Skocz do zawartości

Subaru Impreza MY17


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

W konceptach nie liczy sie miejsce w kabinie i widoczność dookoła wiec sa zwykle mocno spłaszczone, co im nadaje od razu agresywniejszego wyglądu.

Zgadzam sie ale w Concept sedan i finalnym produkcie za wyjatkiem lini dachu wszystko jest inne a zwłaszcza przod.

Troche nie rozumie tej strategi sko i tak z założenia wiedza ze bedą bazować na istniejącym modelu to po co robić nadzieje i pokazywać co mogą jak i tak tego nie robia.Dla mnie ten koncept jest mega ma charakter i mog by byc tym stylem i wiodąca myślą idącym przez cało gamę modelowa i nawet kurnika na masce nie potrzeba no ale wszlo jak zawsze :(

 

 

No nie zgodze sie :) Przyjrzyj sie zdjeciom wstawionym przez ketivva, gdzie concept i seria sa obok siebie. Bardzo duzo elementow zostalo przejetych, w tym nawet przetloczenia w zderzaku i drzwiach oraz masce. Wiadomo, ze "krysztalowe" swiatla nigdy by nie trafily do serii oraz ze zderzak musi byc troche uproszczony - to drugie szczegolnie ze wzgledu na koszty. Nie zapominajmy, ze im drozsze elementy podlegajace czestej wymianie (np. w razie kolizji), tym drozsze jest rowniez ubezpieczenie samochodu, a to juz sie przeklada bezposrednio na sprzedaz.

 

Zaloze sie, ze gdyby tego seryjnego czerwonego sedana postawic na wiekszych kolach, obnizyc zawieszenie, a nastepnie przyciemnic szyby i zalozyc jakies HIDowe reflektory, to juz by byl prawie nie do odroznienia. W Hatchbacku trzebaby sie jeszcze pozbyc tych paskudnych relingow ;)

 

Aha no i bedac trzy lata temu na IAA zwrocilem uwage, ze lakier stosowany na conceptach zwykle jest z drobinkami metalicznymi wiec swieci sie jak psujaja, co wyglada swietnie na zdjeciach i tylko na zdjeciach ;)

 

Ale, zeby nie bylo niejasnosci, o ile uwazam, ze od conceptu nie odbiegaja za bardzo, to wciaz sa nijakie :roll:

 

 

Dygresja, bo widze, ze niektorzy nie zauwazyli ze aktualna Impreza oraz WRX STI to dwa rozne auta :biglol: 

 

2015-subaru-wrx-sti-instrumented-test-re

 

2015_Subaru_Impreza_20i_PZEV_4dr_Sedan_A

a tu wyglada calkiem znosnie :)

 

12901053_10153880206140168_1026503200348

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ketivv, sorry ze roznicy nie widzisz, byc moze wizyta u okulisty by sie przydala

Impreza sedan była bazą do stworzenia obecnego STI

 

oczywiście jest na zewnątrz zmieniony (oczywiście konstrukcyjnie nieco także) ale wciąż jest to auto na bazie tejże Imprezy, to że zrobiono z tego osobny model to nic innego jak polityka firmy

 

XV też jest sprzedawany jako osobny model a w uproszczeniu to Impreza na szczudłach ;)

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W konceptach nie liczy sie miejsce w kabinie i widoczność dookoła wiec sa zwykle mocno spłaszczone, co im nadaje od razu agresywniejszego wyglądu.

 

Zgadzam sie ale w Concept sedan i finalnym produkcie za wyjatkiem lini dachu wszystko jest inne a zwłaszcza przod.

Troche nie rozumie tej strategi sko i tak z założenia wiedza ze bedą bazować na istniejącym modelu to po co robić nadzieje i pokazywać co mogą jak i tak tego nie robia.Dla mnie ten koncept jest mega ma charakter i mog by byc tym stylem i wiodąca myślą idącym przez cało gamę modelowa i nawet kurnika na masce nie potrzeba no ale wszlo jak zawsze :(

 

No nie zgodze sie :) Przyjrzyj sie zdjeciom wstawionym przez ketivva, gdzie concept i seria sa obok siebie. Bardzo duzo elementow zostalo przejetych, w tym nawet przetloczenia w zderzaku i drzwiach oraz masce. Wiadomo, ze "krysztalowe" swiatla nigdy by nie trafily do serii oraz ze zderzak musi byc troche uproszczony - to drugie szczegolnie ze wzgledu na koszty. Nie zapominajmy, ze im drozsze elementy podlegajace czestej wymianie (np. w razie kolizji), tym drozsze jest rowniez ubezpieczenie samochodu, a to juz sie przeklada bezposrednio na sprzedaz.

 

Zaloze sie, ze gdyby tego seryjnego czerwonego sedana postawic na wiekszych kolach, obnizyc zawieszenie, a nastepnie przyciemnic szyby i zalozyc jakies HIDowe reflektory, to juz by byl prawie nie do odroznienia. W Hatchbacku trzebaby sie jeszcze pozbyc tych paskudnych relingow ;)

 

Aha no i bedac trzy lata temu na IAA zwrocilem uwage, ze lakier stosowany na conceptach zwykle jest z drobinkami metalicznymi wiec swieci sie jak psujaja, co wyglada swietnie na zdjeciach i tylko na zdjeciach ;)

 

Ale, zeby nie bylo niejasnosci, o ile uwazam, ze od conceptu nie odbiegaja za bardzo, to wciaz sa nijakie :roll:

 

 

Dygresja, bo widze, ze niektorzy nie zauwazyli ze aktualna Impreza oraz WRX STI to dwa rozne auta :biglol: 

 

2015-subaru-wrx-sti-instrumented-test-re

 

2015_Subaru_Impreza_20i_PZEV_4dr_Sedan_Aa tu wyglada calkiem znosnie :)

 

12901053_10153880206140168_1026503200348

Ja tam dalej widze ze to dwa rożne auta i to nie tylko kwesta dużej felgi i obniżenia pojazdu no ale wiem ze powodem jest tez ekonomia i ograniczenie czesci ktore trzeba poddać modyfikacji bazując na istniejącym modelu.

 

@ketivv, sorry ze roznicy nie widzisz, byc moze wizyta u okulisty by sie przydala

Impreza sedan była bazą do stworzenia obecnego STI

oczywiście jest na zewnątrz zmieniony (oczywiście konstrukcyjnie nieco także) ale wciąż jest to auto na bazie tejże Imprezy, to że zrobiono z tego osobny model to nic innego jak polityka firmy

XV też jest sprzedawany jako osobny model a w uproszczeniu to Impreza na szczudłach ;)

Oczywiscieinne sa tylko przetłoczenia blach lampy blotniki ale wszystko w ramach tego samego nadwozia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@ketivv, sorry ze roznicy nie widzisz, byc moze wizyta u okulisty by sie przydala

Impreza sedan była bazą do stworzenia obecnego STI

oczywiście jest na zewnątrz zmieniony (oczywiście konstrukcyjnie nieco także) ale wciąż jest to auto na bazie tejże Imprezy, to że zrobiono z tego osobny model to nic innego jak polityka firmy

XV też jest sprzedawany jako osobny model a w uproszczeniu to Impreza na szczudłach ;)

Ketivv delikatnie mówiąc rozmijasz sie z prawda. Jedyne co łączy imprezę oraz WRX STI to płyta podłogowa. WRX STI jest całkowicie oddzielnie rozwijanym samochodem, któremu bliżej oczywiście do WRX, ale nawet do Levorga niz do Imprezy.

 

To nie jest jak z XV, który faktycznie jest podwyższona impreza czy Outbackiem, który jest podwyższonym Legacy kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecirz każdy tuner w tym kraju wie ,że na imprezie wystarczy umieścić logo sti z przodu na atrapie i z tyłu na klapie i mamy prawdziwe sti.Wciskaja wam że to inne auta i biorą za to ciężka kasę, z bmw jest podobnie wiec poco przepłacać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Serio z tym 1.6 t ? Jaki jest silnik w STI ?
 

 

nie ma nic na temat nowej "Imprezy" STI czy też bardziej właściwe nowego STI 

 

to są tylko informacje o nowej Imprezie która na chwile obecna ma mieć pod maska 2.0 NA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki ładny projekt, a z niego spłodzono Mitsubishi Lancer z 2007 roku. A wydawało się już ze Levorg zapoczątkował serię udanych stylistycznie aut.

to sa auta "plodzone" na rynek US. Levorga na rynku US nie ma. Wiadomo ze wszyscy chcielibysmy zeby kazde Subaru mialo wlot na masce, wielki spojler, dyfuzory i pierdylion koni ale nie oszukujmy sie- to maja byc zwykle , tanie, ekonomiczne i pojemne dupowozy na rynek US do codziennej jazdy cos jak u nas nawet nie Skoda a Dacia czy Hundai patrzac po jakosci wykonczenia swojego XV .Wozy na rynek EU sa adaptowanymi do tego rynku modelami z US ( oprocz chyba Levorga chociaz kazdy europejski producent majac takie cacko w swojej ofercie w pierwszej kolejności wyposażyłby je w mocnego diesla a nie mala paliwozerna benzyne)

Dlatego nie ma co oczekiwac "wodotryskow" w postaci nowych mocnych uturbionych silnikow, czy świetnego designu po nowych modelach Subaru (oprocz oczywiscie STI no i Forka XT) bo sa ta auta skrojone pod niewybrednego amerykanskiego klienta. A jezeli chcecie takie auto to oferta innych japonskich czy europejskich producentow jest calkiem niezla.

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze lepiej zilustrowane

 

http://www.carscoops.com/2016/03/moment-of-truth-2017-subaru-impreza.html

 

Za wyjatkiem jakies tam drobnych akcentow stylistycznych te samochody Nie Maja ze siba niec wspolnego a szkada bo i konsept sedan i hatch bylo na prawda super a produkt finalny trafia niedzwiedz inne totolnie bezpluciowe auta jaonskie i koreanske.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym autem (imprezą 2017) jest podstawowy problem - jest nudne. Nudniejsze chyba nawet niż golf. Nic w nim nie ma takiego co mówi muszę to kupić. Po levorgu który wygląda dobrze to jest krok wstecz. Dodam do tego skrzynie cvt, nieciekawe silniki, napędy coraz bardziej podobne do haldexa i naprawdę nie ma na co czekać. Jak dla mnie równie dobrze mogą tego modelu nie sprzedawać w Europie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I raczej nie będzie sprzedawane w Europie. To auto stworzone typowo pod USA, a nam pozostaje czekać na STI które mam nadzieje będzie warte wymiany floty :)

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I raczej nie będzie sprzedawane w Europie

skoro obecna impreza jest np w szwajcarii smiga tego calkiem sporo to model 2017 na 100% tez bedzie w Europie. Niestety tak jak napisal krist

 

 

Nic w nim nie ma takiego co mówi muszę to kupić

i to jest sedno problemu. Ale w sumie nie ma co sie dziwic , bo po co producent ma sie wysilac i poprawiac jakosc swojego wyrobu skoro rynek US jest tak chlonny ze FHI nie wyrabia sie z produkcja. Nie zdziwilbym sie jakby Subaru  wogole zrezygnowalo z rynku EU

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I raczej nie będzie sprzedawane w Europie. To auto stworzone typowo pod USA, a nam pozostaje czekać na STI które mam nadzieje będzie warte wymiany floty :)

U nas pewnie jej nie będzie, za to będzie nowy XV jak jest obecnie
Jeśli następca ma być jak teraz podniesioną Imprezą a nie nowym projektem to przy tak nudnej stylizacji nie wróżyłbym sukcesu, przynajmniej w EU.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...