Skocz do zawartości

Raport zamrożonych ramek utworzony przez Torque - POMOCY


Ostero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

czy ktoś może mi rozszyfrować raport ramek zamrożonych z Outbacka H6 2005 r.

zczytałem z ECU i nie mam pojęcia co do czego

czy to są jakieś błędy czy coś poważnego,

 

Informacje o zamrożonych ramkach:
------------------
Fuel Status = 0 byte
Obciążenie silnika = 0 %
Temperatura płynu chłodzącego = -40 °C
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = -100 %
długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -100 %
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 2 = -100 %
FuelTrimBank1LongTerm=Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa - Bank 2 = -100 %
Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 0 psi
Obroty silnika obr./min = 0 rpm
Prędkość (OBD) = 0 km/h
Kąt wyprzedzenia zapłonu = -64 °
Temperatura powietrza na wlocie = -40 °C
Przepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 0 g/s
Położenie przepustnicy = 0 %
Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 1, s.lambda 2 = -100 %
Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 2, s.lambda 2 = -100 %

koniec raportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne są wartości temperatury powietrza i temperatury płynu.

 

to jeszcze nie jest dziwne, dziwne jest to że obroty, ciśnienie, przepływka są na 0, a korekty -100%

 

osiągnięcie korekt STFT i LTFT na takim poziomie jest imho nierealne nawet

Edytowane przez ozarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...