem jest tylko przy skręcie w prawo, i zaczyna się jęk i spadają delikatnie obroty. A może za bardzo jest napięty pasek ? Na forach innych marek spotkałem się z taką sytuacją że pompa kończąc swój żywot może obciążać motor. Tym bardziej że pompy z ogólnych informacji tez powinny przechodzić przeglądy, a podejrzewam że od początku nie było przy niej nic robione. Dzięki za informacje, może jeszcze ktoś coś wrzuci.

 

 

Pozdrawiam

 

Pompa przy skręcie w lewą stronę tez już daje znać. Zastanawia mnie co jest powodem że auto gaśnie podczas jazdy ?

Moze byc wszystko. Zacznij od podłączenia pod komputer i abaliza błędów

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy.

Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek.

W lewą stronę nie wydaje żadnych dźwięków, problem jest tylko przy skręcie w prawo, i zaczyna się jęk i spadają delikatnie obroty. A może za bardzo jest napięty pasek ? Na forach innych marek spotkałem się z taką sytuacją że pompa kończąc swój żywot może obciążać motor. Tym bardziej że pompy z ogólnych informacji tez powinny przechodzić przeglądy, a podejrzewam że od początku nie było przy niej nic robione. Dzięki za informacje, może jeszcze ktoś coś wrzuci.

 

 

Pozdrawiam

 

Pompa przy skręcie w lewą stronę tez już daje znać. Zastanawia mnie co jest powodem że auto gaśnie podczas jazdy ?

Moze byc wszystko. Zacznij od podłączenia pod komputer i abaliza błędów

 

Wysłane z mojego Honor 7.

 

Byłem dzisiaj w ASO. Komputer nic nie pokazał, pompa niby ok ... Nie wiem sam... Może olej wspomagania trzeba wymienić? Choć w zeszłym roku był wymieniony..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie czepiasz się pompy nagrac ci moją? Robi blllyyy tak ma byc

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Mam zaufanie do mechanika który wczoraj zaglądał do Forestera. Natomiast zastanawia mnie dlaczego pojazd zgasł przy skręcaniu i dohamowaniu? A zracji tego że jest to automat to jest to procedura ponownego uruchomienia....

I co tu robić dalej ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo w Forku S-turbo. Na zimnym silniku nie ma siły. Przy pierwszym zakręcie, dopóki wskazówka temperatury płynu się nie ruszy auto gaśnie. Po ponownym odpaleniu czasem miga POWER. Po ponownym wyłączeniu silnika i odpaleniu (z lekkim bólem) problem ustaje i auto działa bez zarzutu. Myślałem że to zawory bo mam lpg, ale ponoć przy zaworach po nagrzaniu czuć spadek mocy a tu na odwrót. Po świętach podjadę na komputer gdzieś to dam znać co wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...