Skocz do zawartości

Brak mocy, problemy z wyższymi obrotami - turbo ładuje


sc00by

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poi dłuższym okresie bezproblemowego użytkowania od jakiegoś czasu zauważyłem że w mojej imprezce brakuje mocy. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda OK, jednak zauważyłem że nie mogę auta wkręcić na wyższe obroty a więc jadąc spokojnie np na trzecim biegu wciskam gaz i od 3k zaczyna ładować tyle ile powinno, jednak mimo tego gaz wciśnięty a ja nie mogę go wkręcić więcej niż 4.2k, do tego po chwilowym przyroście mocy zatrzymuje się w miejscu i nic. Pamiętam jak było OK, kiedy wciskałem gaz to wskaźnik od obrotów w sekundzie znajdował się na 5,5k bez problemów, moc była bardzo wyraźnie odczuwalna. Dzisiaj robiłem test na autostradzie, niestety bez większych zmian. A więc auto się rozpędza jak najbardziej ale bardzo wolno mimo tego że turbo ładnie gwiżdże auto zbiera się mega powoli i nie mam opcji wkręcić więcej niż te 4.2k. Czy to jakieś znaki że turbina padła ??? Dodam że wszystko oryginalne, a więc żadnych układów wydechowych, bov, czy inne modyfikacje, żadnych błędów, poprostu działało i nagle coś nie działa...

 

Dzięki

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny czy ten model nie ma jakiegos trybu awaryjnego ale chyba nie chociarz tak to wyglada,kolejne prawdopodobna przyczyna pompa,a najlepiej mechanik ktury ogarnia subaru mniej nerwow wymienionych czesci bez potrzeby,sprawdz cisnienie pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Poi dłuższym okresie bezproblemowego użytkowania od jakiegoś czasu zauważyłem że w mojej imprezce brakuje mocy. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda OK, jednak zauważyłem że nie mogę auta wkręcić na wyższe obroty a więc jadąc spokojnie np na trzecim biegu wciskam gaz i od 3k zaczyna ładować tyle ile powinno, jednak mimo tego gaz wciśnięty a ja nie mogę go wkręcić więcej niż 4.2k, do tego po chwilowym przyroście mocy zatrzymuje się w miejscu i nic. Pamiętam jak było OK, kiedy wciskałem gaz to wskaźnik od obrotów w sekundzie znajdował się na 5,5k bez problemów, moc była bardzo wyraźnie odczuwalna. Dzisiaj robiłem test na autostradzie, niestety bez większych zmian. A więc auto się rozpędza jak najbardziej ale bardzo wolno mimo tego że turbo ładnie gwiżdże auto zbiera się mega powoli i nie mam opcji wkręcić więcej niż te 4.2k. Czy to jakieś znaki że turbina padła ??? Dodam że wszystko oryginalne, a więc żadnych układów wydechowych, bov, czy inne modyfikacje, żadnych błędów, poprostu działało i nagle coś nie działa...

 

Dzięki

 

Pozdro

 

Zbyt ogólnie (mało technicznie) napisane - na tej podstawie nie da się nic podpowiedzieć, może poza - jedź do mechanika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wpadłem na podobny pomysł, niestety nie jestem mechanikiem więc napisałem jak wygląda sytuacja od strony użytkownika :)  No nic może uda mi sie znaleźć kogoś ogarniętego to się wybiorę.

@namiot tryb awaryjny jest ale jak mi się kiedyś włączyło to przede wszystkim spada ładowanie do 0.4 Bar a u mnie ładuje full, pompa jest jakimś tropem...

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Dnia 22.03.2016 o 02:59, AceofSpades napisał:

Kat zapchany?

Miałeś taką przypadłość? Może coś wiesz jak sobie z tym radzić poza wymianą lub wyrzuceniem kata (to ostatnie chyba wymaga remapu?). U mnie prawdopodobnie może być ten problem i chciałbym chociaż częściowo temu zaradzić bo nie zdążę porządnie naprawić przed wyjazdem na urlop.

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...