RadziejS Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 (edited) Coś mi szwankuje kontrolka ciśnienia oleju (tzn. obstawiam nie samą kontrolkę, ale coś po drodze). Nie zawsze pali się po przekręceniu kluczyka. Mam wrażenie, że może mieć to związek z wilgotnością. Gdy pogoda była wilgotna, deszczowa nie paliła się. Potem zaczęła, a gdy wczoraj umyłem forka znów się nie pali. Co to może być? PS. Nie mogę zmienić tytułu w widzę, że "m" zjadłem... Edited March 18, 2016 by RadziejS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wade Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Nie wiem jak wygląda czujnik ciśnienia oleju w Twoim autku ale jeśli jest podobny do tego z zdjęcia (chodzi głównie o końcówkę na wtyczkę) foto http://www.subarak.pl/1216-thickbox_default/czujnik-cinienia-oleju-do-subaru.jpg możliwe że wtyczka która nachodzi na konektor mogła zaśniedzieć, zabrudzić się, jakoś poluzować i po prostu nie zawsze styka przez co kontrolka nie zawsze działa. U mnie był taki przypadek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRAZAK Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 była krótka seria skodzianek gdzie jakieś chińskie kabelki szły na instalację i tam cuda się działy z całą elektryką a w szczególności tempomat i świece żarowe (przewody się strasznie utleniały) tak jak przedmówca pisał sprawdź konektor na kabelku i czy aby w czujniku nie masz poluzowanego styku bo jakby nie patrzeć to tylko ludzie sprawdzają produkcje maszyn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now