Lisek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Za napełnienie czynnika ktorego ubylo ok 60% po 2,5 roku plus filtr kabinowy w XT zaplacilem 303 PLN brutto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 14.12.2017 o 14:28, Sebastian.R napisał: Ktoś ma wykres momentu tego nowego silnika z bezpośrednim wtryskiem? Ciekawi mnie ile jest dostepne na dole. Bo 4000rpm to widziałem jak mega mocno docisnąłem. Spokojnie radzi sobie do 3-3,5 krpm z 95% sytuacji drogowych. Wykres skopiowany z ebroszury: link Nie mogę nigdzie znaleźć wykresu dla FB 2.0. Jakie oznaczenie modelowe ma nowy silnik? Edytowane 29 Grudnia 2017 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Coś jest nie tak z tym wykresem. Przeciez ten silnik ma więcej niż 100kw i mniej niż 200nm. Edit: Źle spojrzałem, nie było tematu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 6 minut temu, raveout napisał: Coś jest nie tak z tym wykresem. Przeciez ten silnik ma więcej niż 100kw i mniej niż 200nm. Sent from my iPhone using Tapatalk Przypatrz się wykresowi jeszcze raz, jak dla mnie jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Sorry juz widze, niewyspałem się! Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Ponieważ Impreza MY18 bardzo spodobała się mojej ładniejszej połowie to zapytam o ten silnik 1.6 Nie widzę cen - czy jeszcze są tajne? P.S. Takiego auta w sumie oczekiwałem: Ładny, normalne kombi automat CVT 1.6 Martwi mnie tylko to, że nie wiedze w PDF sport w wersji 1.6. Nie ma szans żadne auto które nie ma okna dachowego, skórzanych anty cukierkowych siedzeń. Nie widzę też 16" w serii a 17" z naszymi dziurami po zimie nie radzą sobie z gumą 205/50R17 ale może będą w wersji 1.6 195/65r16 bo zakładam, że pan od hamulców nie został nadal zwolniony i nadal na przód montowane jest 294mm tarcza plus spowalniacze ze stajni jurida. dobra, dzwonię do Zdanowicza Zadzwoniłem i DUPA nic nie wiadomo... a w niskie spalanie przez 2.0 jakoś nie wierzę a osiągi... to faktycznie, kapelusz w zestawie powinien być. no i co im szkodziło dodać do oferty 1.6T i 2.0T ? mają takie silniki, wszystko pasuje a tu klapa. Edit: na ruskiej stronie jest WRX 2.0T ale sedan to jest dobre EDIT 2: Pytanie od żonki jakie silnik ma obroty przy prędkościach 120 i 140km/h Edytowane 29 Grudnia 2017 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 2 godziny temu, AdaSch napisał: zapytam o ten silnik 1.6 Ten, czyli który ? 1.6 T ( ten z Levorga) nie jest dostępny w Imprezie. 1.6 N/A jak najbardziej ( ale u nas jeszcze nie ). 2 godziny temu, AdaSch napisał: Nie widzę cen - czy jeszcze są tajne? Tak ( ponieważ sam ich jeszcze nie mam - prowadzę intensywne negocjacje ) 2 godziny temu, AdaSch napisał: Nie ma szans żadne auto które nie ma okna dachowego, skórzanych anty cukierkowych siedzeń Z tym może być trudniej. Skórzana tapicerka to nie problem, ale wyciąć okno w dachu ? No ale zobaczymy 2 godziny temu, AdaSch napisał: co im szkodziło dodać do oferty 1.6T i 2.0T ? Przepisy unijne o emisji flotowej CO2 + zapotrzebowanie światowe ... 2 godziny temu, AdaSch napisał: jakie silnik ma obroty przy prędkościach 120 i 140km/h Który silnik ( 2.0 czy 1.6 ). Aktualnie testuję 1.6 więc jeżeli o ten chodzi, to sprawdzę i dam znać. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Mogę zapytać jak jest (szczególnie teraz zimą) z nagrzewaniem się silnika w Imprezie? Czy szybko się to dzieje, czy raczej to trwa jak w przypadku Levorga (ku memu zdziwieniu)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Obroty bedą dosyć niskie. Opony i tak zagłuszają powyżej 100kmh więc bez znaczenia. Ale obstawiam max 2,5 tys przy 140kmh. Na płaskim. Nie mam gdzie sprawdzić w najbliższym czasie sorry. Ale bardzo fajnie nisko sie trzymaja. Edit: sprawdziłem 100kmh. 1500rpm. Spaliłem cały bak - 100% po mieście. Taka typowo miejska, nie oszukana - bez obwodnic i wiaduktów. Temperatury od -2 do +6. Wiec zimnawo. Zero jazdy ekonomicznej ale i zero pałowania Ot normalna dynamiczna jazda miejska. Zawsze lewy pas, tak żeby nie zawalać drogi. Trasy w 95% maksymalnie 6-7 kilometrów. Więc jak auto sie nagrzeje (olej) to.... Trzeba było zgasić. Wiec malo ekonomicznie. Spalanie wg komputera 9,4 litra. Dla mnie rewelacja biorąc pod uwage bardzo krótkie trasy, mróz i trzymanie tempa za lewym pasem. Eko drivingu uprawiac nie zamierzam, ale jak sie przyzwyczaje żeby duuuuuużo wcześniej odpuszczać gaz widząc czerwone światło to myśle, że można jeszcze sporo urwać. No i w lato pewnie też mniej spali. A no i start/stop wyłaczony. Klima on, podgrzewanie siedzenia używane, muza on. 2.0 156km. Opony 225 zimowe. Jakbym założył kapelusz na głowe to spokojnie osiągam wartości z katalogu. Edytowane 30 Grudnia 2017 przez Sebastian.R 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Ciekawe czy licznik nadal zaniża i w realu nie wyjdzie 10... Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 18 godzin temu, Sebastian.R napisał: Spalanie wg komputera 9,4 litra. To jeszcze przelicz litry przez kilometry i napisz ile wyszło w realu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Dlatego właśnie 1.6 a nie 2.0. Żonka do samej pracy robi 30-35k rocznie. Dodając do tego nasze zamiłowanie do nart i dalekie wyjazdy nie szukamy scigqcza tylko coś ekonomicznego. Dla mnie głupi wyjazd na południe to ok 1400km. FXT 2.5T spalanie 10l/100 impreza 5,6l/100 (tempomat 110/120 km/h) I fajnie by było gdyby impreza robiła 5,6l/100km przy tempomacie na 120 (wszystkie spalania z boxem na dachu). Od przyszłego roku moja młodzież będzie gotowa na poważne góry, a to jak wiadomo znacznie dalej. Kto ma 2.5t to wie że musi dokładnie planować trasę i tankowania a chcemy mieć trochę większe pole manewru Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 W dniu 28.12.2017 o 11:12, Dyrekcja napisał: uważam p. Pertyńskiego za dobrego fachowca, znającego się na rzeczy. A to się różnimy w ocenach... Ostatnio mu na YT mocno pojechali bo zachwycał się nowym Polo, używając słów (delikatnie mówiąc) bardzo przesadnych. No i ktoś wyciągnął zdjęcie nowego Polo z wielkimi alufelgami i... hamulcami bębnowymi z tyłu! Szczena mi opadła, aż poleciałem na podjazd sprawdzać samochody dzieci. Zarówno Punto syna jak i Urban Cruiser córki mają z tyłu normalne tarcze. A najnowsze Polo - nie ma! Tymczasem pan dziennikarz(?) motoryzacyjny(?) opisując ten skandal na kołach używa określeń takich: "samochód wyśmienity, bliski perfekcji", "ogromny skokowy, rewolucyjny wręcz postęp". Czy hamulce bębnowe z tyłu są w XXIw świadectwem rewolucyjnego postępu? To poprzednia generacja miała bębny i z przodu? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 42 minuty temu, AdaSch napisał: Dlatego właśnie 1.6 a nie 2.0. Żonka do samej pracy robi 30-35k rocznie. Dodając do tego nasze zamiłowanie do nart i dalekie wyjazdy nie szukamy scigqcza tylko coś ekonomicznego A potem na każdym podjeździe będziesz piłował tego 1.6 na maksa i w sumie spali tyle co 2.0... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrams Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 17 minut temu, Ryba Piła napisał: A to się różnimy w ocenach... Ostatnio mu na YT mocno pojechali bo zachwycał się nowym Polo, używając słów (delikatnie mówiąc) bardzo przesadnych. No i ktoś wyciągnął zdjęcie nowego Polo z wielkimi alufelgami i... hamulcami bębnowymi z tyłu! Szczena mi opadła, aż poleciałem na podjazd sprawdzać samochody dzieci. Zarówno Punto syna jak i Urban Cruiser córki mają z tyłu normalne tarcze. A najnowsze Polo - nie ma! Tymczasem pan dziennikarz(?) motoryzacyjny(?) opisując ten skandal na kołach używa określeń takich: "samochód wyśmienity, bliski perfekcji", "ogromny skokowy, rewolucyjny wręcz postęp". Czy hamulce bębnowe z tyłu są w XXIw świadectwem rewolucyjnego postępu? To poprzednia generacja miała bębny i z przodu? Sorry ale nie mogłem się powstrzymać.... jak cały VAG wchodzi w d.... ę temu Panu to on robi to samo i faktycznie tylko ględzi.... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 14 minut temu, GREGG napisał: A potem na każdym podjeździe będziesz piłował tego 1.6 na maksa i w sumie spali tyle co 2.0... Wg mnie bzdura, miałem focusa1.6 micrę 1.4 almere 1.8 megane 1.6. Każdy dawał spokojnie radę na normalnych górkach. Na zakopiance też nie da się jechać na 6 biegu. Owszem pamiętam dawne czasy, kiedy nie było autostrad nie licząc kawałka A4 to wtedy FXT 2.5T miało wybitny sens dla bezpiecznego wyprzedzania tirów itp. Teraz kiedy mamy już trochę dróg to nie jest takie ważne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkxmkopernik Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Marudzenie na temat przyspieszenia bawi mnie do łez. 2.0 jest samochodem do jazdy, nie do bicia rekordów głupoty. Jak Ci malo idz do seata i kup cupra 310KM. A ta impreza jest perfekcyjnym samochodem z poteznym pakietem bezpieczeństwa w cenie. Mialem Legacy 2.2 a teraz wroce do subary kupując wlasnie tą impreze. Edytowane 30 Grudnia 2017 przez mkxmkopernik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 23 minuty temu, mkxmkopernik napisał: Marudzenie na temat przyspieszenia bawi mnie do łez. 2.0 jest samochodem do jazdy, nie do bicia rekordów głupoty. Jak Ci malo idz do seata i kup cupra 310KM. A ta impreza jest perfekcyjnym samochodem z poteznym pakietem bezpieczeństwa w cenie. Mialem Legacy 2.2 a teraz wroce do subary kupując wlasnie tą impreze. Tyle ze to bardziej rozchodzi się nie o fakt bicia rekordów. Tylko o to że sporo osób tu miało jakiś czas temu w miarę dynamiczny samochód z logo Subaru i ponownie chętnie by taki nabyli, a zostało im to odebrane. I właśnie chcąc to mieć musząeybrac się do takowego Seata. Osobiście uważam że nowa Impreza jest super, wizualnie jak dla mnie ekstra, jeździć nie jeździłem, wiec opieram się na opiniach użytkowników, ale jednak jest to samochód bardziej do miasta, a nie na trasy i takiego brakuje w gamie Subaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkxmkopernik Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 24 minuty temu, radekk napisał: Tyle ze to bardziej rozchodzi się nie o fakt bicia rekordów. Tylko o to że sporo osób tu miało jakiś czas temu w miarę dynamiczny samochód z logo Subaru i ponownie chętnie by taki nabyli, a zostało im to odebrane. I właśnie chcąc to mieć musząeybrac się do takowego Seata. Osobiście uważam że nowa Impreza jest super, wizualnie jak dla mnie ekstra, jeździć nie jeździłem, wiec opieram się na opiniach użytkowników, ale jednak jest to samochód bardziej do miasta, a nie na trasy i takiego brakuje w gamie Subaru. Jest WRX STI - w czym problem? Oglądam opis oferty i nie widzę relingów dachowych :(. Zaraz się okaże, że będę szukał samochodu po europejskich salonach bo w Polsce relingi są niedostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 A tam nie ma mocowań jak w Imprezie GH? Musimy poczekac na kogoś z ASO z odp. Zakładam, że jest jakiś system na OEM bagażnik. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 impreza ma zwykłe mocowanie na belek bagażnika, relingi ma XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 7 godzin temu, mkxmkopernik napisał: Jest WRX STI - w czym problem? Oglądam opis oferty i nie widzę relingów dachowych :(. Zaraz się okaże, że będę szukał samochodu po europejskich salonach bo w Polsce relingi są niedostępne. Jeszcze jest, ale już niedługo Inna kwestia ponad 210 tys zł i charakter samochodu raczej nie na podróże z rodzina przez pół Europy, chyba że obecny STI się nadaje. A też nie mówię o czymś takim, bardziej chodzi mi o coś co kiedyś było, w postaci WRXa, a bardziej rodzinnego Legacy/Outbacka 3.0/3.6, gdzie można było się w to spakować z 2 dzieci, czy nawet mając jedno lecieć tym bez boxa dachowego w góry. Stajemy się też wygodniejsi na codzień i w trasy chętnie przygarniamy automat, różne systemy poprawiające komfort, bezpieczeństwo, w STI tego raczej nie masz. STI a nowa Impreza to raczej dwa zupełnie inne auta, w tym pierwszym nie dostanę tego całego Eyesight, aktywnego tempomatu itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawronski89 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Jeszcze jest, ale już niedługo Inna kwestia ponad 210 tys zł i charakter samochodu raczej nie na podróże z rodzina przez pół Europy, chyba że obecny STI się nadaje. A też nie mówię o czymś takim, bardziej chodzi mi o coś co kiedyś było, w postaci WRXa, a bardziej rodzinnego Legacy/Outbacka 3.0/3.6, gdzie można było się w to spakować z 2 dzieci, czy nawet mając jedno lecieć tym bez boxa dachowego w góry. Stajemy się też wygodniejsi na codzień i w trasy chętnie przygarniamy automat, różne systemy poprawiające komfort, bezpieczeństwo, w STI tego raczej nie masz. STI a nowa Impreza to raczej dwa zupełnie inne auta, w tym pierwszym nie dostanę tego całego Eyesight, aktywnego tempomatu itp. A Levorg? Rodzinne kombi, wydaje mi się że właśnie ten model ma spełniać takie wymagania.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Brakuje silnika 2.0t w levorgu. Wg mnie do każdego auta można włożyć każdy silnik i tak powinno być w ofercieWysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się