Skocz do zawartości

głośne stukotanie


luka10003

Rekomendowane odpowiedzi

witam! Pacjent to forester 2.0 125  problem zaczął się wczoraj w nocy,krótki postój na parkingu na odpalonym silniku i nagle słychać głośne chrobotanie w okolicach lewej głowicy przypomina to prace silnika bez oleju albo jak by zawory stukały...wróciłem tak do domu (150km), Foryś zbierał się jak zawsze,nie zauważyłem żadnego spadku mocy czy jakiejś innej anomali. to chrobotanie ustaje powyżej 2tys obr/min

moje pytanie co to może być waszym zdaniem?może ktoś to przerabiał?

i proszę o jakieś namiary na dobrego mechanika z okolic Garwolina/Warszawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w gazie...

Atomek obrócona panewka hałasuje cały czas,wraz ze wzrostem obrotów hałas by się nasilał a nie znikał...po za tym ciśnienie oleju dało by o sobie znać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możemy zgadywać ... Ale ja stawiam na obrócona panewkę.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

U mnie był podobny dźwięk jak panewkę/ki obróciło i czort wie co jeszcze. Olej do weryfikacji- ilość na bagnecie i kolor po odkręceniu korka w misce.. Na wolnych obrotach był dziwny dźwięk który na wyższych obrotach ustawał, aż..................

tak w gazie...

Atomek obrócona panewka hałasuje cały czas,wraz ze wzrostem obrotów hałas by się nasilał a nie znikał...po za tym ciśnienie oleju dało by o sobie znać...

@luka10003 też tak myślałem.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie znam przypadek panewek gdzie na początku było ja słychać np od 2000 do 3500 obr. im i tak przez kilka tys. Późnej nagle stukot w pełnym zakresie ale wiecie diagnoza przez internet to wróżenie ze szklanej kuli. Mam nadzieje ze autor wątku po diagnozie podzieli się z nami informacja.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za ASO ostatnia wymiana rozrządu była robiona w ASO...dzisiaj dostałem się do rozrządu a tam napinacz paska rozrządu sobie lata jak chce...gwintu w głowicy brak (albo przeciągneli gwint albo nie dokręcili) i czeka mnie wymiana głowicy albo rozwiercanie i gwintowanie pod mocowanie napinacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za ASO ostatnia wymiana rozrządu była robiona w ASO...dzisiaj dostałem się do rozrządu a tam napinacz paska rozrządu sobie lata jak chce...gwintu w głowicy brak (albo przeciągneli gwint albo nie dokręcili) i czeka mnie wymiana głowicy albo rozwiercanie i gwintowanie pod mocowanie napinacza...

Ładne rzeczy. Zgłaszałeś im ? Jest coś takiego jak rękojmia !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...