Skocz do zawartości

Zakup pierwszej Imprezy [?]


k_sargalski

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jeśli piszę w złym dziale, to apeluję o przebaczenie. Ale przechodząc do rzeczy...

 

Subaru impreza to auto o którym marzę od lat, przeglądałem ogłoszenia, oglądałem setki filmików, ale technicznie jestem zielony. 

Prawdopodobnie w przyszłym roku planuję zakup drugiego auta. Zastanawiam się czy jest taka opcja, by była to impreza.

 

Załóżmy, że budżet wynosiłby 20-25k. 

 

Głównie pod uwagę biorę: Hawkeye 2.0 160ps 

 

Tutaj dwa pierwsze pytania:

 

-Blobeye 2.0 125km (czy jest bardzo duża różnica w mocy w porównaniu z 160?)

-Czy warto zawracać sobie głowę silnikami 2,5l ~170ps? (chodzi mi o te wersje USA)

 

Auto miałoby być odskocznią od 1.6HDi, głównie do jazdy po mieście, kupowałbym bez LPG i prawdopodobnie nie zakładał podtlenku.

 

Jakie są koszty serwisowania takiego samochodu w porównaniu z innymi "popularniejszymi" markami?

Ile średnio w swoje subaryny wkładaliście blisko po zakupie? 

 

Pozdrawiam i naprawdę dziękuję za pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie zależy Ci na mocy to do jazdy nawet ten 125KM jest fajny, ale nie jest to rakieta :) Amerykańce zazwyczaj są po dzwonach, ale silniki są już bardziej dynamiczne niż takie 2.0 125KM. O tych 160KM niech się wypowie ktoś kto ma, obstawiam że będzie "szybsze ". Koszty utrzymania wolnego ssaka nie są duże, w DOHC (160KM) jest droższa regulacja zaworów, kosztuje ponad 1000zł, ale robi się to rzadko (co 100kkm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdże Subaru WRX 2.5 283 konie ma obecnie, koszty utrzymania spore, szkoda pisać co robiłem itd..., w rodzinie posiadamy drugą subarynę 2.0 (wolny ssak)  i 1.8 (starsza impreza wolny ssak). Osobiście polecam 2.0 125km, bedziesz zadowolony nie będzie się psuł i części dużo tańsze:) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dieslem nie musisz tak żyłować żeby jechało.