diamond Posted March 23, 2016 Share Posted March 23, 2016 (edited) Subarowicze W moim Foresterze MY 06 AT, po raz kolejny na niedużej prędkości, pojazd przy skręcaniu w prawo zgasł. Przy skręceniu na postoju kierownicą w prawo do oporu słychać jęczącą pompę. Po wstępnych oględzinach mechanika, stwierdził że na 80 % to jest pompa. Natomiast zastanawia mnie fakt, czy rzeczywiście uszkodzona pompa może mieć wpływ na zgaśnięcie silnika podczas jazdy? Może mieliście już podobne przypadki, lub macie jakieś doświadczenia w tej materii ? Z góry dziękuję za informacje. Pozdrawiam diamond PS; Przejrzałem inne wątki i być może nie dokopałem się do tych, które opisywały wcześniej ten problem. Edited March 25, 2016 by diamond Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted March 23, 2016 Share Posted March 23, 2016 Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy. Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy. Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek. W lewą stronę nie wydaje żadnych dźwięków, problem jest tylko przy skręcie w prawo, i zaczyna się jęk i spadają delikatnie obroty. A może za bardzo jest napięty pasek ? Na forach innych marek spotkałem się z taką sytuacją że pompa kończąc swój żywot może obciążać motor. Tym bardziej że pompy z ogólnych informacji tez powinny przechodzić przeglądy, a podejrzewam że od początku nie było przy niej nic robione. Dzięki za informacje, może jeszcze ktoś coś wrzuci. Pozdrawiam Pompa przy skręcie w lewą stronę tez już daje znać. Zastanawia mnie co jest powodem że auto gaśnie podczas jazdy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy. Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek. W lewą stronę nie wydaje żadnych dźwięków, problem jest tylko przy skręcie w prawo, i zaczyna się jęk i spadają delikatnie obroty. A może za bardzo jest napięty pasek ? Na forach innych marek spotkałem się z taką sytuacją że pompa kończąc swój żywot może obciążać motor. Tym bardziej że pompy z ogólnych informacji tez powinny przechodzić przeglądy, a podejrzewam że od początku nie było przy niej nic robione. Dzięki za informacje, może jeszcze ktoś coś wrzuci. Pozdrawiam Pompa przy skręcie w lewą stronę tez już daje znać. Zastanawia mnie co jest powodem że auto gaśnie podczas jazdy ? Moze byc wszystko. Zacznij od podłączenia pod komputer i abaliza błędów Wysłane z mojego Honor 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Pompa przy maksymalnym skrecie musi wyć. Jesli na postoju nie zgasi silnika to tymbardziej podczas jazdy. Jak zachowuje się pompa podczas skretu w lewo, tak samo? Jesli pompa bd stawiac opór to zacznie ślizgać się pasek. W lewą stronę nie wydaje żadnych dźwięków, problem jest tylko przy skręcie w prawo, i zaczyna się jęk i spadają delikatnie obroty. A może za bardzo jest napięty pasek ? Na forach innych marek spotkałem się z taką sytuacją że pompa kończąc swój żywot może obciążać motor. Tym bardziej że pompy z ogólnych informacji tez powinny przechodzić przeglądy, a podejrzewam że od początku nie było przy niej nic robione. Dzięki za informacje, może jeszcze ktoś coś wrzuci. Pozdrawiam Pompa przy skręcie w lewą stronę tez już daje znać. Zastanawia mnie co jest powodem że auto gaśnie podczas jazdy ? Moze byc wszystko. Zacznij od podłączenia pod komputer i abaliza błędów Wysłane z mojego Honor 7. Byłem dzisiaj w ASO. Komputer nic nie pokazał, pompa niby ok ... Nie wiem sam... Może olej wspomagania trzeba wymienić? Choć w zeszłym roku był wymieniony.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Wedlug mnie czepiasz się pompy nagrac ci moją? Robi blllyyy tak ma byc Wysłane z mojego Honor 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Wedlug mnie czepiasz się pompy nagrac ci moją? Robi blllyyy tak ma byc Wysłane z mojego Honor 7. Mam zaufanie do mechanika który wczoraj zaglądał do Forestera. Natomiast zastanawia mnie dlaczego pojazd zgasł przy skręcaniu i dohamowaniu? A zracji tego że jest to automat to jest to procedura ponownego uruchomienia.... I co tu robić dalej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRYSZTAŁ Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Mam to samo w Forku S-turbo. Na zimnym silniku nie ma siły. Przy pierwszym zakręcie, dopóki wskazówka temperatury płynu się nie ruszy auto gaśnie. Po ponownym odpaleniu czasem miga POWER. Po ponownym wyłączeniu silnika i odpaleniu (z lekkim bólem) problem ustaje i auto działa bez zarzutu. Myślałem że to zawory bo mam lpg, ale ponoć przy zaworach po nagrzaniu czuć spadek mocy a tu na odwrót. Po świętach podjadę na komputer gdzieś to dam znać co wyszło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 U mnie nie ma problemu z odpaleniem . tylko czasem silnik gaśnie a wszystko działa jak należy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now