Than_Junior Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Kolejny nowy watek Wedlug Jalopnik, po torze testowym FHI aktualnie jezdzi samochod sportowy z silnikiem bokser umieszczonym CENTRALNIE oraz napedem hybrydowym, napedzajacym wszystkie cztery kola... Prawdopodobnie jest to tylko plotka, ale kto wie...? The source claims there’s a sweet mid-engine hybrid prototype running around the Tochigi Proving Grounds in Japan. The secret car, according to the source, features a mid-mounted boxer engine behind the driver mated to an electric motor. That engine/electric motor setup is said to power the rear wheels, while two front-mounted electron-fed motors feed the wheels at the nose. http://jalopnik.com/is-subaru-developing-a-mid-engine-hybrid-sports-car-1763891583?rev=1457563839180 Fajnie? Niefajnie? Bez sensu? Z sensem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 jak dla mnie stanowczo bez sensu....dla fanów tej marki czy raczej fanów sportów motorowych z czym kojarzone są samochody subaru totalnie bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Pierwszy! Dla mnie fajna rzecz ale zależy jak bedzie realizowany napęd elektryczny: jako podstawowy czy na zasadzie odzysknicowego oddawania energii podczas przyspieszenia czy tez wspomaganie hamowania itp. Pierwsze mi sie nie podoba bo jest mało efektywny. Ale drugie rozwiazanie, jako układ wspomagający KERS czy ERS to tak. Niestety cena bedzie zabójcza. Ale co tam, 45 lat nie obchodzi sie codziennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Hybrydy doceniłem kiedy zaczęły robić wyniki w LeMAns. Ale na drodze ze względu na małą pojemność baterii są trochę lub nawet trochę bardziej bez sensu. Już lepiej budować elektryki na wzór Tesli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Pierwszy! fail cóż, kiedyś napęd inny niż spalinowy będzie normą - FHI nie chcąc wypaść z rynku musi również i w tym kierunku się rozwijać - mam tylko nadzieję, że tradycyjne spalinówki pozostaną w ofercie szlak przeciera XV Hybrid, concept Viziv 2 to też hybryda - o tempora, o mores Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 rozwiązania hybrydowe Williams-a są powoli wdrażanie do "normalnych pojazdów" http://www.gkn.com/landsystems/brands/hybrid-power/Pages/default.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 To jest nasza przyszłość i możecie się bronić przed nią ,ale ona i tak wejdzie niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 jak dla mnie stanowczo bez sensu....dla fanów tej marki czy raczej fanów sportów motorowych z czym kojarzone są samochody subaru totalnie bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 @TJ - BRZ mk2 Hybrid? - czy tylko mi on miecia przypomina z wyglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Subaru już nie kojarzy się ze sportem... W ubiegłym roku w serii Tcr ukończyli tylko dwa wyścigi na 15 i 20 pozycji.Dostali lanie od Golfa, Seata, Opla, nie wspomnę o Hondzie, bo z tą marką w tej serii długo nikt nie wygra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Subaru już nie kojarzy się ze sportem... myślę, że się mylisz, przynajmniej częściowo Dla mnie Subaru to zawsze będą konotacje rajdowe i rywalizacja z Evelinkami nawet, jeżeli obecnie FHI ma inne priorytety to dla wielu z nas Subaru to właśnie rajdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Moim zdaniem subaru zatraciło tożsamość. Porzucili korzenie i nie wiedzą w którym kierunku pójść. Więc idą do przodu bez celu. I tak też im to wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Subaru już nie kojarzy się ze sportem... W ubiegłym roku w serii Tcr ukończyli tylko dwa wyścigi na 15 i 20 pozycji.Dostali lanie od Golfa, Seata, Opla, nie wspomnę o Hondzie, bo z tą marką w tej serii długo nikt nie wygra. W TCR to jest zespół prywatny, nie fabryczny. A o zwycięstwie w NBR24 to nikt nie pamięta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Subaru już nie kojarzy się ze sportem...myślę, że się mylisz, przynajmniej częściowo Dla mnie Subaru to zawsze będą konotacje rajdowe i rywalizacja z Evelinkami nawet, jeżeli obecnie FHI ma inne priorytety to dla wielu z nas Subaru to właśnie rajdy Z czym się kojarzyła Lancia w latach 80tych? Z rajdami. Mieli przecież wspaniałe osiągnięcia, dużo większe niż Subaru. Do tego regularnie wypuszczane "Homologation Specials"... Ale potem ktoś podjął decyzję, aby marka stała się luksusową odmianą Fiata, zrywajac całkowicie ze swoim wizerunkiem. Efekt był taki, że po 10 latach o sukcesach w rajdach już nikt nie pamiętał. A teraz zanosi się na to, że za 10 lat i o marce nikt już nie będzie pamiętał. PS. Tak, wiem, sprzedaż w US rośnie... ale wizerunek Subaru jako marki związanej z rajdami kończy się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 wizerunek Subaru jako marki związanej z rajdami kończy się. tak z czystej ciekawości to czym dzisiaj Subaru mogło by w rajdach wystartować ? bo jednak STI to co by nie powiedzieć krowa przy takim Polo, Fabii, Fieście itp. ? Więc idą do przodu bez celu. I tak też im to wychodzi. czy bez celu to dyskusyjna teza, celem przedsiębiorstwa jest zysk a oni z tym sobie radzą, że w EU oferta jest uboga czy to ważne skoro musza skupić się na innych rynkach, które windują im sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) bo jednak STI to co by nie powiedzieć krowa przy takim Polo, Fabii, Fieście itp. ? jak dla mnie schyłek rajdów to klasa WRC,najbardziej kręciła mnie Agrupa,gdzie z odcinka specjalnego mogłeś pójść do dilera i kupić identyczny z wyglądu model,po za tym to były mechaniczne zeszperowane potwory gdzie żeby szybko pokonać zakręt trzeba było iść bokiem a nie ten dzisiejszy elektroniczny szajs!...ale to już chyba nie na temat ...a subaru jak będzie nadal tak dawać d...y to trzeba szukać innego sprzętu,...co ja bredze...bo co innego kupić eweliny już też przestali robić,motoryzacja schodzi na psy Edytowane 11 Marca 2016 przez irektob 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Subaru już nie kojarzy się ze sportem... W ubiegłym roku w serii Tcr ukończyli tylko dwa wyścigi na 15 i 20 pozycji.Dostali lanie od Golfa, Seata, Opla, nie wspomnę o Hondzie, bo z tą marką w tej serii długo nikt nie wygra. W TCR to jest zespół prywatny, nie fabryczny. A o zwycięstwie w NBR24 to nikt nie pamięta? Liqui Moly Team Engstler, Craft-Bamboo Lukoil, Asia Racing Team, Campos Racing, West Coaast Racing, to są zespoły fabryczne??? O NBR24 nikt nie pamięta? Ile jest wyscigów NBR24 w ciągu roku z udziałem Subaru? Rund TCR w sezonie jest 12, rozgrywane są na całym świecie, część wyscigów będzie rozgrywanych na torach F1 w te same weekendy, a to chyba promocja i reklama sama w sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Nie są fabryczne, ale ich bazowe auta są z fabryki. Dopiero co VW zaprezentował nowego golfa TCR. a te STI są robione całkowicie na własna rękę, bez wsparcia z Japonii ... TCR jeszcze raczkuje, nbr byc moze mest jeden ale za to jest tez odpowiednio znacznie bardziej wymagający. Nie na darmo sie mówi, ze jest on równoznaczny jak cały sezon w innej serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 kibucuje hybrydzie. Czy wam to sie podoba czy nie naped hybrydowy to przyszlosc motoryzacji i kazdy producent aut wczeniej czy pozniej bedzie mial to w swojej ofercie - nawet Skoda. Im wczesniej Subaru zacznie dzialac w tym temacie tym istnieje wieksza szansa ze nie wypuszcza niedopracowanego bubla jak w przypadku pierwszych egzemplarzy sbd czy benzynowych fb zracych olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 @Karas W czym upatrujesz przyszłości hybrydy ??? Poprawia się sprawność i w zasadzie wozisz niepotrzebnie dwa napędy. A napędu elektrycznego jest niewiele. W porównaniu do napędu tylko elektrycznego same wady poza jednym wątpliwym- zasięg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 W czym upatrujesz przyszłości hybrydy ??? Poprawia się sprawność i w zasadzie wozisz niepotrzebnie dwa napędy. A napędu elektrycznego jest niewiele. W porównaniu do napędu tylko elektrycznego same wady poza jednym wątpliwym- zasięg. Jacky sam sobie odpowiedziales na zadane przez siebie pytanie Dlaczego hybryda ? Bo te dwa motory sie "uzupelniaja" . Silnik spalinowy jest "slaby " na niskich obrotach a mocny na gorze, elektryczny jest mocny od samego dolu obrotow ale nie rozwija tak mocy na gorze jak spalinowy. Dlatego elektryczny moze byc uzywany podczas ruszania zamiast spalinowego ktory wtedy zuzywa najwiecej paliwa .Wieksza dynamika ( przy niskich obrotach dziala elektryk na wysokich spalinowy), mniejszy halas kiedy dziala tylko elektryczny, duzo większy zasięg niz na samym silniku elektrycznym czy spalinowym tak jak napisales. Hybryda to mniejsze spalanie(mniej spalin=mniej zanieczyszczen emitownych do atmosfery), duza dynamika auta, duzy zasieg czyli to co dla kierowcow jest najwazniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Nieprawda. Silnik elektryczny sprawuje się świetnie w każdym zakresie obrotów z tym, że słusznie prawisz ,że na niskich wręcz miażdży spalinowca. Przy napędzie elektrycznym , spalinowy jest do niczego niepotrzebny. Z tym,że bak z paliwem jest dobrym zapasem energii czego nie można do końca powiedzieć o dzisiejszych drogich bateriach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Przecież może być hybryda która jeździ tylko na elektrycznym a spalinowy w razie potrzeby tylko generuje prąd. Masz wtedy napęd elektryczny który jest sprawny w całym zakresie obrotowym plus spalinowy który daje zasięg dla auta. Wysłane z mojego Passport przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 @ pmlody Też tak kiedyś myślałem. Ale okazuje się ,ze nie. Dwa napędy to komplikacja budowy, koszty i niepotrzebny ciężar. Wystarczy elektryczny i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się