Skocz do zawartości

Subaru Impreza [GT+GK] (MY18=>MY23)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.12.2017 o 14:28, Sebastian.R napisał:

Ktoś ma wykres momentu tego nowego silnika z bezpośrednim wtryskiem? 

Ciekawi mnie ile jest dostepne na dole. Bo 4000rpm to widziałem jak mega mocno docisnąłem. Spokojnie radzi sobie do 3-3,5 krpm z 95% sytuacji drogowych. 

 

Wykres skopiowany z ebroszury: link

Nie mogę nigdzie znaleźć wykresu dla FB 2.0. Jakie oznaczenie modelowe ma nowy silnik?

 

wykres nowy XV.JPG

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ Impreza MY18 bardzo spodobała się mojej ładniejszej połowie to zapytam o ten silnik 1.6

Nie widzę cen - czy jeszcze są tajne?

P.S.

Takiego auta w sumie oczekiwałem:

Ładny,

normalne kombi

automat CVT

1.6

 

Martwi mnie tylko to, że nie wiedze w PDF sport w wersji 1.6. Nie ma szans żadne auto które nie ma okna dachowego, skórzanych anty cukierkowych siedzeń. Nie widzę też 16" w serii a 17" z naszymi dziurami po zimie nie radzą sobie z gumą 205/50R17 ale może będą w wersji 1.6 195/65r16 bo zakładam, że pan od hamulców nie został nadal zwolniony i nadal na przód montowane jest 294mm tarcza plus spowalniacze ze stajni jurida.

 

dobra, dzwonię do Zdanowicza :)

Zadzwoniłem i DUPA

nic nie wiadomo...

a w niskie spalanie przez 2.0 jakoś nie wierzę a osiągi... to faktycznie, kapelusz w zestawie powinien być.

no i co im szkodziło dodać do oferty 1.6T i 2.0T ? mają takie silniki, wszystko pasuje a tu klapa.

 

Edit:

na ruskiej stronie jest WRX 2.0T ale sedan

to jest dobre :)

 

EDIT 2:

Pytanie od żonki

jakie silnik ma obroty przy prędkościach 120 i 140km/h

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
2 godziny temu, AdaSch napisał:

zapytam o ten silnik 1.6

Ten, czyli który ? 1.6 T ( ten z Levorga) nie jest dostępny w Imprezie.

1.6 N/A jak najbardziej ( ale u nas jeszcze nie ).

2 godziny temu, AdaSch napisał:

Nie widzę cen - czy jeszcze są tajne?

Tak ( ponieważ sam ich jeszcze nie mam - prowadzę intensywne negocjacje :)  )

2 godziny temu, AdaSch napisał:

Nie ma szans żadne auto które nie ma okna dachowego, skórzanych anty cukierkowych siedzeń

Z tym może być trudniej. Skórzana tapicerka to nie problem, ale wyciąć okno w dachu ? No ale zobaczymy :)

2 godziny temu, AdaSch napisał:

co im szkodziło dodać do oferty 1.6T i 2.0T ?

Przepisy unijne o emisji flotowej CO2 + zapotrzebowanie światowe ...

2 godziny temu, AdaSch napisał:

jakie silnik ma obroty przy prędkościach 120 i 140km/h

Który silnik ( 2.0 czy 1.6 ). Aktualnie testuję 1.6 więc jeżeli o ten chodzi, to sprawdzę i dam znać.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty bedą dosyć niskie. Opony i tak zagłuszają powyżej 100kmh więc bez znaczenia. Ale obstawiam max 2,5 tys przy 140kmh. Na płaskim. 

Nie mam gdzie sprawdzić w najbliższym czasie sorry. Ale bardzo fajnie nisko sie trzymaja. 

Edit: sprawdziłem 100kmh. 1500rpm.

 

Spaliłem cały bak - 100% po mieście. Taka typowo miejska, nie oszukana - bez obwodnic i wiaduktów. 

Temperatury od -2 do +6. Wiec zimnawo. 

Zero jazdy ekonomicznej ale i zero pałowania

Ot normalna dynamiczna jazda miejska. Zawsze lewy pas, tak żeby nie zawalać drogi. 

Trasy w 95% maksymalnie 6-7 kilometrów. Więc jak auto sie nagrzeje (olej) to.... Trzeba było zgasić. Wiec malo ekonomicznie. 

 

Spalanie wg komputera 9,4 litra. Dla mnie rewelacja biorąc pod uwage bardzo krótkie trasy, mróz i trzymanie tempa za lewym pasem. 

Eko drivingu uprawiac nie zamierzam, ale jak sie przyzwyczaje żeby duuuuuużo wcześniej odpuszczać gaz widząc czerwone światło to myśle, że można jeszcze sporo urwać. No i w lato pewnie też mniej spali. 

 

A no i start/stop wyłaczony. Klima on, podgrzewanie siedzenia używane, muza on. 2.0 156km. Opony 225 zimowe. 

 

Jakbym założył kapelusz na głowe to spokojnie osiągam wartości z katalogu. 

Edytowane przez Sebastian.R
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie 1.6 a nie 2.0. Żonka do samej pracy robi 30-35k rocznie. Dodając do tego nasze zamiłowanie do nart i dalekie wyjazdy nie szukamy scigqcza tylko coś ekonomicznego. Dla mnie głupi wyjazd na południe to ok 1400km. FXT 2.5T spalanie 10l/100 impreza 5,6l/100 (tempomat 110/120 km/h) I fajnie by było gdyby impreza robiła 5,6l/100km przy tempomacie na 120 (wszystkie spalania z boxem na dachu). Od przyszłego roku moja młodzież będzie gotowa na poważne góry, a to jak wiadomo znacznie dalej. Kto ma 2.5t to wie że musi dokładnie planować trasę i tankowania :) a chcemy mieć trochę większe pole manewru :)

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.12.2017 o 11:12, Dyrekcja napisał:

uważam p. Pertyńskiego za dobrego fachowca, znającego się na  rzeczy.

 

A to się różnimy w ocenach... Ostatnio mu na YT mocno pojechali bo zachwycał się nowym Polo, używając słów (delikatnie mówiąc) bardzo przesadnych. No i ktoś wyciągnął zdjęcie nowego Polo z wielkimi alufelgami i... hamulcami bębnowymi  z tyłu! :)  Szczena mi opadła, aż poleciałem na podjazd sprawdzać samochody dzieci. Zarówno Punto syna jak i Urban Cruiser córki mają z tyłu normalne tarcze. A najnowsze Polo - nie ma! :)  Tymczasem pan dziennikarz(?) motoryzacyjny(?) opisując ten skandal na kołach używa określeń takich: "samochód wyśmienity, bliski perfekcji", "ogromny skokowy, rewolucyjny wręcz postęp". Czy hamulce bębnowe z tyłu są w XXIw świadectwem rewolucyjnego postępu? To poprzednia generacja miała bębny i z przodu?

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, AdaSch napisał:

Dlatego właśnie 1.6 a nie 2.0. Żonka do samej pracy robi 30-35k rocznie. Dodając do tego nasze zamiłowanie do nart i dalekie wyjazdy nie szukamy scigqcza tylko coś ekonomicznego

 

A potem na każdym podjeździe będziesz piłował tego 1.6 na maksa i w sumie spali tyle co 2.0... 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Ryba Piła napisał:

 

A to się różnimy w ocenach... Ostatnio mu na YT mocno pojechali bo zachwycał się nowym Polo, używając słów (delikatnie mówiąc) bardzo przesadnych. No i ktoś wyciągnął zdjęcie nowego Polo z wielkimi alufelgami i... hamulcami bębnowymi  z tyłu! :)  Szczena mi opadła, aż poleciałem na podjazd sprawdzać samochody dzieci. Zarówno Punto syna jak i Urban Cruiser córki mają z tyłu normalne tarcze. A najnowsze Polo - nie ma! :)  Tymczasem pan dziennikarz(?) motoryzacyjny(?) opisując ten skandal na kołach używa określeń takich: "samochód wyśmienity, bliski perfekcji", "ogromny skokowy, rewolucyjny wręcz postęp". Czy hamulce bębnowe z tyłu są w XXIw świadectwem rewolucyjnego postępu? To poprzednia generacja miała bębny i z przodu?

Sorry ale nie mogłem się powstrzymać.... jak cały VAG wchodzi w d.... ę temu Panu to on robi to samo i faktycznie tylko ględzi....

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, GREGG napisał:

A potem na każdym podjeździe będziesz piłował tego 1.6 na maksa i w sumie spali tyle co 2.0... 

Wg mnie bzdura, miałem focusa1.6 micrę 1.4 almere 1.8 megane 1.6. Każdy dawał spokojnie radę na normalnych górkach. Na zakopiance też nie da się jechać na 6 biegu.

Owszem pamiętam dawne czasy, kiedy nie było autostrad nie licząc kawałka A4 to wtedy FXT 2.5T miało wybitny sens dla bezpiecznego wyprzedzania tirów itp. Teraz kiedy mamy już trochę dróg to nie jest takie ważne.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marudzenie na temat przyspieszenia bawi mnie do łez. 2.0 jest samochodem do jazdy, nie do bicia rekordów głupoty. Jak Ci malo idz do seata i kup cupra 310KM. A ta impreza jest perfekcyjnym samochodem z poteznym pakietem bezpieczeństwa w cenie. Mialem Legacy 2.2 a teraz wroce do subary kupując wlasnie tą impreze.

Edytowane przez mkxmkopernik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, mkxmkopernik napisał:

Marudzenie na temat przyspieszenia bawi mnie do łez. 2.0 jest samochodem do jazdy, nie do bicia rekordów głupoty. Jak Ci malo idz do seata i kup cupra 310KM. A ta impreza jest perfekcyjnym samochodem z poteznym pakietem bezpieczeństwa w cenie. Mialem Legacy 2.2 a teraz wroce do subary kupując wlasnie tą impreze.

Tyle ze to bardziej rozchodzi się nie o fakt bicia rekordów. Tylko o to że sporo osób tu  miało jakiś czas temu w miarę dynamiczny samochód z logo Subaru i ponownie chętnie by taki nabyli, a zostało im to odebrane. I właśnie chcąc to mieć musząeybrac się do takowego Seata. Osobiście uważam że nowa Impreza jest super, wizualnie jak dla mnie ekstra, jeździć nie jeździłem, wiec opieram się na opiniach użytkowników, ale jednak jest to samochód bardziej do miasta, a nie na trasy i takiego brakuje w gamie Subaru.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, radekk napisał:

Tyle ze to bardziej rozchodzi się nie o fakt bicia rekordów. Tylko o to że sporo osób tu  miało jakiś czas temu w miarę dynamiczny samochód z logo Subaru i ponownie chętnie by taki nabyli, a zostało im to odebrane. I właśnie chcąc to mieć musząeybrac się do takowego Seata. Osobiście uważam że nowa Impreza jest super, wizualnie jak dla mnie ekstra, jeździć nie jeździłem, wiec opieram się na opiniach użytkowników, ale jednak jest to samochód bardziej do miasta, a nie na trasy i takiego brakuje w gamie Subaru.

Jest WRX STI - w czym problem?

Oglądam opis oferty i nie widzę relingów dachowych :(.

Zaraz się okaże, że będę szukał samochodu po europejskich salonach bo w Polsce relingi są niedostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mkxmkopernik napisał:

Jest WRX STI - w czym problem?

Oglądam opis oferty i nie widzę relingów dachowych :(.

Zaraz się okaże, że będę szukał samochodu po europejskich salonach bo w Polsce relingi są niedostępne.

Jeszcze jest, ale już niedługo;)

Inna kwestia ponad 210 tys zł i charakter samochodu raczej nie na podróże z rodzina przez pół Europy, chyba że obecny STI się nadaje. A też nie mówię o czymś takim, bardziej chodzi mi o coś co kiedyś było, w postaci WRXa, a bardziej rodzinnego Legacy/Outbacka 3.0/3.6, gdzie można było się w to spakować z 2 dzieci, czy nawet mając jedno lecieć tym bez boxa dachowego w góry. Stajemy się też wygodniejsi na codzień i w trasy chętnie przygarniamy automat, różne systemy poprawiające komfort, bezpieczeństwo, w STI tego raczej nie masz. STI a nowa Impreza to raczej dwa zupełnie inne auta, w tym pierwszym nie dostanę tego całego Eyesight, aktywnego tempomatu itp.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest, ale już niedługo
Inna kwestia ponad 210 tys zł i charakter samochodu raczej nie na podróże z rodzina przez pół Europy, chyba że obecny STI się nadaje. A też nie mówię o czymś takim, bardziej chodzi mi o coś co kiedyś było, w postaci WRXa, a bardziej rodzinnego Legacy/Outbacka 3.0/3.6, gdzie można było się w to spakować z 2 dzieci, czy nawet mając jedno lecieć tym bez boxa dachowego w góry. Stajemy się też wygodniejsi na codzień i w trasy chętnie przygarniamy automat, różne systemy poprawiające komfort, bezpieczeństwo, w STI tego raczej nie masz. STI a nowa Impreza to raczej dwa zupełnie inne auta, w tym pierwszym nie dostanę tego całego Eyesight, aktywnego tempomatu itp.
A Levorg? Rodzinne kombi, wydaje mi się że właśnie ten model ma spełniać takie wymagania.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...