RadziejS Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Coś mi szwankuje kontrolka ciśnienia oleju (tzn. obstawiam nie samą kontrolkę, ale coś po drodze). Nie zawsze pali się po przekręceniu kluczyka. Mam wrażenie, że może mieć to związek z wilgotnością. Gdy pogoda była wilgotna, deszczowa nie paliła się. Potem zaczęła, a gdy wczoraj umyłem forka znów się nie pali. Co to może być? PS. Nie mogę zmienić tytułu w widzę, że "m" zjadłem... Edytowane 18 Marca 2016 przez RadziejS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Nie wiem jak wygląda czujnik ciśnienia oleju w Twoim autku ale jeśli jest podobny do tego z zdjęcia (chodzi głównie o końcówkę na wtyczkę) foto http://www.subarak.pl/1216-thickbox_default/czujnik-cinienia-oleju-do-subaru.jpg możliwe że wtyczka która nachodzi na konektor mogła zaśniedzieć, zabrudzić się, jakoś poluzować i po prostu nie zawsze styka przez co kontrolka nie zawsze działa. U mnie był taki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 była krótka seria skodzianek gdzie jakieś chińskie kabelki szły na instalację i tam cuda się działy z całą elektryką a w szczególności tempomat i świece żarowe (przewody się strasznie utleniały) tak jak przedmówca pisał sprawdź konektor na kabelku i czy aby w czujniku nie masz poluzowanego styku bo jakby nie patrzeć to tylko ludzie sprawdzają produkcje maszyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się