SCUBA Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witam, ostatniego weekendu bardzo się spieszyłem i cisnałem na trasie 140-150 km/h przez jakieś 20-25 min potem jazdna normalna 120-130, dojechałem do skrzyżowania i skrzynia zaczęła powoli się blokować aż silnik gasł w neutralnych położeniu dzwigni biegów, bez żadnych zgrzytów i innych dziwnych dzwięków, nie dało się też ruszyć. Forek odholowany do warszatu, mechanik stwierdził że olej się spienił i skrzynia zagotowała i coś spuchło, dodam ze olej miał nie duży przebieg motul 75w90. Dziś mechanik dzwonił i mówił ze forek juz jeździ dobrze, ale zastanawiam się czy się nic nie stało w skrzyni biegów skoro spuchła. Miał ktoś taką sytuację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Ugotowałeś pewnie wiskozę w centralnym dyferencjale. Powodem : nieodpowiednie ciśnienie powietrza w kołach , różny rozmiar opon . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCUBA Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) rozmiar opon seryjny, opony nowe były kupowane jesienią, ciśnienia w kołach ok jakie są objawy uszkodzonej wiskozy? forek ma przebieg 270 tyś Edytowane 15 Marca 2016 przez SCUBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Być może wisko się zużyło. Jakieś dźwięki pod koniec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCUBA Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 żadnego dzwięku, opócz tego to skrzynia mi juz delikatnie wyje ale to juz jest od dłuzszego czasu i nie staje sie głośniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Tylko ,że to wycie słyszalne z okolic lewarka najczęściej zwiastuje kończącą się wiskozę okolice 200kkm przebiegu. Jeżeli zaczął gasnąć nawet na luzie to powodem są jak myślę zużyte łożyska na wałku sprzęgłowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Masz jakieś płyty pod silnikiem i skrzynią? ciśnienia w kołach ok -tzn jakie na przodzie i tyle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 ciśnienia w kołach ok -tzn jakie na przodzie i tyle? chodzi tutaj bardziej o wyrównanie ciśnień (z punktu widzenia osi), a nie o jakąś konkretna wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się