sc00by Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Witam Poi dłuższym okresie bezproblemowego użytkowania od jakiegoś czasu zauważyłem że w mojej imprezce brakuje mocy. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda OK, jednak zauważyłem że nie mogę auta wkręcić na wyższe obroty a więc jadąc spokojnie np na trzecim biegu wciskam gaz i od 3k zaczyna ładować tyle ile powinno, jednak mimo tego gaz wciśnięty a ja nie mogę go wkręcić więcej niż 4.2k, do tego po chwilowym przyroście mocy zatrzymuje się w miejscu i nic. Pamiętam jak było OK, kiedy wciskałem gaz to wskaźnik od obrotów w sekundzie znajdował się na 5,5k bez problemów, moc była bardzo wyraźnie odczuwalna. Dzisiaj robiłem test na autostradzie, niestety bez większych zmian. A więc auto się rozpędza jak najbardziej ale bardzo wolno mimo tego że turbo ładnie gwiżdże auto zbiera się mega powoli i nie mam opcji wkręcić więcej niż te 4.2k. Czy to jakieś znaki że turbina padła ??? Dodam że wszystko oryginalne, a więc żadnych układów wydechowych, bov, czy inne modyfikacje, żadnych błędów, poprostu działało i nagle coś nie działa... Dzięki Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Nie jestem pewny czy ten model nie ma jakiegos trybu awaryjnego ale chyba nie chociarz tak to wyglada,kolejne prawdopodobna przyczyna pompa,a najlepiej mechanik ktury ogarnia subaru mniej nerwow wymienionych czesci bez potrzeby,sprawdz cisnienie pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Witam Poi dłuższym okresie bezproblemowego użytkowania od jakiegoś czasu zauważyłem że w mojej imprezce brakuje mocy. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda OK, jednak zauważyłem że nie mogę auta wkręcić na wyższe obroty a więc jadąc spokojnie np na trzecim biegu wciskam gaz i od 3k zaczyna ładować tyle ile powinno, jednak mimo tego gaz wciśnięty a ja nie mogę go wkręcić więcej niż 4.2k, do tego po chwilowym przyroście mocy zatrzymuje się w miejscu i nic. Pamiętam jak było OK, kiedy wciskałem gaz to wskaźnik od obrotów w sekundzie znajdował się na 5,5k bez problemów, moc była bardzo wyraźnie odczuwalna. Dzisiaj robiłem test na autostradzie, niestety bez większych zmian. A więc auto się rozpędza jak najbardziej ale bardzo wolno mimo tego że turbo ładnie gwiżdże auto zbiera się mega powoli i nie mam opcji wkręcić więcej niż te 4.2k. Czy to jakieś znaki że turbina padła ??? Dodam że wszystko oryginalne, a więc żadnych układów wydechowych, bov, czy inne modyfikacje, żadnych błędów, poprostu działało i nagle coś nie działa... Dzięki Pozdro Zbyt ogólnie (mało technicznie) napisane - na tej podstawie nie da się nic podpowiedzieć, może poza - jedź do mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Też wpadłem na podobny pomysł, niestety nie jestem mechanikiem więc napisałem jak wygląda sytuacja od strony użytkownika No nic może uda mi sie znaleźć kogoś ogarniętego to się wybiorę. @namiot tryb awaryjny jest ale jak mi się kiedyś włączyło to przede wszystkim spada ładowanie do 0.4 Bar a u mnie ładuje full, pompa jest jakimś tropem... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Co się dzieje z korektami, sondą - jakie wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 pewnie musiał bym jakieś logi zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AceofSpades Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Kat zapchany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Dnia 22.03.2016 o 02:59, AceofSpades napisał: Kat zapchany? Miałeś taką przypadłość? Może coś wiesz jak sobie z tym radzić poza wymianą lub wyrzuceniem kata (to ostatnie chyba wymaga remapu?). U mnie prawdopodobnie może być ten problem i chciałbym chociaż częściowo temu zaradzić bo nie zdążę porządnie naprawić przed wyjazdem na urlop. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się