Ostero Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Witam czy ktoś może mi rozszyfrować raport ramek zamrożonych z Outbacka H6 2005 r. zczytałem z ECU i nie mam pojęcia co do czego czy to są jakieś błędy czy coś poważnego, Informacje o zamrożonych ramkach:------------------Fuel Status = 0 byteObciążenie silnika = 0 %Temperatura płynu chłodzącego = -40 °CKrótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = -100 %długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -100 %Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 2 = -100 %FuelTrimBank1LongTerm=Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa - Bank 2 = -100 %Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 0 psiObroty silnika obr./min = 0 rpmPrędkość (OBD) = 0 km/hKąt wyprzedzenia zapłonu = -64 °Temperatura powietrza na wlocie = -40 °CPrzepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 0 g/sPołożenie przepustnicy = 0 %Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 1, s.lambda 2 = -100 %Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 2, s.lambda 2 = -100 % koniec raportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Wykasuj to i zobacz czy wróci. Dziwne są wartości temperatury powietrza i temperatury płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Dziwne są wartości temperatury powietrza i temperatury płynu. to jeszcze nie jest dziwne, dziwne jest to że obroty, ciśnienie, przepływka są na 0, a korekty -100% osiągnięcie korekt STFT i LTFT na takim poziomie jest imho nierealne nawet Edytowane 18 Marca 2016 przez ozarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1mrowa Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Wygląda jakby w ramce były same zera i przez to niektóre wartości są na minusie - czyli osiągnęły minimalny możliwy zakres. Dopatrywałbym się źle odczytanej ramki. Edytowane 18 Marca 2016 przez k1mrowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostero Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Zmieniałem przepływomierz, bo wywaliło błąd, czy te ramki są zapisane np. z jazdy z błedem, czy to jest po zmianie przepływomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1mrowa Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Freeze frame zapisuje się w momencie pojawienia się błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się